اکوسیستم دیفای Bogged Finance در زنجیره آوالانچ

اکوسیستم دیفای Bogged Finance حالا لیمیت اوردر و استاپ لاس دیفای را در زنجیره آوالانچ (AVAX) معرفی می‌کند.

اکوسیستم دیفای Bogged Finance

Bogged Finance، اکوسیستم دیفایی است که ابزارهای معاملاتی سنتی را به صرافی‌های غیرمتمرکز ارز دیجیتال می‌آورد. این اکوسیستم حالا مجموعه معاملاتی خود را تا بلاک چین آوالانچ (Avalanche)، گسترش داده است. این بدان معناست که حالا معامله‌گران دیفای می‌توانند از مجموعه آشنایی از ابزارها، همچون لیمیت اوردر و استاپ لاس در زمان معامله ارزهای دیجیتال در صرافی‌های غیرمتمرکز آوالانچ استفاده کنند.

معامله دیفای چیست و چرا معامله‌گران به لیمیت اوردر نیاز دارند؟

معامله صرافی‌های غیرمتمرکز به‌عنوان جایگزینی برای معامله در پلتفرم‌های متمرکزی همچون بایننس (Binance) یا هیوبی (Huobi) در چند سال گذشته محبوب شده است. طرفداران صرافی‌های غیرمتمرکز می‌گویند که این صرافی‌ها، شفاف‌تر هستند و امنیت بیشتری دارند؛ چراکه در این صرافی‌ها، تمام معاملات در بلاک چین انجام می‌گیرد. بلاک چین نیز روشی از اثبات مالکیت دارایی‌هاست که به‌صورت عمومی قابل‌تأیید است. این ویژگی بلاک چین درست برخلاف معاملات متمرکز به‌شمار می‌رود که در آن‌ها کاربران به‌هیچ‌عنوان تا زمانی که دارایی‌های خود را از صرافی برداشت نکنند، مالک آن نیستند.

با وجود این، معاملات غیرمتمرکز هنوز در دوران اولیه رشد خود قرار دارد. این بدان معناست که برخی از امکانات بدیهی صرافی‌های متمرکز حتی ممکن است گاها در دیفای فراموش شده باشند. اما اکوسیستم دیفای Bogged Finance اینجاست تا این مشکل را برطرف کند. این اکوسیستم بیش از همه قصد دارد که این کار را برای خوشحالی و آسایش خاطر معامله‌گران انجام دهد.

معمولا، معامله‌های غیرمتمرکز شامل «مبادله» توکن‌ها می‌شود که در اصل یک سفارش بازار با هرقیمتی است که میکر بازار تعیین کند. این پروسه برای برخی از سرمایه‌گذاران مشکلی ندارد. اما بسیاری از آن‌ها که از معاملات مرسوم آمده‌اند، احتمالا ترجیح می‌دهند که از خرید محدود و سفارش فروش استفاده کنند تا بدین ترتیب کنترل بیشتری بر روی معاملات خود داشته باشند.

لیمیت اوردر و استاپ لاس دیفای در آوالانچ چطور کار می‌کنند؟

لیمیت اوردر به معامله‌گر اجازه می‌دهد تا یک دارایی را با قیمت موردانتظار خود و هر زمان که دارایی به قیمت تعیین‌شده او رسید، خریده و یا به فروش برساند. عمده آسایش خیال لیمیت اوردرها آن است که به‌طور خودکار توسط خود پلتفرم معامله‌ای پر می‌شوند. بدین ترتیب هیچ نیازی نیست که معامله‌گر خود به‌صورت مداوم بر آن نظارتی داشته باشد.

راهکار غیرمتمرکزی که اکوسیستم دیفای Bogged Finance به شما ارائه می‌دهد نیز دقیقا به همین شکل کار می‌کند. این ویژگی تاکنون به‌خوبی توسط معامله‌گران بلاک چین زنجیره هوشمند بایننس دریافت شده است. طبق گزارش پایان سال اخیر Bogged Finance، در عرض دو هفته بعد از راه‌اندازی، بیش از ۱ میلیون ارزش لیمیت اوردر دیفای به انجام رسیده است. تا امروز بیش از ۱۰۰,۰۰۰ سفارش در زنجیره هوشمند بایننس ثبت شده است.

استاپ لاس، ابزار مهم دیگری است که به معامله‌گران کمک می‌کند تا از خود در برابر ضررهای ناشی از سقوط بازار، محافظت کنند. به گفته Bogged Finance، آن‌ها استاپ لاس استاندارد و همچنین استاپ لاس دنباله‌دار را به کاربران ارائه می‌دهد که به آن‌ها کمک می‌کند تا در نقطه قیمتی بهتری از پوزیشن‌ها خارج شوند.

Bogged Finance به‌علاوه یک سرویس نمودارگیری را هم با نام BogCharts به شما ارائه می‌دهد که می‌توان از آن برای ردیابی اطلاعات قیمتی سابق استفاده کرد. این ویژگی نیز درست شبیه به بسیاری از پلتفرم‌های معاملاتی متمرکز است. این ابزارها بر روی تعداد بیشتری از صرافی‌های غیرمتمرکز از جمله پنکیک سواپ (PancakeSwap) و تریدر جو (Trader Joe) کار می‌کنند.

توکنیزه کردن پرداخت‌ها؛ آینده پرداخت برای سرویس‌ها

یکی از جنبه‌های جالب عملیات اکوسیستم دیفای Bogged Finance، نحوه پرداخت کاربران برای استفاده از این پلتفرم است. درست مانند بسیاری از پروژه‌های دیفای دیگر، Bogged Finance نیز از چیزی به نام توکن حکومتی استفاده می‌کند. کاربران می‌توانند این توکن را با نام توکن BOG از طریق BogSwap خریداری کنند. آن‌ها می‌توانند از این توکن برای پرداخت به‌کارگیری اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز، شرکت در رأی‌دهی و استیکینگ برنامه‌هایی که توسط این اکوسیستم ارائه می‌شود، استفاده کنند.

بنا بر بیانیه مطبوعاتی اخیر، Bogged Finance همچنین از این توکن استفاده می‌کند تا بین سرمایه‌ها در بلاک چین‌های مختلف، ارتباط برقرار کند. این بدان معناست که کاربران می‌توانند بدون هیچ زحمتی در هر زنجیره‌ای که می‌خواهند با استفاده از Bogged Finance به‌عنوان یک لینک، معامله انجام دهند.

از آنجایی که معامله دیفای هرروز محبوب و محبوب‌تر می‌شود، تقاضاهای بیشتری برای ابزارهای معاملاتی کاربرپسند وجود خواهد داشت. Bogged Finance قطعا در اول صف سرویس‌هایی خواهد بود که بتوانند چنین چیزی را به کاربران عرضه کنند.

منبع: https://thecryptobasic.com/2022/03/04/bogged-finance-introduces-defi-limit-orders-and-stop-losses-on-avalanche-avax-chain/

Comments (0)
Add Comment