شیبا اینو در صرافی برزیل درج شد

شیبا اینو در صرافی برزیل، مرکادو بیت کوین (Mercado Bitcoin)، درج شده است. بعد از دو هفته که مرکادو بیت کوین (MB) وعده این کار را داده بود، بالاخره ارز دیجیتال شیبا اینو را درج کرد. حالا کاربران برزیلی می‌توانند به‌راحتی ارز دیجیتال شیبا اینو را در این کشور با رئال برزیل (BRL) معامله کنند.

شیبا اینو در صرافی برزیل

صرافی مرکادو بیت کوین (MB) کشور برزیل حالا پشتیبانی از ارز دیجیتال شیبا اینو را نیز به دیگر ارزهای خود افزود. مرکادو بیت کوین، بزرگ‌ترین صرافی در کشور برزیل است. این صرافی اعلام کرده است که حالا شیبا اینو برای معامله با رئال برزیل (BRL: R$) در دسترس شما قرار دارد. این صرافی در صفحه توئیتر خود این خبر را به زبان پرتغالی برزیلی اعلام کرد.

صرافی مرکادو بیت کوین ابتدا در ۱ام دسامبر به جامعه شیبا اینو وعده داد که ارز دیجیتال SHIB را در تاریخ ۲ام سپتامبر در این صرافی درج خواهد کرد. اما سپس چنین اتفاقی نیفتاد: «همین است! فردا ارز دیجیتال شیبا اینو در صرافی برزیل، مرکادو بیت کوین، در دسترس خواهد بود. این صرافی تاکنون در این سال سابقه افزایش ارزش بیش از ۱۸۰۰۰% داشته است.»

صرافی برزیلی مرکادو بیت کوین در سال ۲۰۱۳ تأسیس شد. همان طور که گفتیم، این صرافی بزرگ‌ترین پلتفرم معامله دارایی‌های دیجیتالی در آمریکای لاتین است که حجم معاملاتی ۲۴ ساعته‌ای برابر با ۹,۱۷۷,۵۵۱ دلار دارد. این صرافی برتر از ارز رئال برزیلی (BRL) پشتیبانی و جفت‌هایی همچون BTC، ETH، XRP، LINK، BCH، Pax Gold، BCH، LTC، USDC و حالا SHIB را برای این ارز ارائه می‌دهد.

درج شیبا اینو در پلتفرم‌ها و صرافی‌های بزرگ

تاکنون صرافی‌ها و پلتفرم‌های برتری همچون کراکن (Kraken)، جمینی (Gemini)، صرافی کره جنوبی کربیت (Korbit)، صرافی سنگاپوری کوین هاکو (Coinhako) و کوین گیت (Coingate) ارز دیجیتال شیبا اینو را درج کرده‌اند. کوین گیت (Coingate) نیز باعث شده است که بیش از ۵۰۰ تاجر و مغازه‌دار، ارز دیجیتال شیبا را به‌عنوان روش پرداختی بپذیرند. به‌علاوه غول فناوری و گیمینگ نیو اگ (Newegg) و بزرگ‌ترین زنجیره تئاتر جهان، AMC هم این ارز دیجیتال را در ربع اول سال ۲۰۲۲ به روش‌های پرداختی خود افزوده است. همه این‌ها نشان می‌دهد که ارز SHIB فقط یک میم کوین نیست و پذیرش آن همچنان بدون توقف به روند خود ادامه می‌دهد.

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/12/15/after-2-weeks-of-promises-mb-finally-list-shib-shiba-inu-is-now-available-for-trading-in-brazil-against-brazilian-real-brlr/

Comments (0)
Add Comment