هشدار شکست مقاومت ۳۰۰۰۰ دلاری بیت کوین با افت ۹ درصدی شاخص

Crypto Ed می گوید، مقاومت در برابر افت قیمت جدید نیاز به یک معجزه دارد. ابرهای متلاطم گاوهای بیت کوین را در برگرفته است. بسیاری از تحلیلگران در مورد شکست مقاومت ۳۰۰۰۰ دلاری بیت کوین هشدار می دهند.

بیت کوین در ۸ ژوئن  نزدیک قیمت نگران کننده ۳۰ هزار دلار در بازار معامله شد. پیش بینی های جدید حاکی از پایین آمدن سطح قیمت است.

حرکت قیمت بیت کوین به زیر ۳۰ هزار دلار

داده های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می دهد که ارزش BTC/USD این جفت ارز در روز دوشنبه ۹ درصد کاهش یافته است.

هیچ خبری حتی پذیرش بیت کوین در ال سالوادور آمریکایی لاتین نتوانست به گاوها کمک کند. به طور واضح هیچ خبر یا کاری امکان تقویت روند ناخاشویند قیمت بیت کوین را ندارد.

حتی حمایت جنت یلن (Janet Yellen) وزیر خزانه داری ایالات متحده نیز نتوانست به صعودی شدن قیمت بیت کوین کمک کند.

پس از تمامی این خبرها، شاخص قیمت بیت کوین به ۳۲ هزار دلار افت کرد، که در زمان نوشتن مقاله قیمت بیت کوین کمی بالاتر رفته و به نزدیک ۳۳ هزار دلار رسید.

معامله گر مشهور Crypto Ed، چشم انداز مهیجی برای این روند متصور نیست. حتی او شکست مقاومت ۳۰۰۰۰ هزار دلاری بیت کوین را نیز پیش بینی می کند.

Crypto Ed با این توییت “این همان ABC (بیت کوین کش) سفیدی است که من قبل از اخر هفته آن را توییت کرده بودم.” اعلام کرد که این تغییر قیمت را قبلا پیش بینی کرده است. اشاره او به توییت قبلی خودش است:

“اکنون که باکس سبز است، اما من انتظار دارم یک بخشی از ارزش امروز پایین بیاید. سپس به دنبال آن یک افزایش قیمت تا ۳۵ هزار دلار خواهیم داشت. پس از آن یا شکست مقاومت  30000 هزار دلاری بیت کوین را خواهیم داشت یا دوباره روند صعودی ادامه پیدا خواهد کرد که البته حالت دومی بیشتر شبیه یک معجزه است.”

هشدار میانگین متحرک

همانطورکه Cointelegraph در گزارش خود اعلام کرد، معامله گران در حال حاضر نگران “تلاقی مرگ” هستند. این تلاقی حاصل دو میانگین متحرک کلیدی است که می تواند باعث ایجاد روند نزولی بیشتری شود.

تیموتی پیترسون (Timothy Peterson) نویسنده رمزارزها می گوید این حالت می تواند فراتر از کوتاه مدت باشد. او می گوید ارزش BTC/USD تقریبا در سه هفته گذشته زیر میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روز خود باقی مانده است.

او در روز دوشنبه در توییتر خود نوشت: “این معیار همیشه نشان دهنده پایان بازار گاوی و شروع بازار خرسی است.”

نتیجه گیری

شکست مقاومت ۳۰۰۰۰ هزار دلار بیت کوین با افت ۹ درصدی که شاخص این رمزارز در چند روز گذشته داشته است می تواند برای بسیاری از معامله گران نگران کننده باشد. زیرا با افت قیمت بیت کوین، قیمت سایر رمزارزها نیز کاهش می یابد. اما ممکن است یک خبر بتواند کل این روند را تغییر دهد و باعث افزایش دوباره شاخص قیمت ها شود. آیا به نظر شما قیمت دوباره صعودی می شود یا همچنان به روند نزولی خود ادامه می دهد؟

ما در رمزارزمارکت منتظر شنیدن نظرات شما هستیم.

منبع:

https://cointelegraph.com/news/bitcoin-price-due-for-break-below-30k-trader-warns-after-9-daily-loss

Comments (0)
Add Comment