«مایکل سیلور»؛ بیت کوین شبکه بزرگ فناوری بدون شرکت است

«مایکل سیلور» مدیر عامل شرکت مایکرواستراتژی و صبحت‌های اخیر او موضوعی است که امروز می‌خواهیم در این مقاله به آن بپردازیم. شرکت مایکرواستراتژی از شرکت‌های بزرگ و برتر است و مدیر عامل آن «مایکل سیلور» نیز از تاثیرگذارترین افراد در زمینه رمز ارزها به شمار می‌رود که اخیرا صحبتی جنجالی داشته است. وی بیت کوین را یک شبکه بزرگ از تکنولوژی خوانده است که بدون داشتن هیچ شرکت مشخصی توانسته است به چنین جایگاهی برسد. ممکن است صبحت‌های این مدیر عامل بر قیمت و نوسانات شبکه بیت کوین نیز تاثیر بسیاری بگذارد. پس با ما همراه باشید تا جزئیات این صحبت‌ها را با هم بررسی کنیم.

«مایکل سیلور» و بیت کوین

«سیلور» مدیر عامل شرکت بزرگ مایکرواستراتژی، ارز دیجیتال بیت کوین را یک فناوری بزرگ اما بدون اتصال به هیچ شرکتی خواند. شرکت مایکرواستراتژی در حال حاضر تعداد ۱۰۵,۰۸۵ بیت کوین را داراست. نام این مدیر موفق در میان نام‌های بزرگی همچون «جک دورسی» مدیر عامل توییتر است که پشتیبان بلند مدت و سفت و سخت ارز دیجیتال بیت کوین بوده‌اند.

«سیلور» افکار خود را با «ناتالی برونل» که میزبان پادکست «Coin Stories» است در میان گذاشت.

او گفت که ارز دیجیتال بیت کوین شبیه تکنولوژی‌های با فناوری بزرگ است با این تفاوت که پای هیچ شرکتی در آن در میان نیست. او بیت کوین را با شرکت‌های بزرگی همچون گوگل، فیسبوک یا اپل مقایسه کرد.

«مایکل سیلور» گفت:

«شما دوست دارید که یک شبکه فناوری بزرگ داشته باشید که سلطه شرکت‌هایی همچون اپل یا گوگل و یا فیسبوک را آن هم بدون وصل بودن هیچ شرکتی داشته باشد. پس بیت کوین یک فناوری بزرگ بدون شرکت است.»

«سیلور» یک پشتیبان مشتاق بیت کوین است که تا کنون میلیاردها دلار در این ارز دیجیتال سرمایه گذاری کرده است. اگر چه که او این ارز را تنها به عنوان فرصت سرمایه گذاری نمی‌بیند. او بیان کرد:

«من بیت کوین را به دلیل آنکه به مشکل برخورده بودم پیدا کردم و راه حل‌های سنتی دیگر نمی‌توانند مشکلی را حل کنند.»

این دوست دار بیت کوین همچنین به طور مکرر بر این حقیقت تاکید کرد که بیت کوین شکلی بهتر از پول است.

او گفت:

«بیت کوین به کاربران اجازه می‌دهد که شبکه فناوری غول پیکری که می‌خواهند را داشته باشند. آن هم با تسلط گوگل یا فیسبوک یا اپل اما بدون اتصال هیچ شرکتی. در حقیقت چیزی که نصیب شما می‌شود، چیزی نیست جز یک شبکه فناوری بزرگ و خالص.»

«محصول بیت کوین فقط و فقط بیت کوین است.»

مایکل سیلور: «من بیت کوین را نخواهم فروخت.»

در همان مصاحبه با «ناتالی برونل» در «Coin Stories» مدیر عامل مایکرواستراتژی گفت که مجبور به فروش بیت کوین خود یا دارایی‌های بیت کوین شرکت مایکرواستراتژی خود نیست.

او گفت که من مجبور نخواهم شد که بیت کوین را بفروشم خواه قیمت آن هرقدر که می‌خواهد افت کند.

این مدیر عامل عواقب احتمالی سقوط قیمت بیت کوین تا زیر خط میانگین مایکرواستراتژی را مطرح کرد. «مایکل سیلور» به طور واضحی بیان کرده بود که او حتی در صورت رخ دادن همچین چیزی، اصلا تحت فشار نیست که بخواهد حتی یک ارز دیجیتال بیت کوین را بفروشد.

«سیلور» بیت کوین را با برق و آتش مقایسه کرده بود:

«۱۰۰,۰۰۰ سال طول کشید تا نسل آدمی آتش را بفهمد که یک روند بسیار آرام بود. سپس حدود ۲۰ تا ۳۰ سال طول کشید تا بشر برق را کشف کند. اما بیت کوین ۳۰ سال وقت نمی‌گیرد. من باور دارم که اطلاعات امروزه زودتر منتشر می‌شود اما در عین حال ممکن است یک دهه دیگر طول بکشد.»

«سیلور» از ثروتمندی با بیت کوین می‌گوید

او همچنین چندین مثال از آنکه چطور گوگل، آمازون و فیسبوک توانستند خالقین خود را به ثروتمندترین افراد در جهان تبدیل کنند زد.

او فرمول ثروتمند شدن خود را نیز ارائه داد:

«اگر می‌خواهید ثروتمند شوید تنها امید شما آن است که یا یک دارایی تولید کنید که با ضریب ۱۰۰ از آن قدردانی شود و یا اینکه یک دارایی را بخرید که با ضریب ۱۰۰ از آن قدردانی شود.»

«سیلور» و شرکت او مایکرواستراتژی، تاکنون موضوع عناوین متعددی بوده‌اند. آنها همیشه از بیت کوین و منافع بیت کوین به عنوان روشی برای پرداخت پشتیبانی کرده‌اند.

جمع‌بندی

«مایکل سیلور» و صحبت‌های او در رابطه با بیت کوین موضوع مهمی است که امروز به آن پرداختیم. «سیلور» مدیر عامل شرکت بزرگ مایکرواستراتژی است که در دنیای ارزهای رمزنگاری شده بسیار شناخته شده است. نام او در میان نام‌های بزرگی همچون «جک دورسی» مدیر عامل توییتر به عنوان پشتیبان بیت کوین قرار دارد. وی یکی از پشتیبان‌ها و دوست داران بسیار مشتاق ارز دیجیتال بیت کوین است که تا کنون میلیاردها دلار در این ارز دیجیتال سرمایه گذاری کرده است. ما امروز صحبت‌های او را در مصاحبه اخیر وی بررسی کردیم. آیا به نظر شما این صحبت‌ها بر قیمت فعلی بیت کوین تاثیری خواهد گذاشت؟

Comments (0)
Add Comment