خروج بیت کوین از صرافی فقط در عرض ۲۴ ساعت

خروج بیت کوین از صرافی موضوع مهم اخیر است که امروز می‌خواهیم به آن بپردازیم. حدودا ۵۷،۰۰۰ بیت کوین فقط در عرض ۲۴ ساعت از صرافی‌های رمز ارز خارج شد. این موضوع نشانگر تمایلات صعودی همراه با ۴۶۵،۰۰۰ بیت کوینی بود که میان کوین بیس و کیف پول‌های ناشناخته منتقل شد. این معامله‌ای بی‌سابقه در دنیای رمز ارزهاست. با ما همراه باشید تا این خبر را با هم بررسی کنیم.

خروج بیت کوین از صرافی

ارز دیجیتال بیت کوین شاهد بزرگ‌ترین خروج سرمایه از صرافی‌های رمز ارز فقط در عرض یک روز بوده است. نزدیک به ۵۷،۰۰۰ بیت کوین صرافی‌ها را ترک کردند.

پس از یک دوره طاقت‌فرسای نزولی دو ماهه، حرکت بزرگ بیت کوین از صرافی‌ها نشانگر آن بود که تمایلات بازار در حال افزایش است.

سایت‌های «Bybt» و «CryptoQuant» داده‌هایی را به‌ اشتراک گذاشتند که مرتفع‌ترین خروج یک روزه سرمایه را حداقل تا یک سال پیش نشان می‌داد. تنها در عرض ۲۴ ساعت، ۵۷،۰۰۰ بیت کوین از صرافی‌ها خارج شدند.

کوین بیس و کیف پول‌های ناشناس بیش از ۴۶۵،۰۰۰ بیت کوین را انتقال دادند

کوین بیس و کیف پول‌های بی‌نامی تقریبا نیم میلیون بیت کوین را در ۲۴ ساعت گذشته انتقال دادند.

«Whale Alert» که یک ردیاب بلاک چین است، تقریبا ۵۰ معامله را به مجموع مقدار ۴۶۵،۰۰۰ بیت کوین پیدا کرده است. این معادل با مقدار سرسام‌آور ۱۸،۶۱۵،۸۱۰،۰۰۰ دلار است.

این معاملات نیز در میان کیف پول‌های ناشناس و بزرگ‌ترین صرافی دیجیتال آمریکا، کوین بیس انجام شده است که در ۴ معامله از این معاملات شرکت کرده است.

«Whale Alert» کشف کرد که ۵۰ بیت کوین باموفقیت معامله شده‌اند. هرکدام از این معاملات میانگین ۹،۰۰۰ تا ۹،۹۰۰ بیت کوین را داشتند.

تحلیل‌گران باور دارند که این معاملات بین کیف پول‌های ناشناسی انجام شده است که ممکن است نهنگ یا صرافی رمز ارز بوده باشند. بزرگ‌ترین معامله نیز شامل بیش از ۱۰،۰۰۰ بیت کوین بوده است.

جمع‌ بندی

خروج بیت کوین از صرافی خبر مهم اخیر بود که امروز آن را بررسی کردیم. اخیرا فقط در عرض ۲۴ ساعت، ۵۷،۰۰۰ بیت کوین از صرافی‌ها خارج شده است. این میزان پس از یک دوره آمار نزولی بیت کوین، بالاترین صعود آن بوده است و نشانگر صعودی شدن تمایلات بازار برای این رمز ارز است. این معاملات نیز تماما در بین کیف پول‌هایی ناشناس و بزرگ‌ترین صرافی رمز ارز آمریکا، کوین بیس صورت گرفته است. ما امروز این خبر را به‌طور کامل خدمت شما بررسی کردیم. نظر شما در رابطه با این خروج بی‌سابقه سرمایه از صرافی چیست؟

Comments (0)
Add Comment