بیت کوین وال استریت تصویب و به حالت اجرایی درآمد.

بیت کوین وال استریت موضوع مهمی است که دانستن آن در زمینه ارزهای دیجیتال به شما کمک بسیاری می‌کند. ارز دیجیتال بیت کوین به‌همراه چند ارز دیجیتال دیگر، همه و همه مدتی است که پا به عرصه‌های مهمی همچون وال استریت نهاده‌اند. حالا تصویب ارز دیجیتال بیت کوین در وال استریت همچنان ادامه‌دار شده است؛ چرا که State Street، دومین بانک قدیمی ایالات متحده به ارائه خدمات رمز ارز خود به‌طور پیوسته ادامه می‌دهد. با ما همراه باشید تا این خبر را به‌طور کامل بررسی کنیم.

بیت کوین وال استریت

State Street Corporation، یک شرکت بانکداری و ارائه‌دهنده خدمات مالی آمریکایی است. دفتر مرکزی این شرکت در بوستون قرار دارد اما این شرکت عملیات خود را در سرتاسر جهان انجام می‌دهد. این شرکت خدمات رمز ارز را به مشتریان صندوق محرمانه خود ارائه می‌دهد. State Street Corporation دومین بانک قدیمی آمریکاست.

بلومبرگ گزارش داده است که State Street Corporation یکی از مهم‌ترین شرکت‌های بانکی در آمریکاست. این شرکت حالا آماده ارائه خدمات رمز ارز به مشتریان خصوصی خود است.

State Street Corp برنامه دارد تا انواع خدمات پردازش، گزارش و اصلاحیه رمز ارز را به مشتریان صندوق‌های خصوصی خود ارائه دهد. این شرکت، درحقیقت اقدامات فوق را به‌عنوان نشانه‌ای از پذیرش دارایی‌های دیجیتال از طرف وال استریت انجام می‌دهد.

State Street روز پنجشنبه اعلام کرد که این شرکت با کارخانه Lukka نیز شریک شده است تا بتواند خدمات مدیریت صندوق رمز ارز را ارائه دهد. کارخانه Lukka نیز یک ارائه‌دهنده نرم‌افزار رمز ارز دفتر پشتیبانی و میانی برای خدمات مدیریت صندوق‌های مالی است.  State Street بوستون، ۴۲.۶ تریلیون دلار دارایی دارد و بزرگ‌ترین متولی در سراسر جهان است.

«نادین چاکر» سرپرست Digital State Street نیز در رابطه با تصویب بیت کوین وال استریت گفت:

«رشد محبوبیت دارایی‌های دیجیتال هیچ نشانه‌ای مبنی‌بر کند شدن جریانات را نشان نمی‌دهد. State Street Digital متعهد است که به ساختن زیرساخت ضروری برای توسعه‌های بعدی نمونه‌های خدمت‌رسانی دارایی‌های دیجیتال خود ادامه دهد. به‌همین وسیله نیز می‌تواند به تقاضای رو به رشد مشتریان کمک کند. همکاری ما با شرکت Lukka از نرم‌افزار و داده آنها استفاده می‌کند تا به گسترش ظرفیت‌های مدیریت صندوق دارایی رمز ارز و دیجیتال ما کمک کند. این ظرفیت می‌تواند جایگزینی برای مدیران باشد و این تنها یک پیشرفت دیگر در مجموعه راه‌حل‌های دیجیتال ماست که توسعه‌ای هیجان‌انگیز را نشان می‌دهد.»

جمع ‌بندی

بیت کوین وال استریت از موضوعات مهمی است که دانستن آن در زمینه رمز ارزها به شما کمک زیادی می‌کند. ارزهای دیجیتال بسیاری همچون بیت کوین تا به‌حال به عرصه‌های مهمی همچون بانک‌ها پا گذاشته‌اند. برای مثال ارز دیجیتال بیت کوین توانست به وال استریت راه پیدا کند. حالا تصویب و پذیرش این ارز دیجیتال شماره یک در وال استریت ادامه‌دار شده است؛ یکی از دلایل مهم آن نیز این است که دومین بانک قدیمی آمریکا، شروع به ارائه خدمات رمز ارز کرده است که نظرات بسیاری را به خود جلب کرده است. ما امروز این خبر را به‌طور کامل خدمت شما بررسی کردیم. نظر شما در رابطه با ارائه چنین خدماتی از طرف بانک‌های بزرگ دولتی چیست؟

Comments (0)
Add Comment