ارز بیت کوین دوباره گران شد

ارز بیت کوین، از ارزهای دیجیتالی برتر است که امروز می‌خواهیم جدیدترین آپدیت آن را با شما در میان بگذاریم. این ارز دیجیتال، قدیمی‌ترین ارز و همچنین ارز شماره یک دنیای کریپتوکارنسی است. بیت کوین را به‌عنوان پدر ارزهای دیجیتالی دیگر می‌شناسند و تمام سرمایه‌گذاران، پیش از هر چیز، در این ارز سرمایه‌گذاری می‌کنند. بیت کوین مدت طولانی بود که درگیر نوسانات مالی و فراز و نشیب‌ها بود و قیمت آن به پایین‌تر از حد معمول رسید. اما خبر خوب برای طرفداران این ارز دیجیتال آن است که این ارز توانسته است که دوباره به قیمت ۵۰,۰۰۰ دلار برسد. با ما همراه باشید تا آپدیت جدید این ارز دیجیتال را با هم بررسی کنیم.

ارز بیت کوین

پس از یک وقفه یک هفته‌ای، که برای طرفداران و سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال بیت کوین نفس‌گیر و طاقت‌فرسا بود، این ارز توانست دوباره به قیمت طلایی ۵۰,۰۰۰ دلار برسد. اگر شما نیز در عرض این مدت از این ارز دیجیتال ناامید نشده و سهام خود را نفروخته‌اید، پس این خبر خوش را به شما تبریک می‌گوییم.

بیت کوین در تاریخ ۲۳ آگوست، ۵۰ هزار دلار را از دست داد. حالا این ارز دیجیتال پس از افت میان ۴۶,۰۰۰ تا ۴۷,۰۰۰ دلار چندین دفعه، توانست به بالای ۵۰,۰۰۰ دلار برسد. درحقیقت این مبلغ، مقدار ارزش پیشین این ارز دیجیتال است که حالا بیت کوین به آن بازگشته است. ارز بیت کوین حالا با قیمت ۵۰,۱۰۱ در صرافی بیت فینکس (Bitfinex) معامله می‌شود.

بیت کوین در ۱۴ام آوریل، به اوج قیمت خود که مبلغ ۶۴,۸۶۱ دلار بود، رسید. این ارز دیجیتال از آن زمان تاکنون تقریبا ۲۲% افت کرده است. حالا نیز این کوین ۵% درصد افزایش داشته و از اول سپتامبر، از ۴۷,۶۵۰ دلار به ۵۰,۰۰۰ دلار، رسیده است.

جمع بندی

BTC برترین ارز دیجیتال است که امروز جدیدترین خبر و آپدیت آن را با شما در میان گذاشتیم. این ارز از آخرین اوج قیمت خود، افت شدیدی داشت و دچار نوسانات قیمت و همچنین افت بسیاری شد. بیت کوین حتی حدود ۵۰ هزار دلار را نیز از دست داد. حالا پس از تمام اتفاقات، این کوین توانسته است افزایش چشم‌گیری یابد و دوباره به قیمت طلایی ۵۰,۰۰۰ دلار بازگردد. ما امروز این خبر را خدمت شما بررسی کردیم. پیشبینی شما از قیمت این کوین چیست؟

Comments (0)
Add Comment