بیمارستان حیوانات با بیت کوین در ال سالوادور ساخته می‌شود

بیمارستان حیوانات با بیت کوین از خبرهای جالب اخیر است که قصد داریم در مقاله امروز به آن بپردازیم و این خبر را با جزئیات کامل بررسی کنیم. اخیرا ال سالوادور یکی از خبرسازترین کشورها در زمینه بیت کوین بوده است. حالا نیز رئیس جمهور این کشور، «نایب بوکله» گفته است که این کشور درحال استفاده از سود حاصل از بیت کوین برای تأمین بودجه ساخت بیمارستانی مخصوص حیوانات است. اگر شما نیز مشتاق هستید که این خبر جالب را با جزئیات بدانید، پس با ما همراه باشید تا آن را بررسی کنیم.

بیمارستان حیوانات با بیت کوین

ال سالوادور، درحال حاضر از بیت کوین دوست‌ترین کشورها به‌حساب می‌آید. این کشور حالا مقداری از ۴ میلیون دلار سودی که از طریق عملیات بیت کوین به‌دست آورده است را در ساخت بیمارستان حیوانات آتی خود، سرمایه‌گذاری خواهد کرد.

وی توییتی را به زبان خود در همین رابطه منتشر کرد.

طبق گفته «بوکله»، بیت کوین تراست که مجلس ال سالوادور در ماه آگوست آن را تأیید کرد، موجودی ۱۵۰ میلیونی و همچنین ۴ میلیون دلار اضافه بر بودجه خود دارد.

رئیس جمهور «ناییب بوکله» همچنین گفته است که بیت کوین حتی برای حیوانات خانگی هم خوب است.

او در ادامه افزود:

«ما با سود بیت کوین خود، این بیمارستان مخصوص حیوانات را می‌سازیم.»

کمی بعدتر نیز وی توضیح داد:

«به هر حال، ما هیچ بیت کوینی را نمی‌فروشیم، بلکه از بخش USD تراست استفاده می‌کنیم. چرا که بخش بیت کوین حالا ارزشی بیشتر از آن زمان نیز دارد که تراست تأسیس شد.»

«بوکله» در رابطه با ساخت بیمارستان حیوانات نیز بیان کرده است که این بیمارستان حیوانات، انواع خدمات اورژانسی و عادی پزشکی را به‌همراه خدمات توان‌بخشی، به شما ارائه می‌دهد.

او اعلام کرده است:

«ما می‌خواهیم که بخشی از آن پول را در بیمارستانی مخصوص حیوانات برای تمام دوستان خزدار خود، سرمایه‌گذاری کنیم. این بیمارستان شامل موارد زیر می‌شود:

  • ۱۲ دفتر اصلی
  • ·         4 کلینیک اورژانس
  • ·         4 اتاق عمل
  • فضای توان‌بخشی
  • اتاق ایزوله
  • فضای بستری‌شدن
  • مکانی برای بهبود»

جمع‌بندی

احداث بیمارستان به وسیله ارز دیجیتال بیت کوین از اخبار جالب و مهم اخیر است که در مقاله امروز به آن پرداختیم و جزئیات آن را بررسی کردیم. رئیس جمهور «نایب بوکله» اخیرا اعلام کرده است که بخشی از سود بیت کوین تراست خود را برای ساخت بیمارستانی مخصوص حیوانات، صرف خواهد کرد.

 این بیمارستان مجهز، موجب جلب توجه عده بسیاری نسبت به این رئیس جمهور و کشور ال سالوادور شده است. بیت کوین تراست که چندی پیش در ال سالوادور تأیید شد، حالا موجب ساخت یک بیمارستان مجهز برای حیوانات شده است. ما امروز این خبر جالب را با جزئیات بررسی کردیم. نظر شما درباره اقدام اخیر این رئیس جمهور چیست؟

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/10/10/president-nayib-bukele-says-el-salvador-will-use-bitcoin-profits-to-fund-pet-hospital/

Comments (0)
Add Comment