اوج آدرس‌های بیت کوین به ۳۸.۷۶ میلیون رسید

اوج آدرس‌های بیت کوین در حین مقاومت ۶۰ هزار دلار این ارز به‌دست آمد. خبرگزاری گلس نود گزارش داد که با وجود مقاومت ۶۰ هزار دلاری و قوی بیت کوین، آدرس‌های این ارز که هیچ‌کدام هم صفر نیستند، به رکوردی جدید دست یافت.

اوج آدرس‌های بیت کوین

در طول هفته گذشته، بیت کوین زیر فشار بسیار زیادی بود و با مقاومت قوی در قیمت ۶۰,۰۰۰ دلار روبه‌رو شد. در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین با ارزش بازار ۱,۰۷۵ تریلیون دلاری، همچنان زیر قیمت ۵۷,۰۰۰ دلار ترید می‌شود که نشان از مقاومت سخت آن است.

اگرچه که بیت کوین زیر فشار مانده است اما شاخص‌های اساسی آن در نمودار، وجود قدرت و ذخیره‌ای بسیار خوب را نشان می‌دهند. بر اساس اطلاعات به‌دست آمده از سوی گلس نود (Glassnode)، تعداد آدرس‌های بیت کوینی که هیچ‌کدام هم صفر نیستند به رکورد جدید ۳۸.۷۶ میلیون آدرس رسیده است. رکورد قبلی هفت ماه پیش در ۲۳ آوریل ثبت شد و ۲۱۳ روز طول کشید تا به رکوردی جدید دست یابیم.

سانتیمنت نیز در راستای اوج آدرس‌های بیت کوین گزارش می‌دهد که با وجود فشار تریدینگ بسیار زیاد، عرضه بیت کوین در حال انتقال به خارج از صرافی‌ها و کاهش ریسک فروش یک‌جا و ارزان چشم‌گیر آن است. به‌علاوه، عرضه USDT در صرافی‌ها رو به افزایش است که نشان می‌دهد خرید قوی در راه است. سانتیمنت نوشت:

«بیت کوین در عرض ۲۴ ساعت گذشته ۵.۵% افت کرده و در مرز آن قرار دارد که یکبار دیگر به زیر ۵۶ هزار دلار برسد. با وجود این، عرضه بیت کوین به خروج از صرافی‌ها ادامه داده و ریسک فروش یک‌جا و ارزان را کاهش می دهد. USDT اما همچنان در صرافی‌ها باقی می‌ماند که نشان‌گر قدرت خرید بالاست.»

در طول اصلاحات قیمتی اخیر، دارندگان کوتاه‌مدت بیت کوین، بیشتر دارایی‌های خود را فروختند؛ چراکه این نوع از دارندگان، نسبت به حرکات قیمتی از حساس‌ترین‌ها هستند.

رکورد جدید بیت کوین از لحاظ آدرس‌های آن

گلس نود در این رابطه می‌نویسد: «دارندگان کوتاه‌مدت، بیشترین پاسخ را به حرکات قیمتی می‌دهند. این نیز به‌دلیل ترکیبی از داشتن اساس هزینه‌ای نسبتا بالاتر، اولویت زمانی بیشتر و همچنین یک درجه تعهد به دارایی بوده که ذاتا کمتر است. حرکت قیمتی این هفته نیز استثنا نبود؛ چراکه دارندگان کوتاه‌مدت، هم در تنظیم قیمت‌های بالا و هم پایین، نقش خود را ایفا کردند.»

از طرف دیگر، نرخ فاندینگ بیت کوین در بایننس نیز در محدوده مثبتی قرار داشت. طبق گفته سانتیمنت این معمولا منجر به یک بازگشت قوی می‌شود. این سایت در رابطه با اوج آدرس‌های بیت کوین نوشت:

«زمانی که بیت کوین از اواسط اکتبر تا اواسط نوامبر بالای ۶۰ هزار دلار بود، نرخ‌های فاندینگ بایننس برای بیشتر دارایی‌ها در محدوده‌ای مثبت بود. این نشان‌گر اعتماد بیش از حد تریدر و قیمت‌های بیش از حد صحیح است. اما حالا همه چیز به مراتب خنثی‌تر به‌نظر می‌رسد.»

تمام شاخص‌ها نشان‌می‌دهند که قیمت بیت کوین آماده افزایش بعدی است. پس کارشناسان به آن اشاره می‌کنند که حالا می‌تواند فرصت خرید بسیار خوبی برای شما باشد.

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/11/24/despite-strong-60k-resistance-bitcoin-addresses-with-a-non-zero-balance-reached-a-new-all-time-high/

Comments (0)
Add Comment