استخراج رمز ارز بیت کوین توسط السالوادر به وسیله انرژی آتش فشان

استخراج رمز ارز بیت کوین توسط السالوادر و اطلاعات مربوط به این موضوع از مواردی است که می‌تواند در زمینه ماینینگ این رمز ارز توجهات بسیار زیادی را به خود جلب کند. رییس جهمور در پیامی در توییتر اعلام کرد کمپانی LaGeo برنامه‌های مختلف در زمینه توسعه برنامه‌ و تجهیزات کافی برای استخراج ارز دیجیتال بیت کوین از طریق انرژی آتشفشان اجرا خواهد کرد.

زمینه مناسبی برای استخراج رمز ارز بیت کوین در کشور السالوادور وجود دارد

بیش از ۲۰ آتش فشان فعال در کشور السالوارد وجود دارد. این نمونه‌ها در ۵۰۰ سال اخیر فعالیت داشته و به یکی از بزرگترین این نمونه‌ها می‌توان به Chaparrastic اشاره کرد. این آتشفشان بزرگترین نمونه موجود در این کشور است که تا به اینجای کار بیش از ۲۵ فوران در این سال‌ها از آن به ثبت رسیده است. انرژی ژیوترمال موجود در کشور السالوادور پاک و تجدید پذیر است. همین عامل باعث می‌شود تا این کشور بتواند ماینینگ رمز ارز بیت کوین را به راحتی و به وسیله انرژی‌های تجدید پذیر داشته باشد. رییس جمهور السالوادور در پیامی در توییتر گفت:

به ریاست کمپانی Lageosv دستور دادم تا یک برنامه به منظور ایجاد تجهیزات کافی برای استخراج بیت کوین از طریق انرژی تجدید پذیر طراحی کند. این عامل باعث می‌شود تا ماینینگ ارزان، تمیز، تجدید پذیر و کاربردی شود.

اطلاعاتی به وسیله طراحان تجهیزات مربوط به استخراج بیت کوین از طریق انرژی آتشفشان به «نیب بوکیلی» رسید:

مهندسان ما به من اطلاع دادند که تجهیزات ۹۵MW بسیار مناسب و بدون آلودگی زیست محیطی طراحی کرده‌اند که با انرژی ژیوترمال به وسیله آتشفشان فعالیت می‌کنند. عاملی که به وسیله آن ماینینگ صورت می‌گیرد، بخار آب مطلق است و از این طریق انرژی دستگاه برای استخراج فراهم می‌شود.

«نیب بوکیلی» در توییتی گفت

مهندسان فعال در کمپانی به من اطلاع دادند که تجهیزات ۹۵MW کارایی و عملکرد بسیار مناسبی در زمینه استخراج ارز دیجیتال بیت کوین خواهد داشت. این پیام در روز نهم ماه ژوییه در سال جاری منتشر شد.

جمع بندی

استخراج رمز ارز بیت کوین و اطلاعات مربوط به این موضوع از مواردی است که در چند سال اخیر توجه بسیاری از کاربران و سرمایه گذاران فعال در حیطه ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرده است. در کشور السالوادر روش و دستگاهی جدید برای استخراج بیت کوین وجود دارد. به نظر شما این روش می‌تواند مفید و کاربردی باشد؟ نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

Comments (0)
Add Comment