ساحل بیت کوین ال سالوادور در حال راه‌اندازی

ساحل بیت کوین ال سالوادور، اولین پارک موج این کشور است. در حقیقت ال سالوادور اولین پارک موجی را با نام «ساحل بیت کوین» در آمریکای مرکزی راه‌اندازی خواهد کرد.

ساحل بیت کوین ال سالوادور

حالا کشور ال سالوادور دوباره نوآوری می‌کند. این بار این کشور در حال ساخت پارک موجی است که با بیت کوین نام‌گذاری می‌شود. برای آن‌هایی که با ساحل بیت کوین آشنا نیستند، واجب است خاطرنشان کنیم که این محل در حقیقت محل تولد پذیرش این ارز دیجیتال در ال سالوادور بوده است.

این مکان در ال زونته واقع شده است. جمعیت آن مستقل از هر دولتی بیت کوین را به‌ عنوان روش پرداختی خود پذیرفتند. این جامعه در ابتدا بیت کوین را به پول ملی خود تبدیل کردند. دیگر فرقی نداشت که بیت کوین را برای معاملات کلبه‌های ساحلی خود خرج می‌کردند و یا هزینه‌های خدمات محلی را با آن می‌پرداختند.

پس از آنکه تمامی اقدامات بیت کوین در ال سالوادور به رسمیت شناخته شد، این دولت تحت سرپرستی رئیس جمهور خود «نایب بوکله» بر روی پذیرش این ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کرد. به همین ترتیب او بیت کوین را به پول ملی این کشور تبدیل کرد.

حالا هم پارک موج این کشور یعنی ساحل بیت کوین ال سالوادور اولین پارک موج در آمریکای مرکزی خواهد بود. ال سالوادور با وجود آنکه کشوری کوچک است، اما موج‌سواران سرتاسر دنیا این کشور را به‌ دلیل سواحل زیبایی که دارد می‌شناسند. موج‌سواری ورزش جالبی است که حتی در المپیک پیشین در توکیو نیز برگزار شد. همین ورزش دلیل اصلی توجه موج‌سواران به کشور ال سالوادور است.

این کشور کوچک به‌ زودی شاهد ساخت یک پارک موج خواهد بود. موج‌سواران تازه‌کار و حرفه‌ای، هر دو می‌توانند در این پارک بر روی موج‌ها سوار شوند و مهارت‌های خود را پرورش دهند.

پارک موج بیت کوین ال سالوادور

صفحه ساحل بیت کوین در توئیتر نیز نوشت: «اولین پارک موج آمریکای مرکزی قطعا باید ساحل بیت کوین نامیده شود و در نیروگاه‌های انرژی موفقیت‌آمیز آینده این منطقه قرار گیرد. گوش به زنگ باشید. به لباس شنا نیاز ندارید! فقط بیت کوین می‌خواهید.»

آنچه که توجهات را به سمت پارک موج جلب می‌کند، نام آن یعنی «ساحل بیت کوین» است. این نوعی ادای احترام به افرادی است که پیش از ورود دولت آن‌ها به این بخش پذیرش این ارز دیجیتال را به‌ عنوان روش پرداختی آغاز کرده بودند. تمام پرداخت‌ها در ساحل بیت کوین ال سالوادور بر اساس بیت کوین خواهد بود. تمام موج‌سواران و توریست‌ها باید با ارز دیجیتال بیت کوین پرداخت کنند تا از لذت این پارک موج‌سواری جدید که در راه است بهره‌مند شوند.

به‌ علاوه اقدام پذیرش بیت کوین در ال سالوادور گویای آن بود که این پروژه می‌تواند کشور را به قطب توریسم برای موج‌سواری تبدیل کند. البته این کشور همین حالا هم با اقدام شهر موج‌سواری خود بسیار موردتوجه قرار گرفته است.

موج‌سواران از سرتاسر دنیا همین حالا هم ارز دیجیتال بیت کوین را گزینه پرداختی بادوام و قابل استفاده در هر کجا در نظر می‌گیرند. برای مثال «کلی اسلیتر» اسطوره موج‌سواری آمریکا که حرفه‌ای‌ترین موج‌سوار تمام تاریخ شناخته می‌شود، به ‌شدت به بیت کوین و ارزهای دیجیتال علاقه‌مند است.

در آخر هم باید گفت که با ورود استخر موج به ال سالوادور کاملا واضح است که موج‌سواران بیت کوین حالا مقصدی برای آن دارند که مهارت موج‌سواری خود را شیرین‌تر کنند. آن‌ها می‌توانند مهارت‌های پرداخت خود را با ارز مستقل و مدرن آینده نیز افزایش دهند.

منبع: https://thecryptobasic.com/2022/01/17/el-salvador-to-launch-first-wave-park-in-central-america-called-bitcoin-beach/

Comments (0)
Add Comment