بیت کوین در اوبر پذیرفته می‌شود

بیت کوین در اوبر به‌عنوان یک روش پرداختی جدید پذیرفته می‌شود. مدیرعامل اوبر، «دارا خسروشاهی» در طی گفت‌وگویی با شبکه خبرگزاری بلومبرگ شخصا اعلام کرد: «اوبر یک روز بالاخره ارز دیجیتال بیت کوین را به‌عنوان روش پرداختی خود می‌پذیرد.» گرچه که زمان پذیرش ارزهای دیجیتال از سوی این شرکت هنوز معین نیست، اما این شرکت تأکید دارد که قطعا روزی در آینده این ارزهای دیجیتال را به‌عنوان روش پرداختی می‌پذیرد.

بیت کوین در اوبر

شرکت فناوری اوبر (Uber) سرانجام در آینده ارز دیجیتال بیت کوین را به‌عنوان یکی از روش‌های پرداختی در اپلیکیشن خود قبول خواهد کرد. «دارا خسروشاهی» مدیرعامل اجرایی اوبر اعلام کرد که هزینه معاملات ارزهای دیجیتال، کارمزد بالای تراکنش‌ها را در بر داشته و موجب می‌شود که کاربران هزینه زیادی را برای کارمزدها بپردازند. وی در ادامه گفت که این هزینه‌ها به‌همراه تأثیراتی که استخراج و ماینینگ ارزهای دیجیتال بر روی محیط‌زیست دارد، دلایلی هستند که اوبر هنوز فناوری ارزهای دیجیتال را اجرا نکرده و به کار نگرفته است.

او در بخشی از صحبت‌های خود می‌گوید: «ما همیشه درباره ارزهای دیجیتال بحث و گفت‌وگو داریم. من فکر می‌کنم که همین حالا هم بیت کوین به‌عنوان ذخیره ارزشی بسیار باارزش و گران‌بها است اما مکانیسم معاملات این ارزها بسیار گران بوده و اصلا دوست‌دار محیط‌زیست نیست، یعنی تأثیرات بسیاری بر روی محیط‌زیست دارد. با وجود این، هرچه مکانیسم معاملات ارزان‌تر شود و بیشتر دوست‌دار محیط‌زیست باشد، فکر می‌کنم شما هم شاهد آن خواهید بود که ما بیشتر به سمت یادگیری درباره ارزهای دیجیتال قدم برمی‌داریم.»

«خسروشاهی» گفت که اوبر «در زمان نامشخصی» از آینده، ارزهای دیجیتال را می‌پذیرد. وی به تلویزیون بلومبرگ گفت که این نقطه مشخص نیست اما آن‌ها قطعا این ارزها را روزی به کار می‌گیرند. وی درباره پذیرش ارز دیجیتال بیت کوین در اوبر به بلومبرگ گفت: «اوبر قطعا ارزهای دیجیتال را روزی خواهد پذیرفت.»

منبع: https://thecryptobasic.com/wp-content/uploads/2021/04/bitcoin-533×261.jpg

کاربرد بیت کوین