سطح حمایت کلیدی BTC حالا ۴۰,۰۰۰ دلار است

سطح حمایت کلیدی BTC که حالا این ارز دیجیتال در آن قرار دارد، ۴۰,۰۰۰ دلار محاسبه شده است. در این سطح، ۶۶۲,۰۰۰ آدرس بیت کوین، نزدیک به ۸۸۰,۰۰۰ بیت کوین را در حساب‌های خود دارند.

سطح حمایت کلیدی BTC

از آنجایی که قیمت بیت کوین (BTC) امروز به زیر ۴۱,۰۰۰ دلار رسید، گرفتن و پذیرش بزرگ‌ترین ارز دیجیتال جهان رو به رشد بوده است.

بنا بر داده‌های IntoTheBlock، مجموع تراز حساب‌های بیت کوین به اوج تمام مدت خود و به مقدار ۷۸۰,۰۰۰ واحد از بیت کوین رسید. این حساب‌ها توسط آدرس‌هایی نگهداری می‌شوند که هرکدام بین ۰.۱ و ۱ بیت کوین را در خود دارند.

طبق این گزارش،‌بخش عمده‌ای از جمع‌آوری و انباشت بیت کوین بین آدرس‌هایی دیده شده است که ارزش بین ۴,۰۰۰ و ۴۰,۰۰۰ دلار بیت کوین را نگه داشته‌اند.

IntoTheBlock توئیت کرد: «ثبت اوج قیمتی جدید! مجموع تراز حسابی که توسط آدرس‌هایی با ۰.۱ تا ۱ بیت کوین نگهداری می‌شود، به رکورد بیش از ۷۸۰,۰۰۰ بیت کوین رسید. گروهی که بین ۴,۰۰۰ تا ۴۰,۰۰۰ دلار ارزش بیت کوین را در دست دارند، رشد سریع‌تری در ماه گذشته داشته‌اند.»

به‌نظر می‌رسد که سطح قیمتی ۴۰,۰۰۰ دلار، سطح حمایت کلیدی BTC باشد. دلیل این امر نیز آن است که بیش از ۶۶۲,۰۰۰ آدرس بیت کوین، نزدیک به ۸۸۰,۰۰۰ ارز BTC را با این قیمت خریداری کرده‌اند.

«علی مارتینز» یکی از تریدرهای محبوب ارز دیجیتال نیز گفت: «شاخص IOMAP IntoTheBlock،‌ اهمیت سطح ۴۰,۰۰۰ دلار را نشان می‌دهد. نقطه‌ای که بیش از ۶۶۲ هزار آدرس، نزدیک به ۸۸۰ هزار بیت کوین را در آن نگه داشته‌اند. اگر بیت کوین نتواند خود را بالاتر از چنین منطقه حمایت امنی حفظ کند، این آدرس‌ها ممکن است مایل به فروش دارایی‌های خود باشند تا از وقوع ضررهای قابل‌توجه، جلوگیری کنند.»

اگر بیت کوین از سطح پشتیبان خود پایین‌تر برود چه می‌شود؟

اگر این ارز دیجیتال نتواند سطح حمایت ۴۰,۰۰۰ دلاری را حفظ کند و تریدرهای بسیاری مجبور به فروش شوند، قیمت بیت کوین می‌تواند تا زیر ۳۹,۰۰۰ دلار هم افت کند. البته این قیمت هم سطح حمایت کلیدی بعدی برای بزرگ‌ترین ارز دیجیتال دنیا محسوب می‌شود.

داده‌های بیشتری که توسط «مارتینز» تهیه شده است نشان می‌دهد که ۵۸.۶۵% از تریدرهای فیوچرز بایننس، تریدرهای بلندمدت بیت کوین هستند. همین امر می‌تواند افت بزرگی را برای نقدینگی تریدرهای لوریج ایجاد کند.

منبع: https://thecryptobasic.com/2022/03/04/bitcoin-btc-currently-at-key-support-level-of-40000-where-662000-bitcoin-addresses-hold-nearly-880000-btc/

Comments (0)
Add Comment