نهنگ‌های بیت‌ کوین و منابع آن‌ها در حال افزایش است

نهنگ‌های بیت کوین و اطلاعات مربوط به این موضوع از مواردی است که قصد داریم در این مطلب آن را به طور اجمالی مورد بررسی قرار دهیم.شرکت تحلیلی داده‌های زنجیره‌ای سانتیمنت گزارش می‌دهد که نهنگ‌های رمز ارز بیت کوین هنوز در حال خرید بیت کوین با قیمت کف هستند و دارایی‌های BTC خود را نمی‌فروشند. آنها از قیمتی که نشان دهنده افت بیت کوین باشد، به بهترین شکل ممکن بهره می برند.

سانتیمنت از عملکرد و فعالیت‌های نهنگ‌های بیت کوین می‌گوید

بیت کوین تا ۳۵.۵ هزار دلار کاهش یافته و بازنگری در سطوح این رمز ارز برای آخرین بار در ۱۲ ژوئن مشاهده شده است. نهنگ‌ها که حداقل ۱۰۰۰ دلار BTC دارند، همچنان به نشان دادن الگویی از ذخیره کردن علاقه مند هستند. از طرفی ودارندگان میان ردیف (۱۰ تا ۱۰۰۰ دلار BTC) عرصه را خالی نمی‌کنند. آدرس‌های کوچکتر نیز به سرعت در حال سقوط هستند.

طبق توئیت اخیر سانتیمنت، نهنگ‌های ارز دیجیتال بیت کوین که حداقل ۱۰۰۰ BTC را در اختیار دارند، قیمت افول کرده‌ موجود در بازار را خریداری می‌کنند و BTC را به دارایی‌های خود اضافه می‌کنند. دارندگان BTC با اندازه متوسط ​​از ۱۰۰ تا ۱۰۰۰ بیت کوین نیز هیچ نشانه‌ای از نگران بودن نشان نمی‌دهند. همچنین این نهنگ‌ها به شدت به ذخیره کردن رمز ارز بیت کوین ادامه می‌دهند.

از طرف دیگر افرادی که BTC کمتری دارند، در حال فروش سریع هستند. دارندگان آدرس کوچک بیت کوین از سقوط بازار متزلزل شده و می‌خواهند با فروش بیت کوین سود خود را تأیید کنند. با این امید که BTC بیشتر سقوط کند.

در ۱۶ ژوئن ۲۰۲۱ TheCryptoBasic گزارش داد که نهنگ‌های ارز دیجیتال بیت کوین که بین ۱۰۰ تا ۱۰۰۰۰ بیت کوین را در اختیار دارند، در ۲۵ روز گذشته ۹۰۰۰۰ بیت کوین بیشتر جمع کرده‌اند.

جمع بندی

نهنگ‌های بیت کوین و اطلاعات مربوط به این موضوع از مواردی است که آن در این مقاله آن را مورد بررسی قرار دادیم. در تاریخ ۱۶ ژوئن، تیم تحلیل‌گر سانتیمنت در توییتر خود به اشتراک گذاشت که نهنگ‌ها در ۲۵ روز گذشته دارایی خود در رابطه با BTC را افزایش داده‌اند و اکنون نیمی از کل عرضه BTC را در اختیار دارند. داده‌ها نشان داد که طی ۲۵ روز گذشته، تعداد کیف پول‌هایی که بین ۱۰۰ تا ۱۰۰۰۰ بیت کوین نگهداری می‌کنند، در مجموع ۹۰۰۰۰ بیت کوین به دارایی‌های آنها افزوده است.

Comments (0)
Add Comment