ماکسیمالیست‌های بیت کوین این بار مضحکه‌ی دست ایلان ماسک!

ماکسیمالیست‌های بیت کوین یا همان متعصبان سفت و سخت در برابر این ارز دیجیتال موضوع مقاله‌ی امروز ما هستند. ایلان ماسک اخیرا آنان را بخاطر این طرز تفکر خود به شدت مسخره کرد. در حقیقت این افراد کسانی هستند که گمان می‌کنند ارز دیجیتال بیت کوین تنها مخصوص آیندگان است. اینطور به نظر می‌آید که آنها انگار هنوز هم به کاربرد حال حاضر بیت کوین باور ندارند. پس با ما باشید تا جنجال و صحبت‌های اخیر ایلان ماسک را در رابطه با این افراد مورد بررسی قرار دهیم.

ایلان ماسک ماکسیمالیست‌های بیت کوین را مورد تمسخر قرار داد

ایلان ماسک مدیر عامل شرکت تسلا ماکسیمالیست‌های بیت کوین را با یک شوخی قدیمی مربوط به لامپ‌ها مورد تمسخر قرار داد. وی این شوخی را اخیرا در توییتر خود پست کرد. این رویداد دقیقا بعد از آن بود که ایلان ماسک به جرم پیام‌های توهین آمیزی که به جک دورسی مدیر عامل توییتر داده بود به همجنسگرا هراسی محکوم شده بود.

ایلان ماسک مدیر عامل شرکت تسلا یک بار دیگر حس شوخ طبعی چالش برانگیز خود را در توییتر به رخ کشید.

این مولتی میلیاردر جوان یک شوخی تحقیر آمیز را در توییتر خود پست کرد که در آن پرسیده بود چند تا از ماکسیمالیست‌های بیت کوین برای پیچیدن یک لامپ لازم است؟

مدتی بعد او دوباره گفت:

«بامزه نیست!» – ماکسیمالیست‌های BTC.

کمی بعد جامعه ارز‌های دیجیتال پاسخ تندی به پست توییت ایلان ماسک داد:

«چند تا ایلان ماسک لازم است تا بتوانند بازار را دستکاری کنند؟»

ایلان ماسک همچنین زیر پست توییت جک دورسی گفت که این کلمه در واقع به معنی «کنجکاوی جنسی دوگانه» است. توییت جک دورسی در رابطه با ابتکار کلمه با حرف «ب» انکودر CCI بود که توسط مدیر عامل توییتر و کیتی وود از تیم Ark میزبانی می‌شد.

دورسی در جواب گفت که ماسک باید «تمام کنجکاوی‌های خود را» در رویداد با ما به اشتراک بگذارد:

«عجیب و غریب است! پس بیا تا من و تو با هم در رویدادی گفت و گو داشته باشیم. در آن صورت تو می‌توانی تمامی کنجکاوی‌هایت را به اشتراک بگذاری.»

جوردن بلفورت، دلال سهام Wolf of Wall Street گفت که ماسک هر کاری بخواهد می‌کند تا فقط خودش را شاد نگه دارد.

بسیاری ماسک را بخاطر جوک بی مزه و بچگانه او به همجنسگرا هراسی محکوم کردند.

هنگامی که جک دورسی طی یک توییت اخیرا گفت: «بیا تا با هم گفت و گویی داشته باشیم»، مدیر عامل تسلا، ایلان ماسک آن را پذیرفت و  توافق کرد که با مدیر عامل توییتر «گفت و گو» داشته باشند.

جک توییت کرد:

«بیا گفت و گویی داشته باشیم.»

ایلان ماسک پاسخ داد:

«برای کمی کنجکاوی؟ بسیار خب پس بیا انجامش بدهیم.»

این کار آفرین بد اخلاق به علت سقوط شدید ارز دیجیتال بیت کوین در ماه می هنوز هم سرزنش می‌شود. چرا که این سقوط دقیقا بعد از آن بود که او اعلام کرد که شرکت تسلا دیگر نمی‌تواند بیت کوین را قبول کند و سپس شروع به نطق‌های شجاعانه با چاشنی شوخ طبعی نابجا کرد.

جمع بندی

ماکسیمالیست‌های بیت کوین یا همان متعصبان سفت و سخت این ارز دیجیتال موضوع مقاله امروز ما بود که بررسی این موضوع می‌تواند تا حدود نسبتا زیادی دید ما را نسبت به بازار کریپتوکارنسی و بیت کوین باز کند. ایلان ماسک مدیر عامل شرکت تسلا در توییتی اخیرا با یکی از این ماکسیمالیست‌ها بحث داشت. وی طی اشتراک گذاری یک توییت تمامی ماکسیمالیست‌های بیت کوین را به تمسخر گرفت و این بیش از همه واکنش مدیر عامل توییتر جک دورسی را بر انگیخت. حالا آنها وعده‌ی یک گفت و گوی دو نفره بر سر همین موضوع را داده‌اند. به نظر شما در این گفت و گوها حق با ماسک است یا دورسی؟ نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

Comments (0)
Add Comment