سناتور بیت کوین آمریکا از اهمیت این ارز می‌گوید

سناتور بیت کوین آمریکا، «سینتیا لومیس» اخیرا صحبت جالبی داشته است که امروز با هم آن را بررسی می‌کنیم. وی در مصاحبه اخیر خود از استخراج کنندگان بیت کوین دعوت کرده است که این ارز دیجیتال را به عنوان یک انرژی بد قضاوت نکنند. با ما همراه باشید تا این خبر را با هم بررسی کنیم.

«لومیس» سناتور بیت کوین آمریکا

بسیاری از استخراج کنندگان بیت کوین به دلیل سرکوب مداوم این ارز در چین در حال تغییر مسیر خود به سمت ایالات متحده هستند.

«سینتیا لومیس»، سناتور جمهوری خواه ایالت وایومینگ آمریکا در توییت اخیر خود از استخراج کنندگان بیت کوین دعوت به فعالیت بیشتر در حیطه رمز ارزها کرده است.

سناتور در توئیت خود نوشت:

«اگر در فضای استخراج بیت کوین هستید، لطفا بیرون بیایید. ما شما را در وایومینگ می‌خواهیم.»

او گفت:

«استخراج بیت کوین را به عنوان یک انرژی بد قضاوت نکنید. نوآوری زیادی در این زمینه وجود دارد که خلاف این امر را اثبات می‌کند.»

پیش از این «سینتیا لومیس» گفته بود که بیت کوین را برای اطمینان از بازنشستگی نگه می‌دارد و از همشهریان می‌خواهد که از او الگو بگیرند. او افکار خود را در تلویزیون ملی بیان کرد.

سناتور «سینتیا لومیس» گفت: «من مردم را به خرید و نگهداری این ارز تشویق می‌کنم. من آنها را تشویق می‌کنم که بیت کوین را برای بازنشستگی خود ذخیره کنند. بیت کوین برای آینده هر شخص می‌تواند موثر باشد. به همین دلیل است که تا به امروز پنج بیت کوین در سرمایه‌های خود دارم.»

چرا بیت کوین را باید انتخاب کرد؟

به گفته این سناتور، بیت کوین برای پس اندازهای طولانی مدت و بازنشستگی عالی است. «لومیس» گفت که او در حال حاضر پنج بیت کوین دارد و اولین بیت کوین را به قیمت ۳۳۰ دلار خریداری کرده است.

وی آمریکایی‌ها را به خرید و ذخیره بیت کوین برای سنین پیری تشویق می‌کند.

سناتور بیت کوین آمریکا گفت: «من نگران هستم که همه صندوق‌های بازنشستگی ما در دلارهای آمریکا خلاصه شوند. برای متنوع سازی شما باید از انواع مختلف دارایی استفاده کنید تا تمام تخم مرغ‌های خود را در یک سبد ذخیره نکنید. بیت کوین در این میان یکی از معتبرترین فروشگاه‌های با ارزش در طولانی مدت است.»

به یاد داشته باشید که در ماه فوریه سینتیا لومیس در مجمع نوآوری مالی شرکت کرد که هدف آن افزایش آگاهی مقامات درباره دارایی‌های دیجیتال بود.

جمع بندی

سناتور بیت کوین آمریکا و صحبت‌های اخیر وی موضوعی است که امروز با هم بررسی کردیم. سناتور سینتیا لومیس از استخراج کنندگان بیت کوین در یکی از ایالت‌های آمریکا دعوت می‌کند تا در زمینه این رمز ارز فعالیت داشته باشند. وی مردم را به خرید و ذخیره ارز دیجیتال بیت کوین دعوت می‌کند. چرا که او به شدت به آینده این ارز امیدوار است. آیا شما هم با صبحت‌های این سناتور موافق هستید؟ نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

Comments (0)
Add Comment