بنیانگذار اپل اخیرا ارز دیجیتال بیت کوین را معجزه ریاضی خواند

ارز دیجیتال بیت کوین اخیرا از کوین‌های جنجالی شده است که می‌خواهیم امروز به آن بپردازیم. اخیرا بنیانگذار شرکت معروف و بزرگ اپل، «استیو وزنیاک» این ارز دیجیتال را نوعی معجزه ریاضی خواند. با ما همراه باشید تا این خبر و دلیل اصلی این بنیانگذار برای این گونه خطاب کردن بیت کوین را با هم بررسی کنیم.

ارز دیجیتال بیت کوین معجزه ریاضی!

«استیو وزنیاک» همچنان در مورد بیت کوین خوشبین است. «El Sol de México» گزارش می دهد «استیو وزنیاک» بنیانگذار اپل بیت کوین را «شگفت انگیزترین معجزه ریاضی» در جریان رویداد تلنت لند دیجیتال ۲۰۲۱ ( Talent Land Digital 2021) خواند.

«بیت کوین شگفت انگیزترین معجزه ریاضی است.»

وی معتقد است که بیت کوین از طلا گران بهاتر است. زیرا طلا به اندازه کافی کمیاب نیست.

«ما مدام طلا پیدا می‌کنیم. یک روز‌ ما آن را در کارخانه‌ها تولید خواهیم کرد.»

در حالی که این کارآفرین ۷۰ ساله فناوری شخصا در بیت کوین سرمایه گذاری نمی‌کند اما متقاعد شده است که این ارز در آینده جایگاهی دارد. «من در بیت کوین سرمایه گذاری نمی‌کنم اما برای آینده به آن اعتقاد دارم.»

«وزنیاک» سال‌هاست که از طرفداران بسیار وفادار بیت کوین است. در ژوئن ۲۰۱۸ او گفت که می­خواهد بیت کوین به واحد پول جهانی تبدیل شود.

در ماه دسامبر او شرکت ارز دیجیتال خود را به نام «Efforce» راه اندازی کرد. اخیرا طی یک رویداد، افسانه‌ی مهندسی کامپیوتر همچنین اظهار داشت که هوش مصنوعی (AI) و واقعیت افزوده (AR) می‌تواند زندگی مردم را به سمت بهتر شدن تغییر دهد.

در تابستان سال ۲۰۲۰، «استیو وزنیاک» به دلیل عدم انجام اقدامات لازم برای جلوگیری از تبلیغات جعلی بیت کوین از یوتیوب شکایت کرد.

تقریبا یک سال پس از اقدام قانونی علیه یوتیوب، «استیو وزنیاک» پرونده را گم کرد. دادگاه عالی کالیفرنیا شهرستان سانتا کلارا گفت که پلتفرم اشتراک ویدئو توسط قانون فدرال محافظت می‌شود.

جمع ‌بندی

ارز دیجیتال بیت کوین یکی از کوین‌های جنجالی است که می‌خواهیم امروز به آن بپردازیم. این ارز اخیرا از سمت بنیانگذار اپل به عنوان معجزه ریاضی خطاب شد. «استیو وزنیاک» بنیانگذار برند معروف اپل این ارز را از ارزهای آینده دار خواند. او گفت علی رغم آنکه در این ارز سرمایه گذاری نمی‌کند اما آن را یک ارز بسیار موفق در آینده می‌داند. آیا از نظر شما این ارز تا این حد در آینده موفق خواهد شد؟

Comments (0)
Add Comment