یک شرکت ۱۰۱ ساله آمریکایی حالا از روش پرداخت بیت کوین استفاده می‌کند

روش پرداخت بیت کوین موضوع بسیار مهمی است که امروز می‌خواهیم در این مقاله به آن بپردازیم. امروزه می‌توان از ارزهای دیجیتال به عنوان روشی برای انجام پرداخت‌های مالی شرکت استفاده کرد. یکی از ارزهای دیجیتال رایجی که برای این منظور مورد استفاه قرار می‌گیرد ارز بیت کوین است. امروز یک شرکت پمپ صنعتی آمریکایی که بیش از صد سال قدمت دارد از این ارز دیجیتال به عنوان روش پرداخت خود استفاده می‌کند. با ما همراه باشید تا این موضوع را به طور کامل بررسی کنیم.

استفاده از روش پرداخت بیت کوین

نیروی دریایی آمریکا، شرکت «ABS»،‌ شرکت‌های تایید شده «LLYODS» و «DNV-GL»، تولید کننده پمپ آمریکا، پروانه و قطعات پمپ و شرکت « SIMSITE» در حال حاضر ارز دیجیتال بیت کوین را می‌پذیرند.

در یک بیانیه تبلیغاتی که اخیرا منتشر شده است شرکت شیر پمپ «سیمز» اعلام کرد که آنها در حال حاضر بیت کوین را به عنوان وسیله پرداخت برای پروانه‌ها و پمپ‌های سیم سایت سفارشی می‌پذیرند.

این شرکت می‌گوید که این یک حرکت جسورانه است که قطعا نظر مشتری‌های بین المللی را جلب خواهد کرد.

شرکت شیر پمپ «سیمز» یک تجارت کاملا خصوصی است که بیش از ۱۰۱ سال در حال فعالیت بوده است. بسیاری از فرایندهای کارهای عمومی، صنعتی یا تجاری از طریق همین پمپ‌های سانتریفیوژ تقویت می‌شوند. این شرکت یک تنوع گسترده از پروانه‌ها و پمپ‌های سانتریفیوژ سفارشی و همچنین ارتقاهای پمپ‌های دیگر برای بسیاری از صنایع را ارائه می‌دهد.

«جان ای کوزل»، مدیر عامل شرکت گفت:

«شرکت شیر پمپ سیمز همیشه در خط مقدم نوآوری است. چرا که این شرکت بهترین پمپ‌ها را برای کاربردهای دریایی و صنعتی توسعه می‌دهد. همچنین ذهنی که به دنبال رشد باشد، از نشانه‌های شرکت پمپ سیمز است و مشتریان بین المللی نیز از ما همین انتظار را دارند. آنها می‌خواهند که پرداخت بیت کوینی داشته باشیم.»

مدیر عامل شرکت «کوزل» می‌گوید که شرکت‌های بین المللی بسیاری وجود دارند که ارز دیجیتال بیت کوین را به عنوان روش پرداخت برای کالا و یا خدمات می‌پذیرند. فقط زمان کوتاهی طول می‌کشد تا عمده تولید کنندگان زنجیره تامین شروع به قبول ارزهای رمزنگاری شده به عنوان یک گزینه پرداخت کنند.

او می‌گوید:

«ما مفتخریم که یکی از اولین‌ها بودیم.»

جمع‌بندی

روش پرداخت بیت کوین موضوع مهمی بود که در این مقاله به آن پرداختیم. از روش‌هایی که می‌توانید برای پرداخت امور مالی خود و شرکت‌های خود استفاده کنید، پرداخت به وسیله ارزهای دیجیتال است. در این زمینه نیز یکی از برترین ارزهای دیجیتال که برای این منظور استفاده می‌شود، بیت کوین است. این روش بسیار رایج و پیشنهاد شده است. امروز نیز یک شرکت پمپ صنعتی آمریکایی که بیش از صد سال قدمت دارد اعلام کرد که از چنین روشی برای پرداخت‌های خود استفاده می‌کند. شما چه روش پرداختی را بیشتر برای امور مالی خود ترجیح می‌دهید؟

Comments (0)
Add Comment