تاییدیه بانک آمریکا و بیت کوین را در این مقاله از دست ندهید

بانک آمریکا و بیت کوین موضوعی است که می‌خواهیم در این مقاله به آن بپردازیم. Bank of America یا همان بانک آمریکا، معاملات آینده ارز دیجیتال بیت کوین را تایید می‌کند. این بانک از بزرگ‌ترین بانک‌های آمریکاست که نظرات آن در تعیین محبوبیت یک ارز می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد. با ما همراه باشید تا این خبر را به طور کامل بررسی کنیم.

نظرات بانک آمریکا و بیت کوین

همانطور که توسط «CoinDesk» گزارش شده است ادعا می‌شود که دومین بانک بزرگ ایالات متحده که «Bank of America» یا بانک ایالات متحده نام دارد حالا قصد دارد معاملات آتی بیت کوین را برای برخی از مشتریان خود آغاز کند.

به گفته آنها، بانک آمریکا همچنین از معاملات آتی BTC که توسط CME ارائه شده است استفاده خواهد کرد. این صرافی مستقر در شیکاگو اولین نهادی بود که معاملات آتی بیت کوین را در دسامبر ۲۰۱۷ آغاز کرد. زمانی که بیت کوین به بالاترین سطح قابل توجه خود نزدیک شد و حدودا به قیمت ۲۰۰۰۰ $ رسید.

اخیرا Bank of America یک گروه تحقیقاتی رمز ارزی اختصاصی راه اندازی کرد. کار تحقیقاتی تمرکز بر دارایی‌های رمز ارزی مختلف و فناوری‌های مرتبط با آنها بود.

گروه تحقیقاتی رمز ارزی جدید بانک آمریکا توسط «آلکش شاه» هدایت شد تا بر روی فناوری‌های مربوط به بازار دارایی‌های دیجیتال تمرکز کند.

«ما به دلیل تجزیه و تحلیل تحقیقات صنعت قوی، سیستم عامل پرداخت جهانی پیشرو در بازار و تخصص بلاکچین، موقعیت منحصر به فردی داریم که می‌توانیم رهبری فکری ارائه دهیم.»

جمع‌بندی

بانک آمریکا و بیت کوین موضوعی بسیار مهم بود که در این مقاله به آن پرداختیم. این بانک از بزرگ‌ترین بانک‌های آمریکایی محسوب می‌شود که نظرات آن تاثیرات بسیار زیادی بر روی سهام یک ارز دیجیتال می‌تواند داشته باشد. این بانک اخیرا اعلام کرده است که معاملات آینده ارز دجیتال بیت کوین را کاملا تایید می‌کند. این شرکت همچنین یک برنامه تحقیق در چنین ارزهایی را نیز راه اندازی کرده است که به تایید ارزها کمک بسیاری کرده است.

Comments (0)
Add Comment