حضور سرمایه گذارهای خوشبین به بیت کوین

گاوها سعی دارند قیمت را از سطح مقاومت ۶۰ هزار دلار بالا تر ببرند. این در حالی است که ارزش اوراق آمریکا افزایش پیدا کرده است. بیت کوین با مقاومت بسیاری در ادامه مسیر روبه رو بوده است. حضور سرمایه گذارهای خوشبینی در بازار در حالی ادامه دارد که قیمت از روند نزولی خارج شده است. بیت کوین صبح ۱۹ مارس را با قیمت های کمتر از ۵۶۵۰۰ دلار آغاز کرد. اطلاعات به دست آمده از شبکه نشان می دهد که این ارز در سطح ۶۰ هزار دلار با مقاومت بسیاری روبه رو بوده است. قیمت بیت کوین در ساعات اولیه روز جمعه از ۵۶۲۶۸ دلار کاهش پیدا کرد. خریداران با خرید بیشتر دارایی در این سطح به افزایش قیمت این ارز کمک کرده اند. آنها موفق شدند قیمت این ارز را تا ۵۸۵۰۰ دلار افزایش دهند.

معیارهای اساسی بیت کوین نشان داده است که با وجود مشکلاتی که در این بخش وجود دارد عبور از سطح ۶۰ هزار دلار به مسیر خود ادامه داده است. معامله گران برتر همچنان به ادامه روند صعودی خوش بینی هستند.

به این ترتیب حضور سرمایه گذارهای خوشبین در بازار بیت کوین نشان دهنده ادامه روند صعودی است. نشانه هایی از پذیرش بیت کوین همچنان در بازار مشاهده می شود. اولین ETF ها در بازار لاتین آمریکا راه اندازی شده است. برزیل نیز به دنبال کانادا این سرمایه را در بازارهای خود به کار گرفت.

گاوها سطح حمایت را تغییر می دهند

حضور سرمایه گذارهای خوشبین به بیت کوین در کنار فشار هایی که این ارز در ادامه روند صعودی با آن روبه روست، نشان دهنده فشارهایی است که پیش روی این ارز قرار دارد. به محض اینکه سطح مقاومت پشت سر گذاشته شود، این سطح به سطح حمایت تبدیل می شود.

بر اساس اطلاعات به دست آمده با افزایش خرید احتمال عبور از قیمت ۶۰ هزار دلار نیز افزایش پیدا کرده است. اما قدرتی که به تازگی در بازار بیت کوین مشاهده شده است نشان می دهد روند صعودی با حضور سرمایه گذارهای خوشبین به مسیر خود ادامه می دهد.

سطح حمایت ۵۷ تا ۵۸ هزار دلار حفظ شده است. چنین معیارهایی نشان دهنده تغییرات بسیاری است که به دنبال قرنطینه و اوراق در بازار روی می دهد.

 رابطه بین دلار و اوراق ۱۸۰ درجه تغییر می کند. چرا که اوراق روند رشد را پشت سر گذاشته اند، ریسک سرمایه گذاری در این اوراق کاهش پیدا کرده است و به این ترتیب میزان تورم این دارایی کاهش پیدا کرده است.

 بازارهای سنتی

 افزایش ارزش اوراق آمریکایی فشار بیشتری را بر بازار مالی وارد می کند. معامله گرانی که نگران احتمال افزایش تورم هستند، شاهد رونق بانک فدرال رزرو هستند.

 شاخص S&P500 و دائو قادر به مقابله با فشار ناشی از بازار نبودند. این سهام به ترتیب با ۰.۰۶ درصد و ۰.۷۱ درصد روز خود را به پایان رسانند. این در حالی است که شاخص نزدک قدرت بیشتری را از خود نشان داده و با ۰.۷۶ درصد افزایش روز را به پایان رسانده است.

بسیاری از آلت کوین ها روز جمعه سود دو رقمی را ازآن خود کردند. روند صعودی همچنان به دوام خود در بازار ادامه می دهد.

Uniswap بهترین عملکرد را بین ده رمزارز برتر بازار نشان داده است. این ارز با افزایش ۱۱.۵ درصدی به قیمت ۳۳.۵۰ دلار رسیده است. این در حالی است که Pundi X شاهد افزایش ۵۰ درصدی قیمت بود. این ارز در ادامه به ۰.۰۰۵۵ دلار رسید.

برترین آلت کوین بازار یعنی اتریوم نیز در ادامه روند صعودی با مقاومت بسیاری زیادی روبه رو بوده است. این ارز در ادامه با مقاومت بسیاری در سطح مقاومت ۱۸۰۰ دلار رو به رو بوده است. اطلاعات به دست آمده از بازار نشان می دهد که گاوها در انتظار ۱.۵ میلیاردی شدن ارزش قراردادهای آتی هستند که در تاریخ ۲۶ مارس منقضی می شوند. در این حالت آنها برای اعمال فشار بیشتر وارد عمل می شوند.

 ارزش کل بازار رمزارز ۱.۸۰۳ تریلیون دلار است. سهم بیت کوین از این بازار ۶۰.۵ درصد است.

 در آخر

 خرید و فروش بیت کوین در بازار نشان می دهد که افراد بیشتری برای خرید این رمزارز وارد عمل می شوند. این نکته را در سرمایه گذاری های خود در نظر داشته باشید. حضور سرمایه گذاران خوشبین در بازار به معنای افزایش احتمال ادامه روند صعودی است. سرمایه گذاران بیشتری در فکر ادامه روند صعودی و افزایش قیمت این رمزارز هستند. با در نظر گرفتن این نکته می توانید به بهترین شکل خود را برای ادامه روند صعودی آماده کنید. برای خرید بیت کوین و دیگر رمزارز ها با ما در رمزارز مارکت در تماس باشید.

 منبع

https://cointelegraph.com/news/bullishness-for-bitcoin-continues-despite-its-struggle-to-reclaim-60-000