تحلیل گران ادامه روند صعودی در ماه آوریل را نوید می دهند

تحلیل گران حرفه ای و معامله گران بازار با کاهش بیت کوین از ۵۴ هزار دلار همچنان به ادامه روند صعودی امیدوار هستند. تحلیل گران ادامه روند صعودی را برای بیت کوین امکان پذیر می دانند.

خرس ها در تاریخ ۲۳ مارس قیمت بیت کوین را از ۵۴ هزار دلار پایین تر آوردند. اطلاعات متفاوتی در بازار مشاهده می شود که نشان می دهد نهنگ ها به آرامی وارد صف خرید شده اند. اکنون آنها با سرمایه گذاران خرد را در معرض خطر قرار می دهند.

 اطلاعات به دست آمده از منابع موجود در شبکه رمزارز نشان می دهد که روند نزولی از تاریخ ۲۲ مارس آغاز شده است. این روند تا روز سه شنبه ادامه داشته است. قیمت در این مدت بار دیگر به ۵۴ هزار دلار رسید. این دومین بار در هفته جاری است که این قیمت در بازار بیت کوین مشاهده می شود.

به نظر می رسد که بیت کوین همچنان محبوب ترین دارایی برای سرمایه گذاران بازار است. این ارز به روند صعودی ادامه می دهد و در ادامه به ۵۷ هزار دلار می رسد. کنترل این دارایی در حال حاضر در دست موسسات سرمایه گذاری است.

به گفته تحلیل گران روند صعودی ادامه دارد

در حالی که معامله گران بی تجربه و کسانی که با ساز و کار فضای رمزارز آشنا نیستند، از کاهش قیمت ها نگران شده باشند، اما تحلیل گران بر این باورند که ادامه روند صعودی در بازار بیت کوین دور از انتظار نیست.

 در حقیقت بسیاری از تحلیل گران کاهش قیمت را نشانه ای از سلامت بازار می دانند. آنها بر این باور هستند که تا زمانی که قیمت در بازه ۴۹ تا ۵۱ هزار دلار باشد نیز امکان ادامه روند صعودی تا ۶۸ هزار دلار وجود دارد. همچنان باید در انتظار کاهش قیمت بیت کوین در آوریل باشیم. اطلاعات به دست آمده از CryptoQuant نشان می دهد که در مجموع ۱۴۶۰۰ بیت کوین از بازار کوین بیس خارج شده است. این تعداد بیت کوین در ساعات اولیه روز ۲۳ مارس از بازار خارج شده اند. معامله گران معمولا بیت کوین را با رویکردی خوشبینانه از ادامه روند صعودی در سرمایه گذاری های خود جای می دهند. چرا که موجودی بیت کوین بسیار محدود است و در نهایت قیمت این ارز افزایش پیدا می کند.

 با وجود این که هیچ مدرکی برای خرید بیت کوین از سوی نهنگ ها وجود ندارد، به نظر می رسد بیت کوین در ادامه دارایی خارج شده از بازار وارد الت نهنگ ها شده باشد. تحلیل گران با بررسی نقشه حرکت نهنگ ها به این نتیجه رسیده اند، که فعالیت نهنگ ها در سطح ۵۵ هزار دلار افزایش پیدا کرده است. در صورتی که روند صعودی متوقف شود، سطح حمایت بعدی برای این ارز قیمت ۴۷۴۳۸ دلار خواهد بود.

نقطه نظرهای متفاوت

تحلیل گران رویکرد های متفاوتی برای ادامه مسیر بازار دارند. آنها برای بررسی وضعیت بازار به اطلاعات دقیق تری در مقایسه با دیگر بخش های بازار نیاز دارند. این نکته را در نظر داشته باشید که تنها میزان ورودی و خروجی سرمایه به بازار روی بازار تاثیر گذار نیست.

در حقیقت باید بدانیم که نهنگ ها در جریان تغییرات بازار چه شیوه ای را برای ادامه مسیر در نظر می گیرند. تحلیل گران یک والت را زیر نظر دارند. این والت که با نام Pablo از آن یاد می شود از نظر تاریخی همواره با کاهش قیمت ها همراه بوده است. آخرین باری که بیت کوین از این والت خارج شد، بازار شاهد اصلاحات شدیدی بود که در اواخر فوریه روی داد.

 به تازگی تحلیل گران به این نکته شااره کرده اند که این والت به صورت تصادفی والت های خود را به حساب های دیگر انتقال داده است. ۱۵ هزار بیت کوین در این پروسه جابه جا شده اند. به نظر می رسد که در ادامه باید در انتظار کاهش قیمت بیت کوین باشیم. این جابه جایی در حالی روی داد ه بیت کوین در تاریخ ۱۴ مارس به بیش از ۶۰ هزار دلار رسید.

 کاهش قیمت بیت کوین و افزایش قیمت آلت کوین ها

 تحلیل گران ادامه روند صعودی را امکان پذیر می دانند. در حال حاضر تعدادی از آلت کوین ها رکورد های تازه ای را به ثبت رسانده اند. قیمت توکن هایی مانند Ankr، Curve DAO Token و Storj 50 تا ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.

Theta نیز به مسیر صعودی ادامه داده است و روز سه شنبه بالاترین رکورد خود را به ثبت رسانده است. این اتفاق در حالی روی داد که اطلاعات تازه ای از Sierra Ventures منتشر شد. شرکت سرمایه گذاری VR و GFR بیش از ۱۰۰ میلیون دلار را در بازار THETA سرمایه گذاری کرده اند. پس از انتشار این خبر قیمت این توکن ۴۰ درصد افزایش پیدا کرد. قیمت این ارز به بالاترین حد خود رسید. این ارز در ادامه روند صعودی قیمت ۱۴.۲۱ دلار را از آن خود کرد. Theta Fuel نیز در ادامه با ۳۰ درصد افزایش به ۰.۵۳ دلار رسیده است.

در حال حاضر ارزش کل بازار برابر با ۱.۶۹ تریلیون دلار است. سهم بیت کوین از بازار ۵۹.۸ درصد است.

 تحلیل گران ادامه روند صعودی را چگونه می بینند؟

 معامله گران حرفه ای و تحلیل گران به خوبی می دانند که در ادامه روند صعودی باید در انتظار ثبت رکورد های تازه ای باشیم. این نکته را به یاد داشته باشید که افزایش قیمت بیت کوین همچنان ادامه خواهد داشت. کاهش قیمت این ارز نشانه ای از سلامت بازار است و باید در انتظار ادامه روند صعودی باشیم. شرکت ها و موسسات مالی به خرید بیت کوین و ادامه می دهند و نهنگ ها وارد صف فروش نشده اند.

از این گذشته آلت کوین ها نیز بدون توجه به کاهش قیمت بیت کوین به مسیر صعودی ادامه می دهند. این امر نشان می دهد که احساس معامله گران و سرمایه گذاران به بازار بیت کوین خوش بینانه است. به این ترتیب در آینده ای نه چندان دور باید در انتظار ثبت رکورد تازه ای برای قیمت این ارز باشیم. برای خرید بیت کوین و اطلاع از آخرین تغییرات قیمت با ما در رمزارز مارکت در تماس باشید. تحلیل گران ادامه روند صعودی را امکان پذیر می دانند، شما چطور؟ به نظر شما وضعیت بیت کوین در ماه آوریل چگونه خواهد بود.

 منبع

https://cointelegraph.com/news/analysts-still-bullish-on-april-despite-bitcoin-price-drop-to-54k