گاوهای بیت کوین در پایان آوریل ۵۷ هزار دلار را هدف گرفتند

 آلت کوین ها در تلاش برای ثبت رکوردهای تازه هستند و قیمت بیت کوین به سمت ۵۷ هزار دلار حرکت می کند. امروز تاریخ انقضای ۴.۲ میلیارد دلار قراردادهای آپشن در بازار بیت کوین بود. پس از پشت سر گذاشتن تاریخ انقضا بیت کوین با قدرت به روند صعودی بازگشت. بیت کوین و دیگر رمز ارزها در روند ثابتی در حال به پایان رساندن آوریل بودند. اما انقضای ۴.۲ میلیارد قرارداد آپشن شرایط را تغییر داد. گاوهای بیت کوین در پایان آوریل هدف های جدیدی را در سر دارند.

 اطلاعات به دست آمده از Cointelegraph Markets و TradingViewنشان می دهد پس از کاهش تا اواسط روز با ۱۰ درصد افزایش به ۵۷۴۰۰ دلار رسید.

 گاوهای بیت کوین در پایان آوریل موسسات را به جلو می رانند

اظهار نظرهای مدیر عامل شرکت میکرواستراتژی مایکل سیلور می تواند الهام بخش بسیاری از موسسات مالی باشد. شرکت میکرو استراتژی با سرمایه گذاری در شرکت بیت کوین در یک فصل ۵۲ درصد افزایش در مقایسه با همان فصل سال گذشته تجربه کرد. به همین دلیل شاید بهتر باشد موسسات مالی و سازمان ها نیز به نگهداری و خرید بیت کوین به عنوان راهی برای مبارزه با تورم ناشی از کاهش ارزش دلار فکر کنند. روز به روز شاهد حضور بیشتر سرمایه گذاران تازه وارد در بازار بیت کوین هستیم.

بانک مرکزی ارز های دیجیتال CBDC پس از اظهارات بانک انگلستان در رابطه با اجرای برنامه هایی برای راه اندازی پوند دیجیتال توجه کاربران بیشتری را به خود جلب می کند. بانک مرکزی فرانسه در تاریخ ۲۹ آوریل سر تیتر خبرها شد. این بانک ۱۰۰ میلیون یورو را در عراق CBDC مستقر در شبکه اتریوم سرمایه گذاری کرد.

 گاوهای بیت کوین در پایان آوریل تنها نیستند

در حالی که رسانه روی تحلیل هایی که در رابطه با بیت کوین و اتریوم انجام می شود متمرکز شده است، گروه بسیار زیادی از آلت کوین ها توجه به معامله گران و سرمایه گذاران را به خود جلب کردند. این آلت کوین ها سود دو رقمی را تجربه می کنند.

یکی از عجیب و غریب ترین قیمت هایی که در روز مشاهده کردیم قیمت IoTeX بوده است. قیمت ارز با ۷۵ درصد افزایش به بالاترین رکورد خود یعنی ۰.۰۸۵ دلار رسید. در حال برطرف کردن مشکل مقیاس پذیری، امنیت و هزینه های بالای انجام تراکنش ها در این شبکه است. این مشکلات مانع است پذیرش رمز ارز و اینترنت اشیا از سوی مردم شده است.

اطلاعات به دست آمده از معیار VORTECS نشان می دهد که رویکرد بازار در تاریخ ۲۷ آوریل در رابطه با این رمز ارز و پیش از افزایش قیمت آن مثبت بوده است. 

 شاخص کوین تلگراف به نفع گاوهای بیت کوین در پایان آوریل

 شاخص VORTECS در واقع الگوریتمی است که به صورت اختصاصی از سوی کوین تلگراف استفاده می شود. این الگوریتم تاریخچه و شرایط فعلی بازار را مقایسه می کند. در این مقایسه از فاکتورهای متفاوتی مانند احساسات حاکم بر بازار، حجم معاملات، آخرین تغییرات قیمت و فعالیت های شبکه توییتر استفاده می شود.

همانطور که در نمودار بالا مشاهده می کنید این معیار در تاریخ ۲۶ آوریل در روند صعودی را آغاز کرد و در تاریخ ۲۷آوریل به ۷۶ رسید. در ادامه در تاریخ ۲۹ آوریل این شاخص تا ۷۳ کاهش پیدا کرد. در حال شاهد تغییرات VORTECS بوده ایم که ۱۰ ساعت بعد قیمت این رمز است با ۷۵ درصد افزایش به ۰.۰۸۵۷ دلار رسید.

سکه دیگری که در روزهای گذشته عملکرد خوبی را از خود نشان داده PARSIQ است. معیار VORTECS برای این رمز ارز ۹۵ را نشان می دهد. این رمز ارز متعلق به پلتفرم است که ابزارهای میانبری را برای تحلیل تکنولوژی بلاک چین در صنایع متفاوت در اختیار کاربران قرار می دهد. 

اولین نشانه های ادامه روند صعودی برای PRQ در تاریخ ۲۸ آوریل مشاهده شد. در این تاریخ شاخص VORTECS وارد محدوده سبز رنگ شد. این رمز ارز در روزهای آتی معیار VORTECS 67 را برای خود به ثبت رساند. در تاریخ ۳۰ آوریل این معیار به طور ناگهانی تا ۹۵ افزایش پیدا کرد. همزمان شاهد افزایش قیمت این رمز ارز بودیم.

امتیاز ۹۵ بالاترین امتیاز ثبت شده در سیستم VORTECS است. رمز ارز دیگری که از نظر امتیاز در این سامانه در رتبه دوم قرار می گیرد Polygon است. این رمزارز در هفته جاری امتیاز ۹۰ را در این سامانه از آن خود کرد. 

روی هم رفته افزایش قیمت التکوین ها ارزش کل بازار را به ۲.۱۷۷ میلیون دلار رسانده است. در این بین از ارزش کل بازار ۴۸.۸ درصد است.

 در آخر

گاوهای بیت کوین در پایان آوریل دست به کار شدند. وی همواره ماه بسیار درخشانی برای بیت کوین بوده است. اما با کاهش قیمت این رمز در روزهای اخیر این طور تصور می شد که برای اولین بار در شش سال گذشته آوریل ماه چندان درخشانی برای بیت کوین نبوده است. اما امروز با افزایش قیمت ناگهانی بیت کوین شرایط به کلی تغییر کرد.

 پیش بینی شما از ادامه روند صعودی بیت کوین در ماه های آتی چیست؟ آیا در شرایط فعلی با خرید تتر و سرمایه گذاری در بیت کوین می پردازید؟ آیا همچنان به آینده بیت کوین امیدوار هستید؟ نظرات خود را با ما در رمزارز مارکت در میان بگذارید.

 منبع 

https://cointelegraph.com/news/bitcoin-bulls-attack-57-000-and-altcoins-rally-as-april-comes-to-a-close

Comments (0)
Add Comment