گاوها با خرید در قیمت کف بیت کوین به ادامه مسیر کمک کردند

 گاوها با کاهش لحظه ای قیمت بیت کوین وارد بازار شده و بیت کوین بیشتری را خریداری کرده اند. آنها با خرید در قیمت کف بیت کوین باعث افزایش قیمت این ارز شده اند. قیمت این ارز اکنون به بالاترین حد خود رسیده است و به ارزش ۳۶۵۰۰ دلار معامله می شود.

روند صعودی بیت کوین روز چهارشنبه مورخ ۱۷دی ماه به اوج رسید. بر اساس اخبار روز بیت کوین به نظر می رسد که این ارز روز گذشته از مرز ۳۶ هزار دلار عبور کرده است. این اولین باری است که بیت کوین این بازه را تجربه می کند. عبور بیت کوین از این قیمت سیگنال های قدرتمندی را در بازار پراکنده کرد که نشان می دهد روند صعودی با سرعتی بی مثال به روند خود ادامه می دهد. به این ترتیب باید در ادامه در انتظار رکورد های تازه ای برای این ارز باشیم.

قیمتاین ارز در حال حاضر در بالاتری حد خود تا به امروز معامله می شود. ارزش بیت کوین برابر با ۳۶۵۷۴ دلار است. به این ترتیب باید گفت که بیت کوین در مقایسه با روز گذشته ۷ درصد افزایش و در مقیاس هفتگی ۲۵ درصد رشد را تجربه کرده است. در زمان نگارش این خبر این ارز به ارزش ۳۶۳۶۷ دلار معامله می شود.

ارزش بیت کوین

با توجه به قیمت فعلی بیت کوین ارزش کل بازار بیت کوین ۶۶۹.۲ میلیارد دلار است. این مقدار چیزی در حدود ۶۸.۳ درصد ارزش کل بازار رمزارز را به خود اخصاص می دهد. این روند افزایشی این نگرانی را در بازار ایجاد می کند که به احتمال زیاد باید در انتظار یک سطح مقاومتی در این بازار باشیم. بازار قراردادهای آتی بیش از اندازه داغ شده است. میزان نقدینگی که از سوی سرمایه گذاران آسیایی وارد این بازار شده است نیز افزایش پیدا کرده است. به این ترتیب با فروش دارایی این سرمایه گذاران احتمال کاهش قیمت نیز وجود خواهد داشت.

 تا کنون بیت کوین در برابر تمام ناملایمات پیش آمده ایستادگی کرده است. این ارز تا این لحظه با قدرت در مسیر صعودی به حرکت خود ادامه داده است. موسسات و سرمایه گذارها خرد با خرید در قیمت کف بیت کوین را برای ادامه مسیر آماده کرده اند. به گزارش کوین تلگراف موجودی بیت کوین کاهش پیدا کرده است. چرا که خریداران بزرگی مانند پی پل و  Grayscale تمام بیت کوین های استخراج شده را خریداری می کنند.

بیت کوین همچنان مانند یک آهن ربای قدرتمند توجه سرمایه گذاران بیشتری را به خود جلب می کند. این در حالی است که دیگر آلت کوین ها نیز این رمزارز را در مسیر صعودی همراهی می کنند. قیمت اتریوم از ۱۲۰۰ دلار در روز چهارشنبه عبور کرده است. لایت کوین، ریپل، بیت کوین کش و دیگر آلت کوین های بازار نیز افزایش قیمت را تجربه کرده اند.

 کلام آخر

 بیت کوین با قدرت به روند صعودی ادامه داده است. این امر باعث می شود که کسانی که مدام دراین صحنه حضور داشته اند همواره بازار را زیر نظر داشته باشند. آنها به دنبال فرصتی هستند که با خرید در قیمت کف بیت کوین را در ادامه مسیر یاری کند.

گاوها یا همان سرمایه گذارهای خوشبینی بیشتری از راه می رسند و در این دارایی سرمایه گذاری می کنند. از طرفی اندوخته بیت کوین به دلیل حضور موسسات مالی قدرتمند محدود شده است. اگر امروز برای خرید بیت کوین اقدام نکنید شاید دیگر قادر به خرید حتی سهم کوچکی از بیت کوین نیز نباشید. با ما در رمزارز مارکت همراه باشید و سرمایه گذاری در بیت کوین را آغاز کنید. این سرمایه گذاری هرچقدر که ناچیز باشد، برگ تازه ای را در کتاب زندگی شما رقم خواهد زد.

 منبع

https://cointelegraph.com/news/dip-buying-bulls-push-bitcoin-price-to-a-new-all-time-high-at-36-574

Comments (0)
Add Comment