خرید با بیت کوین از شرکت تسلا

تسلا به تازگی اعلام کرده است که مشتریان این شرکت می توانند خرید با بیت کوین را تجربه کند. شرکت تسلا خودروهای الکترونیکی را در ازای دریافت بیت کوین به فروش می رسانند.

ایلان ماسک به تازگی اعلام کرده است که خودروهای تسلا را در ازای پرداخت بیت کوین دریافت کنید.  تسلا اعلام کرده است که قصد فروش بیت کوین های خود را ندارد. این شرکت به نگهداری بیت کوین ادامه می دهد و حاضر نیست بیت کوین را در ازای ارزهای بدون پیشتوانه به فروش برساند.

 این شرکت اولین بار اویل فوریه اعلام کرد که به زودی خودروهای تسلا را در ازای دریافت بیت کوین می فروشد. این شرکت در حالی به این نکته اشاره کرد که اندکی از سرمایه گذاری  1.5 میلیون دلاری تسلا در بازار بیت کوین گذشته است. تنها کاربرانی می توانند با استفاده از بیت کوین خرید تسلا را تجربه کنند که ساکن آمریکا باشند. ایلان ماسک تاکیید کرده است که بیت کوین هایی که از فروش تسلا به دست می آورد را به پول بدون پشتوانه تبدیل نمی کند. در واقع بیت کوین تنها راهی برای پرداخت هزینه نیست. بلکه این  ارز یک سرمایه گذاری دراز مدت برای این شرکت است.

 تسلا و مشارکت بیشتر در دنیای رمزارز

تسلا نود هایی را در شبکه راه اندازی کرده است، این شرکت با استفاده از این شبکه به سیستم همتا به همتا می پیونند. اکنون کسانی که در کشور آمریکا از سایت فروش محصولات تسلا دیدن می کنند، ویجت جدیدی را مشاهده می کنند. این ویجت برای خرید با بیت کوین در نظر گرفته شده است. پذیرش بیت کوین از سوی این شرکت تاثیر بسیار زیادی روی شرکت تسلا داشته است. ارزش دلار با افزایش ۲.۹ درصدی از ۵۴۰۵۶ به ۵۵۶۳۰ دلار رسیده است.

شرایط خرید با بیت کوین نشان می دهد که این شرکت محصولات خود را در ازای دریافت این ارز دیجیتال می فروشد. به گفته مقامات شرکت تسلا خرید بیت کوین با استفاده از دیگر دارایی های دیجیتال امکان پذیر نیست. در واقع ویجت هایی که در سایت فروش تسلا ایجاد شده اند، هیچ دارایی دیگری به جز بیت کوین را نمی پذیرند.

در آخر

 افزایش پذیرش بیت کوین، افزایش قیمت این ارز را در پی دارد. این نکته را به یاد داشته باشید که این روزهای  شرکت ها و موسسات مالی قدرتمندی در این بازار مشاهده می شوند. شرکت هایی مانند تسلا و میکرواستراتژی با سرمایه گذاری های میلیون دلاری خود توجه بازار را به خود جلب کرده اند. این نکته شما را در ادامه روند یاری می کند. فراموش نکنید که این روند روی افزایش محبوبیت بازار بیت کون تاثیر گذار خواهد بود. این روزها شهروندان آمریکایی می توانند خرید با بیت کوین را در شرکت تسلا تجربه کنند. این شرکت قصد ندارد بیت کوین هایی که از فروش خودروهای الکترونیکی به دست می آورد را به پول بدون پشتوانه تبدیل کنید. از طرفی امکان خرید این محصولات با هیچ رمزارز دیگری به جز بیت کوین میسر نیست. روز به روز بر محبوبیت و پذیرش این ارز افزوده می شود.

هرچه زودتر فرصت سرمایه گذاری را در این بازار غنیمت بشمارید. برای خرید این ارز با ما در رمزارز مارکت در تماس باشید. نظر شما در مورد فروش خودروهای تسلا چیست؟ آیا این امر تاثیری روی ادامه روند صعودی خواهد داشت؟ سرمایه گذاری ایلان ماسک و حضور قدرت های بازار سرمایه  در بیت کوین در دراز مدت چه سرنوشتی را برای بیت کوین در پی خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما در رمزارز مارکت در میان بگذارید.

 منبع

https://cointelegraph.com/news/elon-musk-says-tesla-now-accepts-bitcoin-from-us-customers