لانچ پد بای بیت به زودی می‌تواند آغاز به کار کند

لانچ پد بای بیت از موضوعات جالب اخیر در زمینه ارزهای دیجیتال است که قصد داریم امروز به آن بپردازیم و شما را با آن آشنا کنیم. بای بیت از صرافی‌های برتر و پرکاربرد در زمینه ارزهای دیجیتال است. کاربران بسیاری از این صرافی استفاده می‌کنند. حالا این صرافی، لانچ پد خود را نیز راه‌اندازی کرده است که موجب جذب مخاطبین بسیار بیشتری نیز می‌شود. همچنین این راه‌اندازی، با درج توکن BIT همراه است. با ما همراه باشید تا راه‌اندازی جدید این صرافی و توکن آن را بررسی کنیم.

لانچ پد بای بیت

بای بیت (Bybit) یک پلتفرم محبوب برای دوست‌داران ارزهای دیجیتال در سرتاسر جهان است. این پلتفرم امروز سایت راه‌اندازی توکن خود به‌نام لانچ‌پد بای بیت (Bybit Launchpad) را به‌طور عمومی اعلام کرد. اولین توکن جدیدی که در این لانچ پد نمایان خواهد شد، توکن BIT است.

لانچ‌پد بای بیت طراحی‌شده است تا به اتصال پروژه‌های ارزهای دیجیتال و کاربرانی که مایلند تا در معرض پروژه‌های نویدبخش باشند، کمک کند. در حالی که هم‌زمان از آن کاربران و پروژه‌ها، محافظت نیز می‌کند. لانچ‌پد بای بیت برای کاربران بای بیتی که KYC لایه ۱ را تکمیل کرده باشند،‌ باز و آزاد است. بدین‌ترتیب سازگاری آن‌ها را با ملزومات نظارتی داخلی، تضمین می‌کند.

«بن ژو» بنیان‌گذار و مدیرعامل بای بیت گفته است:

«ما در بای بیت دائما از آزمایش شجاعانه و خلاق فضای ارز دیجیتال و همچنین مردم بااستعداد و متعهدی که برای آینده بهتر امور مالی تلاش می‌کنند، الهام گرفته و حیرت‌زده می‌شویم. با لانچ پد بای بیت نیز ما امیدواریم که بتوانیم نوری را بر پروژه‌های امیدوارکننده بتابانیم و به آوردن نوآوری‌های متحول‌کننده بازی برای مخاطبان گسترده‌تری نیز کمک کنیم.»

به‌زودی BIT به لانچ‌ پد بای بیت می‌آید

BIT، توکن محلی BitDAO است. BitDAO نیز یکی از بزرگ‌ترین سازمان‌های مستقل غیرمتمرکز (DAOs) است. این سازمان هدف دارد تا منابع مالی و استعدادهای بزرگی را برای پشتیبانی از رشد دیفای، اختصاص دهد. BitDAO از طرف: Peter Thiel، Founders Fund، Pantera، Dragonfly، Spartan، Alan Howard، Kain Warwick، SushiSwap، Polygon و نام‌های بسیار دیگری نیز پشتیبانی می‌شود.

بای بیت یکی از نخستین طرفداران BitDAO است. همچنین متعهد به مشارکت ۲.۵bps از حجم معامله فیوچرز به خزانه BitDAO نیز است. این مشارکت در رتبه‌بندی سال ۲۰۲۱، به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شده است تا به بیش از ۱ میلیارد دلار در سال برسد. معادل خزانه BitDAO در تاریخ ۱۶ام سپتامبر، دارای بیش از ۵۴۰ میلیون دلار سرمایه است.

درج BIT از سمت بای بیت نیز شامل پاداش‌های راه‌اندازی و هدایای نقدی برای شرکت‌کنندگان است. به‌روزرسانی‌های زمان‌بندی و رویه‌ای در درج BIT و ایردراپ (airdrop) نیز در بلاگ بای بیت، قرار خواهند گرفت.

برای اطلاعات بیشتر دررابطه با لانچ پد بای بیت و راه‌اندازی توکن بعدی، به سایت زیر مراجعه کنید:

https://www.bybit.com/en-US/trade/spot/launchpad/

درباره بای بیت

بای بیت یک صرافی ارزهای دیجیتال است که در مارس ۲۰۱۸ تأسیس شد تا پلتفرم حرفه‌ای را به کاربران ارائه دهد. جایی که معامله‌گران ارزهای دیجیتال می‌توانند موتور تطابق بسیار پرسرعت، خدمات مشتری فوق‌العاده و همچنین پشتیبانی انجمن چندزبانه‌ای را پیدا کنند. این شرکت، خدمات معامله مشتقات و نقطه‌ای، محصولات استخراج دیفای و ابری و همچنین پشتیبانی API را به مشتریان سازمانی و خرده‌فروش خود در سرتاسر جهان، ارائه می‌دهد. این پلتفرم در تلاش است تا به قابل اعتمادترین صرافی برای سطح نوظهوری از دارایی‌های دیجیتالی تبدیل شود.

برای اطلاعات بیشتر به سایت روبه‌رو مراجعه کنید: https://www.bybit.com/

درباره BIT و BitDAO

توکن BIT، توکن محلی BitDAO، یکی از بزرگ‌ترین سازمان‌های مستقل غیرمتمرکز جهان است. BitDAO، با چشم‌انداز تساوی زمینه بازی اقتصادی از طریق سرعت بخشیدن به اقتصاد توکنیزه‌شده غیرمتمرکز برای هر کس در جهان، شکل گرفته است. لینک‌های مرتبط با این پلتفرم:

صفحه نخست: http://www.bitdao.io/

توییتر: https://twitter.com/BitDAO_Official

دیسکورد: https://discord.gg/jTBC4BKnj7

تلگرام: https://t.me/BitDAO_Official

گیت هاب: https://github.com/BitDAOProtocol

مدیوم: https://medium.com/bitdao

جمع بندی

لانچ پد بای بیت یکی از موضوعات اخیر در ارزهای دیجیتال بود که نظرات بسیاری را به خود جلب کرد و امروز آن را خدمت شما بررسی کردیم. بای بیت از صرافی‌های بسیار محبوب و با مزایای بالا برای کاربران ارزهای دیجیتال است. این صرافی، پرسرعت‌ترین امکانات را به کاربران ارائه می‌دهد. حالا نیز این صرافی سایت راه‌اندازی توکن خود را به‌نام لانچ‌پد بای بیت باز کرده است. همچنین در این پلتفرم، توکن BIT نیز راه‌اندازی خواهد شد. بدین‌ترتیب پیشبینی می‌شود که مخاطبین بسیار بیشتری به این صرافی، جذب شوند. ما امروز این صرافی و راه‌اندازی اخیر آن را خدمت شما بررسی کردیم.

Comments (0)
Add Comment