بررسی Bybit، نحوه استفاده و نکات اصلی Bybit

با اینکه تعداد صرافی‌های رمزارزها روزانه در حال افزایش است، هر کدام از این پلتفرم‌ها مخاطبان خود را دارند، زیرا مبادله‌گران رمزارزها روزانه در حال افزایش هستند و حجم مبادلات رمزارز به طرز چشم گیری در حال افزایش است. در این مقاله به بررسی Bybit یکی از این صرافی‌های نسبتا نو ظهور اما قدرتمند می‌پردازیم.

Bybit از نظر طراحی بسیار زیبا و در عین حال کاربردی است. این پلتفرم به شما امکان دسترسی بالایی به تنظیمات آن می‌دهد و شما می‌توانید تقریبا تمامی باکس‌ها را در هر موقعیتی که می‌خواهید داشته باشید بکشید. برای سبک مبادله این پلتفرم شما به طور پیش فرض، کادر قسمت قیمت را می‌توانید همراه قیمت ورود و حد ضرر خود در پایین صفحه مشاهده کنید. در این حالت، این فقط یک نسخه سبک از نمای تجاری است. اگر می‌خواهید تجزیه و تحلیل تکنیکال کامل را در مورد معاملات ببینید، بخشی به اسم BTC USD perpetual وجود دارد.

بررسی Bybit، نقاط قوت و ضعف

  • نقاط قوت:

Bybit از یک موتور تطبیق قدرتمند ۱۰۰K TPS استفاده می‌کند که از سرعت و دقت بی نظیری برخوردار است.

این پلتفرم دارای یک API قدرتمند است که داده های بازار هر ۲۰ میلی ثانیه محاسبه می‌کند.

اندازه هر قرارداد در مقایسه با سایر صرافی‌ها کوچکتر است.

Bybit برخلاف سایر سیستم عامل‌ها قراردادهای آتی را در EOS و Ripple نیز ارائه می‌دهد.

سیستم پشتیبانی گسترده برای کاربران که به صورت شبانه روزی قابل دسترسی است.

بهترین ربات‌های تجاری در این سیستم پشتیبانی می‌شود.

  • نقاط ضعف:

این یک بستر نسبتاً جدید است و میزان رمزارزهای پشتیبانی شده توسط آن نسبتا کم است.

قابلیت‌های پلتفرم Bitvavo

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این پلتفرم، دسترسی به سابقه تجارت برای همه افرادی است که می‌خواهند میزان هزینه‌هایشان را برای کارمزد و بودجه پرداخت کنند. حتما در بررسی سابقه تجاری، همه چیز را کاملاً خوب بینید و اطمینان حاصل کنید که دقت لازم را به کار می‌برید. اگر کاملاً مطمئن نیستید که چه مبلغی را پرداخت می‌کنید، Bybit دارای یک بخش سوالات متداول است و اگر سوالی دارید، که می‌خواهید بپرسید در بخش سوالات متداول پاسخ داده می‌شود. Bybit یکی از تنها مبادلات اهرمی است که در آن نه تنها می‌توانید بیت کوین ارسال کنید، بلکه می‌توانید اتریوم ارسال کرده و ETH را روی سیستم عامل معامله کنید و حتی آن را پس بگیرید. بنابراین در اینجا می‌توانید بین BTC ، ETH ، EOS و XRP مبادله کنید.

نتیجه گیری

در نهایت، با بررسی Bybit به این نتیجه میرسیم که Bybit یک بستر تجاری شفاف، قابل اعتماد و کارآمد فراهم می‌کند و از فناوری قوی برای ایمن و روان بودن کل روند تجاری استفاده می‌کند. می‌توانید با استفاده از Bybit 100x مبادلات مارجینی استفاده کنید و در عین حال صندوق‌های دارایی آن تضمین می‌کنند و در صورت زیان، آن‌ها را پوشش می‌دهند.

Comments (0)
Add Comment