رمز ارز کاردانو برای اولین بار به ۳ دلار می‌رسد

رمز ارز کاردانو از ارزهای دیجیتال بسیار مهم است که دانستن اطلاعات آن برای علاقه‌مندان به این زمینه، ضروری است. کاردانو، از جمله ارزهای دیجیتال پر فراز و نشیب اما بسیار موفق است. این ارز پس از ارزهای دیجیتال بیت کوین و اتریوم، شناخته‌شده‌ترین ارز به‌شمار می‌رود. شرکت این ارز، یعنی شرکت IOHK اعلام کرده است که شبکه آزمایشی کاردانو به‌طور رسمی از قراردادهای هوشمند، پشتیبانی می‌کند. حالا قیمت این ارز دیجیتال پس از اعلام این خبر، برای اولین بار به ۳ دلار می‌رسد. با ما همراه باشید تا این خبر را به‌طور کامل بررسی کنیم.

رمز ارز کاردانو

شرکت IOHK رسما اعلام کرد که از ساعت هماهنگ جهانی ۲۰:۲۰ امروز، شبکه آزمایشی کاردانو به‌طور رسمی از قراردادهای هوشمند پلوتوس، پشتیبانی می‌کند. حالا ارز دیجیتال کاردانو (Cardano)، برای اولین بار در تاریخ فعالیت خود، به مبلغ تاریخی ۳ دلار دست یافت. قیمت توکن آدا (ADA) که توکن ارز دیجیتال کاردانو است، در سال ۲۰۲۱ تا بیش از ۱۵۶۷% افزایش یافته است. این توکن حالا به‌علت قیمت سر به فلک کشیده خود، پوشش رسانه‌ای و خبری بیشتری را نیز بدست خواهد آورد.

بیت کوین که محبوب‌ترین ارز دیجیتال است، برای رسیدن به مبلغ طلایی ۵۰,۰۰۰ دلاری خود، به مشکل برخورده است. به‌طور کلی درحال حاضر، آلت کوین‌ها تمام توجه را به سمت خود جلب کرده‌اند. رمز ارز کاردانو و توکن آن آدا نیز عملکرد بسیار خوبی را در انتظار آپدیت آلونزو (Alonzo) داشته‌اند. اعلامیه اخیر IOG نیز مبنی بر آن بود که قراردادهای هوشمند حالا از طرف شبکه آزمایشی کاردانو نیز پشتیبانی می‌شوند.

شرکت IOHK بدین‌صورت می‌نویسد:

«سرانجام به آن رسیدیم. از ساعت ۲۰:۲۰ UTC امروز، شبکه آزمایشی کاردانو رسما قراردادهای هوشمند پلوتوس را پشتیبانی می‌کند. آزمایش و ادغام نهایی نیز در پیش روست. SPOها حالا نودهای شبکه اصلی خود را ارتقاء خواهند داد. سپس توقف بعدی… ارتقاء شبکه اصلی است. این اتفاق نیز هنوز در راه تاریخ ۱۲ سپتامبر است. رو به جلو! توکن آدا.»

جمع بندی

رمز ارز کاردانو یکی از ارزهای دیجیتال مهم است که امروز به آن پرداختیم و دانستن اطلاعات آن برای علاقه‌مندان ارزهای دیجیتال، بسیار ضروری است. این رمز ارز، پس از انتشار خبری از سمت شرکت خود، به قیمتی رویایی دست یافت. این ارز دیجیتال توانست برای اولین بار در تاریخ فعالیت خود، به قیمت ۳ دلار برسد. این نیز پس از آن بود که شرکت کاردانو اعلام به پشتیبانی از قراردادهای هوشمند پلوتوس کرد. ما امروز این خبر مهم را خدمت شما بررسی کردیم. به‌نظر شما قیمت این ارز ممکن است بالاتر برود؟

Comments (0)
Add Comment