بلاک چین ارز دیجیتال کاردانو و حضور روبات نسل جدید Grace

بلاک چین ارز دیجیتال کاردانو و قرارگیری یک ربات نسل جدید در سیستم بلاک چین این رمز ارز از مواردی است که در چند روز اخیر سر و صدای بسیار زیادی به پا کرده است. نام این روبات Grace است. «چارلز هاکینسون» برای اولین بار از روبات نسل جدید موجود در بلاک چین کاردانو بازدید کرد. این روبات قرار است به سالمندان در زمینه‌های سلامت فیزیکی و روانی کمک کند. این روبات قابلیت این را دارد تا به نیازهای بیماران پاسخ دهد.

روبات Grace در بلاک چین ارز دیجیتال کاردانو حضور دارد

 روبات Grace به وسیله SigularityNET که یک کمپانی هوش غیرمتمرکز مصنوعی است، ساخته و طراحی شد. این کمپانی از ارز دیجیتال اتریوم به سمت کاردانو مهاجرت کرد و روبات خود را در بلاک چین این رمز ارز طراحی کرد و آن را توسعه داد. در آخرین ویدیویی که توسط «هاکینسون» منتشر شد، او اولین برخورد خود با ربات Grace را نشان داد.

کمپانی SingularityNET بر روی ربات Grace کار می‌کند

ربات Grace که بر روی بلاک چین ارز دیجیتال کاردانو ایجاد شده، مدت نسبتا زیادی است که کمپانی SingularityNET بر روی آن کار می‌کند. هدف از ایجاد این ربات این است تا انقلابی در سلامت سالمندان و مراقبت از آن‌ها به وجود بیاورد. این ربات قرار است به صورت ۲۴ ساعت از هفت روز هفته بر سلامت و مراقبت از افراد کهن سال نظارت داشته باشد. بر اساس مفهوم و تعریف احساسات موجود در این ربات به نیاز و خواسته‌های افراد با سنین بالا پاسخ داده می‌شود.

بر اساس گفت و گویی که با «هاسکینسون» صورت گرفت، مدیر کمپانی SingularityNET درباره این ربات گفت:

«تا زمانی که این روبات در مقیاس بزرگ و در بیمارستان‌های مختلف مورد استفاده قرار بگیرد، پلتفرم SingularityNET اجرا شده بر روی کاردانو در آن استفاده خواهد شد. این پلتفرم باعث افزایش عملکرد و کارایی این روبات در بازدهی و رسیدگی به افراد می‌شود»

اشتیاق بالای شبکه بلاک چین ارز دیجیتال کاردانو نسبت به دستاوردهای جدید

جدا از این موارد، جامعه کاردانو نسبت به انتشار و راه اندازی هارد فورک Alonzo بسیار مشتاق است. راه اندازی این هارد فورک به نوبه خود باعث شروع نسل جدیدی از قراردادهای هوشمند و نرم افزارهای غیرمتمرکز پیشرفته در بازار ارزهای دیجیتال و شبکه بلاک پچین کاردانو می‌شود. با این حال این برای اولین بار است که روبات Grace نسبت به حضور کاردانو ابراز خوشحالی می‌کند.

Grace به «هاسکینسون» گفت:

«نسبت به همکاری کمپانی با کاردانو زیاد شنیده‌ام. بی صبرانه منتظر همکاری و اتصال روبات به شبکه بلاک چین کاردانو هستیم. این شبکه باعث می‌شود تا ذهن و مغز من در بهترین و بالاترین حالت ممکن فعالیت کند. جدا از آن داده‌های زیستی و اجرایی مربوط در سریعترین زمان ممکن پردازش می‌شود. »

به زودی این روبات به رتبه اول و هدف بازار و صنعت سلامت تبدیل می‌شود. تنها در ایالات متحده آمریکا بیش از ۱۵ درصد از جمعیت را افراد بالای ۶۵ سال تشکیل می‌دهد. این درصد حدود ۵۵ میلیون نفر را شامل می‌شود. بیشتر این آمار برای مقابله با بیماری‌های عصبی و اجرایی همانند آلزایمر به کمک احتیاج دارند. هوش مصنوعی و ربات برای کمک به سالمندان و مقابله با چنین مشکلاتی یک استراتژی بسیار مناسب به حساب می‌آید.

جمع بندی

بلاک چین ارز دیجیتال کاردانو و پیاده سازی برنامه یک روبات پرستار از اطلاعاتی است که توانسته است توجه طیف گسترده‌ای از کاربران را به خود جلب کند. به نظر شما آیا کاردانو برنامه‌های دیگری برای رشد شبکه خود دارد؟ نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

Comments (0)
Add Comment