کاردانو ۲ دلاری شد

 جفت ارز کاردانو و دلار به روند صعودی ادامه می دهد. در حال حاضر کاردانو ۲ دلاری شد . هواداران و کسانی که بیت کوین را نگهداری می کنند همچنان به ادامه مسیر در ماه های آینده اعتماد دارند. توکن کاردانو در تاریخ ۱۵ می ۲.۴۰ دلار رسید. در شرایط فعلی آنها در تلاش برای به دست آوردن محبوبیت و معروفیت بیت کوین هستند. 

کاردانو در آستانه ۲.۵۰ دلار

 اطلاعات به دست آمده از بازار نشان می دهد که جفت ارز کاردانو و دلار در روزهای آخر هفته رکورد تازه ای را در سطح ۲.۳۸ دلار به ثبت رسانده است. کاردانو دو دلاری شد و معامله گرانی که در انتظار این رویداد بودند به نتیجه مطلوب دست پیدا کردند. 

با پشت سر گذاشتن قیمت دلار کاردانو مسیر صعودی را برای ثبت قیمت های جدید آغاز می کند.در حالی که بسیاری از آنها در روز شنبه با کاهش قیمت روبرو بودند، کاردانو با قدرت مسیر صعودی ادامه داد.ارزش کل بازار کار دارد و در مقایسه با اتریوم و دیگر آلت کوین ها ۸۰ درصد افزایش داشته است.

planB در رابطه با قیمت بیت کوین هیجان زده شده است

 کاردانو و دیگر آلت کوین ها روند صعودی قدرتمندی را آغاز کرده اند. polygon در طول ۲۴ ساعت ۲۴ درصد افزایش داشته و سود هفتگی ۱۳۰ درصد را بر جای گذاشت.

اطلاعات به دست آمده از شاخص VORTECS روند صعودی را برای polygon پیشبینی می کند. این شاخص به صورت انحصاری در اختیار کوین تلگراف است. در این شاخص برای مقایسه شرایط فعلی و گذشته بازار از معیارهایی مانند احساسات حاکم بر بازار، تغییرات قیمت، حجم معاملات و فعالیت های شبکه توییتر استفاده می شود.

۱۱

همانطور که در نمودار بالا مشاهده می کنید این شاخص در تاریخ ۱۲ مارس به ۹۳ رسید. سپس پس از گذشت ۴۸ ساعت تا ۶۰ کاهش پیدا کرد. همزمان با این رویداد polygon برای چند روز وارد مرحله ثبات شد.

بر اساس اطلاعات به دست آمده از کوین تلگراف صرافی Kraken در تاریخ چهارده می اعلام کرد که polygon ودیگر آلت کوین ها را به فهرست رمز ارزهای خود اضافه می کند. ساعاتی پیش از انتشار این اظهارات شاخص VORTECS افزایش پیدا کرد. بالاترین حد خود رسید. در حالی که قیمت polygon به ۱.۸۹ دلار رسید، این شاخص در تاریخ پانزدهم این عدد ۹۹ را نشان داد. 

 در این بین رمز ارز هایی مانند دوج کوین و اتریوم کلاسیک با کاهش قیمت روبرو بودند. بیت کوین پس از کاهش ۲۰ درصدی قیمت در اوایل هفته رو به بهبودی است. اما همچنان قادر به ثبت قیمت ۵۰ هزار دلار نبوده است. در همین حال کاردانو ۲۰ دلاری شد .

اما بسیاری از تحلیلگران با بررسی شاخص قدرت نسبی بیت کوین بر این باورند که در روزهای آینده اتفاقات خوبی برای بازار بیت کوین روی می دهد. planB بر این باور است که رفتاری که در شرایط فعلی از بیت کوین مشاهده می کنیم مشابه همان رفتاری است که در انتهای روند صعودی سال ۲۰۱۷ شاهد بودیم.

در آخر

 بازار بیت کوین در هفته های گذشته با فراز و نشیب بسیاری همراه بوده است. اما با وجود کاهش قیمت و اظهارات متفاوت سرمایه گذاران این بازار تحلیلگران بر این باورند که بیت کوین همچنان قادر به ثبت قیمت ۱۰۰ هزار دلار است. در این بین دیگر آلت کوین ها از فرصت پیش آمده به نفع احسنت استفاده کرده و به روند صعودی ادامه دادند.

این کاردانو ۲ دلاری شد و اتریوم با قدرت به مسیر صعودی ادامه می دهد. نظر شما در رابطه با ادامه روند صعودی در بازار چیست؟ آیا کار و سرمایه خود اضافه کرده بودید؟ آیا پیش بینی رسیدن قیمت این رمز ارز به ۲۲ دلار را می کردید؟

 در رمزارز ماکت منتظر شما هستیم.

 منبع

https://cointelegraph.com/news/cardano-smashes-2-resistance-as-bullish-signals-enter-for-bitcoin-price

Comments (0)
Add Comment