شرکت جهانی ویس و رتبه بندی اخیر او نشانگر برتری فناوری ارزهای نوپا است

شرکت جهانی ویس و اطلاعات مربوط به این کمپانی از مواردی است که دانستن آن می‌تواند شما را با دنیای ارزهای دیجیتال آشناتر سازد. شرکت ویس در زمینه رتبه بندی، گزارشی مهم را منتشر کرده ‌است. این گزارش نشانگر آن است که پنج آلتکوین، دارای تکنولوژی برتر از دومین سکه‌ی بزرگ دنیا، اتریوم می‌باشند.

شرکت جهانی ویس یکی از قدیمی‌های حیطه کریپتوکارنسی است

شرکت ویس فرایند رتبه بندی را در سال ۱۹۷۱ آغاز کرد. این شرکت تنها آژانس رتبه بندی مالی موجود است که برای کاربران ترکیبی از پنج مزیت حیاتی را فراهم می‌آورد. این ترکیبات شامل وسیع‌ترین پوشش، برترین استقلال، کامل‌ترین هدف، اخلاق مداری و تعهدی برای امنیت می‌شوند.

رتبه ‌بندی‌های شرکت ویس بیش از ۳۰ سال است که تحقیق و آنالیز مورد نیاز بازارهای مالی را بوجود آورده است. این شرکت، اولین رتبه بندی مربوط به ارزهای رمزنگاری شده‌ی خود را در اوایل سال ۲۰۱۸ منتشر کرد.

شرکت ویس در زمینه رتبه بندی، تمامی رتبه بندی سکه‌ها را به پنج دسته تقسیم کرد. این ۵ دسته بندی شامل:

  • بهترین سکه‌ها از نظر رتبه بندی
  • بهترین سکه‌ها از نظر مقبولیت
  • بهترین سکه‌ها از نظر فناوری
  • بهترین سکه‌ها از نظر حرکت بازار
  • بهترین سکه‌ها از نظر ریسک سرمایه گذاری

چه رمز ارزهایی بالاتر از اتریوم در رتبه بندی شرکت جهانی ویس قرار دارند؟

کاردانو (ADA)، پولکادات (DOT)، تزوس (XTZ)، کازماس (ATOM) و فانتوم (FTM) همه و همه در دسته بندی «برترین سکه‌ها از نظر فناوری» ویس، بالاتر از اتریوم قرار گرفتند. اتریوم (ETH) در واقع امتیاز فناوری کمتری از این سکه‌ها گرفته و از آنها عقب افتاده است.

اگر چه که اتریوم هنوز هم پیشتاز و حاضر در دسته بندی «بهترین سکه‌ها از نظر رتبه بندی» شرکت ویس قرار دارد، این به دلیل مقبولیت وسیع و عملکرد بازاری قوی خود بوده و بیت کوین پس از آن در مقام دوم قرار می‌گیرد.

طبق گفته‌ی ویس، رتبه بندی آنها بر اساس مدل پیشگامانه‌ای که هزاران نقاط داده را بر فناوری، مقبولیت، ریسک سرمایه گذاری و حرکت بازار بر هر سکه، در نظر می‌گیرد.

در دسته بندی «برترین سکه‌ها بر اساس رتبه بندی»، اتریوم (ETH)، با رتبه بندی “A-“، پیشگام بازار است. به دنبال آن بیت کوین با رتبه بندی “B”، استلار و کاردانو (ADA) با رتبه بندی “B-“، خیلی نزدیک به آن قرار دارند. ریپل، لایت کوین، زد کش، دش، مونرو و دوج کوین نیز رتبه‌ی C+ را دارا هستند.

فناوری دوج کوین نیز، ضعیف رتبه بندی شده است. به رغم این حقیقت که توسعه دهندگان دوج کوین در حال همکاری با ایلان ماسک هستند تا زیرساخت‌های دوج کوین را بهتر کنند و آن را برای پرداخت، مناسب‌تر کنند.

پیشروهای سکه‌های خصوصی، فناوری دش و مونرو نیز ضعیف رتبه بندی شده‌اند. سکه‌های خصوصی رفته رفته در هفته‌های اخیر به کوین‌های مورد علاقه‌ی مجرمان سایبری تبدیل شده‌اند.

جمع بندی

شرکت جهانی ویس و اطلاعات مربوط به رتبه بندی اخیر خود از مواردی است که دانستن آن می‌تواند به شما کمک کند تا برترین گزینه‌های موجود در بازار را با قیمت مناسبی انتخاب و سرمایه گذاری کنید. به نظر شما برترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری پس از رتبه بندی این شرکت کدام است؟

Comments (0)
Add Comment