ارز دیجیتال کاردانو گزینه‌ای برتر از بیت کوین و اتریوم است

ارز دیجیتال کاردانو و اطلاعات مربوط به این گزینه از مواردی است که قصد داریم برتر بودن آن را در مقایسه با بیت کوین و اتریوم مورد بررسی قرار دهیم. در زمینه ارز دیجیتال، کمتر کسی وجود دارد که بیت کوین و اتریوم را نشناسد. این دو ارز از محبوب‌ترین و رایج‌ترین ارزهای کریپتوکارنسی هستند. اما شاید برایتان جالب باشد که یک ارز برتر از این دو معرفی شده‌است. دانستن این اطلاعات به شما کمک می‌کند تا بتوانید سود و درآمد مناسبی از بازار کریپتوکارنسی به دست آورید.

ارز دیجیتال کاردانو گزینه‌ای برتر از بیت کوین و اتریوم

«چارلز هاسکینسون» یکی از بنیانگذاران کاردانو اخیرا با «لکس فریدمن» یکی از یوتیوبرهای سرشناس مصاحبه‌ای مهم داشته است. او در طی این مصاحبه‌ ۵ ساعته گفت که ارز دیجیتال کاردانو گزینه‌ای بسیار بهتر از بیت کوین و اتریوم است. رمز ارز کاردانو همچنین به نام آدا هم شناخته می‌شود و حالا در سطحی بالاتر از بیت کوین و اتریوم قرار می‌گیرد.

چرا ارز دیجیتال کاردانو برتر از بیت کوین و اتریوم است؟

«چارلز هاسکینسون» تاکید کرد که تسلا باید ارز آدا را به جای BTC به عنوان روش پرداخت خود در نظر بگیرد. اما چرا تسلا باید ارز دیجیتال کاردانو را انتخاب کند؟ به این دلیل که بلاک چین آدا ۱.۶ میلیون بار از بیت کوین در مصرف انرژی گزینه‌ای بهینه‌تر و کاربردی‌تر است.

موسس ارز دیجیتال کاردانو گفته است که پروژه‌ی کریپتوکارنسی آدا یکی از سبزترین‌ پروژه‌های موجود در بازار ارزهای دیجیتال است. منظور وی از این عبارت آن است که این دارایی دیجیتالی بیشتر از دیگر ارزها، دوست‌دار محیط زیست بوده و فرایند استخراج و استفاده از آن به مراتب مناسب‌تر از سایر نمونه‌های مشابه خود است.

ارز دیجیتال کاردانو در برابر بیت کوین و برتر از آن

«چارلز هاسکینسون» در طی مصاحبه با «لکس فریدمن» به مزایای بستر اثبات سهام بلاک چین کاردانو اشاره کرد. او به این موضوع پرداخت که سیستم اثبات سهام یا PoS ارز دیجیتال کاردانو از نظر مصرف انرژی بسیار بهتر از این سیستم در بیت کوین است. علاوه بر این اطلاعات «چارلز هاسکینسون» گفت که ارز دیجیتال کاردانو باید اولین انتخاب تسلا باشد:

«اگر واقعا به انرژی تجدید پذیر، پایداری، کاهش کربن دی‌ اکسید و همچنین سوخت کربن خنثی اهمیت می‌دهید، پس نمی‌توانید به راحتی در سیستمی همچون BTC باشید. چرا که این سیستم، هیچ مکانیسمی برای محدود کردن مصرف انرژی در خود ندارد.»

هاسکینسون فکر می‌کند که «ایلان ماسک» نیز باید به جای بیت کوین بر روی ارز دیجیتال آدا تمرکز کند:

«بیت کوین یکی از غیرقابل برنامه‌ریزی‌ترین ارزهای دیجیتال است. اگر به دنبال انجام کاری جذاب و خاص هستید، اصلا با بیت کوین نمی‌توانید همچین کارهایی را انجام دهید.»

هاسکینسون اشاره کرد که تمامی پروژه‌های کریپتوکارنسی، آزمایشی هستند و ریسک‌های خود را پنهان می‌کنند. در حالی که ارز دیجیتال کاردانو اخیرا موفقیت چشمگیری داشته است. او ادامه داد که ما به عنوان یک تیم مطمئن هستیم که ارز دیجیتال کاردانو در آینده به تمامی اهداف خود می‌رسد.

مدیر ارشد فناوری شرکت IOHK همچنین نظرات خود را در مورد BTC بدین شکل گفت:

«به بیت کوین نگاه کنید! این ارز تنها بر مزرعه‌های بزرگ ماینینگ متمرکز شده است که تمامی آنها در نقاطی از جهان مثل چین و دیگر کشورها مستقر هستند. در ارز دیجیتال کاردانو، ما ۲,۰۰۰ اپراتور استخرهای ماینینگ را در سراسر جهان داریم که در حال تولید بلاک‌ها و رشد روز افزون هستند. قدرت هش کردن نیز هم اکنون فقط و فقط در حال سقوط است. دلیل این موضوع نیز جنگ مردم بر سر بلاک بعدی است. آنها در تلاش هستند تا با قدرت بیشتری ادامه دهند و استخرهای ماینینگ بیشتری را بدست آورند. پس این استراتژی می‌تواند نگران کننده باشد. البته نه الان اما در آینده امکان این اتفاق وجود دارد. تصور کنید اگر بیشتر سیستم‌های مالی با بیت کوین کار می‌کردند؛ در طی ۱۰ سال چقدر انرژی مصرف می‌شد؟

ارز دیجیتال کاردانو برتر از اتریوم

این اولین باری نیست که چارلز هاسکینسون کاردانو را برتر از دیگر رقبای خود می‌داند. در اواخر ماه می، او شبکه‌ی اتریوم را نقد کرد و آن را به دلیل کمبود ویژگی‌های اساسی، گزینه‌ای بیش از حد بزرگ و مبالغه آمیز خواند!

او دلایل آنکه چرا رمز ارز کاردانو پروژه‌های بلاک چین بهتری از اتریوم دارد را با ما در میان گذاشت.

اتریوم هرگز با یکی از دولت‌های محلی کشورهای در حال توسعه، همکاری نکرده است تا به شهروندان آنها کمک کند. این در حالیست که ارز دیجیتال کاردانو چنین کاری را در اتیوپی، تانزانیا و جورجیا انجام داده است.

هاسکینسون گفت که اتریوم ساختاری گیج کننده دارد و افزایش اتریوم ۲.۰ در آینده‌ی نزدیک، منجر به نابودی کل شبکه می‌شود:

«اول از همه، اتریوم در حال نابودی خودش است. آنها در حال جایگزین کردن اتریوم ۱.۰ با اتریوم ۲.۰ هستند. پس در نهایت، اتریوم ۲.۰، اتریوم ۱.۰ را از بین می‌برد.»

جمع بندی

ارز کاردانو در حال پیشی گرفتن از ارزهایی همچون بیت کوین و اتریوم است. این را نه ما، بلکه چارلز هاسکینسون یکی از بنیانگذاران این ارز اخیرا در یکی از مصاحبه‌هایش با لکس فریدمن بیان کرده است. او با ذکر دلایلی همچون مصرف بهینه‌ی انرژی و سبز بودن ارز دیجیتال کاردانو، این ارز را از ارزهای معروفی همچون بیت کوین و اتریوم، برتر می‌داند. نظر شما چیست؟ به نظر شما از میان کاردانو یا بیت کوین و اتریوم کدام گزینه بسیار سرمایه گذاری اقدامی منطقی‌تر است؟ نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

Comments (0)
Add Comment