کاردانو در ال سالوادور؛ آیا یک همکاری بزرگ دیگر در راه است؟

کاردانو در ال سالوادور خبر جنجالی اخیر دنیای رمز ارزهاست که امروز می‌خواهیم آن را مورد بررسی قرار دهیم. در دنیای رمز ارزها باید همیشه اخبار را دنبال کنید چرا که هر خبر کوچک و بزرگی می‌تواند در میزان سود شما تاثیر گذار باشد. چارلز هاسکینسون اخیرا خبر از بازدید ال سالوادور و احتمال همکاری میان دو طرف را داده است.

چارلز هاسکینسون از همکاری و حضور کاردانو در ال سالوادور خبر می‌دهد

«چارلز هاسکینسون» سازنده‌ی ارز دیجیتال کاردانو افکار خود را در رابطه با چشم انداز Cardano در ال سالوادور بیان کرده است. نظر چارلز را می‌توان در تازه‌ترین ویدیوی AMA یوتیوب یا همان ویدیوهای پرسش و پاسخ در هفت روز گذشته مشاهده کرد.

موسس کاردانو به آینده‌ی این ارز دیجیتال در ال سالوادور بسیار مطمئن است. اما همچنان «چارلز هاسکینسون» گفته است که وضعیت آنها تا دو یا سه هفته‌ی دیگر مشخص خواهد شد.

پیش از این نیز ارز دیجیتال کاردانو همکاری خوبی با دولت اتیوپی برای ترویج و پیشرفت سیستم آموزش و تحصیل آنها داشته است. دومین همکاری عمده آنها نیز درست زمانی بود که کاردانو همکاری خود را با تانزانیا اعلام کرد. شرکت‌های IOHK و World Mobile نیز هویت‌های دیجیتالی، اتصال به اینترنت موبایل و مقبولیت مالی برای جوامع موجود در تانزانیا درست کردند.

چارلز هاسکینسون موسس ارز دیجیتال کاردانو همیشه به دنبال پیشرفت و ایجاد همکاری با افراد و شرکت‌های مختلف است. با موقعیت اخیر کاردانو در ال سالوادور، می‌توان گفت که او یکی از فعال‌ترین موسس‌هایی است که تمام مدت در توییتر و یوتیوب مشغول انجام مکاتبات با انجمن‌های خود و همچنین اعلام آخرین اخبار و به روز رسانی‌هاست.

در ویدیوی پرسش و پاسخ اخیر به چه موضوعاتی پرداخته شد؟

در آخرین ویدیوی پرسش و پاسخ او، هاسکینسون گفت که کاردانو در ال سالوادور با مقامات صحبت می‌کند و همچنین احتمال یک دیدار هم با «نجیب بوکیله» از سیاست مداران ال سالوادور وجود دارد.

در پاسخ به سوالی که آیا نظری راجع به ال سالوادور دارید و آیا ارتباطی با این کشور از طریق ارز آدا یا همان کاردانو در این میان وجود دارد، «هاسکینسون» گفت:

«بله. ما در حال گفت و گو با برخی از مقامات و افراد در ال سالوادور هستیم. من ممکن است از کشور بازدید کنم و حتی تمامی کاغذ بازی‌ها را برای دیدار رئیس جمهور آنجا نیز انجام دهم. ما در آن محدوده با چند نفر صحبت کردیم. آنها علایق خود در دیجیتالی کردن کشور و حتی رفتن فراتر از صرفا قانونی کردن BTC را نشان دادند. البته به احتمال زیاد دو تا چهار هفته‌ی دیگر این موضوع را بهتر می‌فهمیم. اگر این یک بازدید مناسب از کشور باشد من کت و شلوار می‌دوزم، خودم را خوشتیپ می‌کنم و می‌روم که کمی هم خوش بگذرانم.»

اگر چنین بازدید و استقبالی از رهبر پر انرژی کاردانو به صورت رسمی درآید و او برخی از معاملات ال سالوادور را امضا کند، این یک رویداد بزرگ برای کاردانو و اکوسیستم آن خواهد بود.

اما از طرف دیگر، ال سالوادور در حال حاضر از طرف IMF و بانک جهانی با دوران سختی رو به رو است. این نیز به خاطر اقدام اخیر آنها در تبدیل بیت کوین به پول رایج قانونی خود است. به همین دلیل هر گونه قرارداد جدیدی با هر آلت کوینی ممکن است برای مدیریت ارشد ال سالوادور تصمیم آسانی نباشد.

جمع بندی

کاردانو در ال سالوادور جدیدترین خبر مهم دنیای رمز ارزهاست که در این مقاله آن را مورد بررسی قرار دادیم. «چارلز هاسکینسون» موسس ارز دیجیتال کاردانو در ویدیوی پرسش و پاسخ اخیر خود از احتمال همکاری با ال سالوادور پرده برداشت. او در پاسخ به یک سوال از طرف کاربران در رابطه با این مکان، بیان کرد که در صورت خوب پیش رفتن همه چیز احتمال همکاری بین دو طرف وجود دارد. او به این همکاری خوش بین است اما همچنان می‌گوید که تا سه یا چهار هفته آینده همه چیز روشن خواهد شد. به نظر شما آیا این همکاری صورت خواهد گرفت؟ نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

Comments (0)
Add Comment