استیکینگ کاردانو با عرضه بیش از ۷۰% آدا در صدر جدول قرار دارد

استیکینگ کاردانو یکی از موضوعات مهم دنیای ارز دیجیتال است که امروز می‌خواهیم شما را با آن آشنا کنیم. ارز دیجیتال کاردانو اخیرا در صدر جدول ارزهای قابل استیک قرار گرفته است؛ چرا که بیش از ۷۰% عرضه توکن آدا، که توکن مخصوص این ارز است در حال استیکینگ است. با ما باشید تا این اطلاعات را در اختیار شما بگذاریم.

استیکینگ کاردانو در صدر جدول

بیش از ۷۰ درصد از کل عرضه کاردانو در حال حاضر در شبکه آدا برای استیکینگ قفل شده است و همین امر موجب می‌شود که ارز دیجیتال کاردانو پیشرو دارایی‌های دیجیتال قابل استیک باشد.

میزان ارز استیک شده در شبکه کاردانو و آدا تا بیش از ۳۱ میلیارد دلار افزایش یافته است. کاردانو همچنین یک نقطه عطف دیگر نیز به دست آورده است. آن هم اینکه آدرس‌های استیکینگ آدا از مرز ۶۶۰,۰۰۰ با بیش از ۵۰,۰۰۰ آدرس استیکینگی که تنها چند هفته بود به کاردانو ملحق شده بودند، عبور کرد.

در زمان نگارش این مقاله ارز دیجیتال کاردانو در وبسایتwww.stakingrewards.com  که اطلاعاتی را درباره دارایی‌های قابل استیک ارائه می‌دهد، شماره یک لیست بود. اتریوم ۲.۰ در جایگاه دوم و به دنبال آن به ترتیب ارزهای دیجیتال سولانا (SOL)، پولکادات (DOT) و الگوریتم (ALGO) قرار دارند.

راه اندازی شبکه آلونزو

چنین پیشبینی بزرگی به دلیل آن است که کاردانو برنامه دارد تا شبکه اصلی «آلونزو» را راه اندازی کند. این شبکه چندین امکانات جدید همچون قراردادهای هوشمند را به زودی در سپتامبر همین امسال معرفی می‌کند. از این به روز رسانی و ارتقا انتظارات زیادی می‌رود؛ چرا که از طریق همین شبکه است که ۷۱% از کل عرضه آدا در استیکینگ قرار می‌گیرد.

شبکه آزمایشی آلونزو در ۲۷ام ماه می راه اندازی شد. این شبکه از فازهای مختلفی می‌گذرد. اول شبکه آلونزو بلو (Alonzo Blue)، سپس آلونزو وایت (Alonzo White) در ژوئن-جولای و در آخر آلونزو پرپل (Alonzo Purple) در جولای-آگوست قرار است اجرا شود. شبکه اصلی نیز برنامه ریزی شده است که تا سپتامبر ۲۰۲۱ راه اندازی شود.

برجسته‌ترین ویژگی این ارتقا، معرفی قرارداد هوشمند است. معرفی NFTها یا توکن‌های غیر قابل تعویض و DeFi یا همان امور مالی غیر متمرکز در کاردانو و همچنین این ارتقا هدف دارند که یک اکوسیستم مقیاس پذیرتر داشته باشند.

بر اساس آمار استیکینگ «Pooltool.io» میزان استیک شده در کاردانو به ارزش تقریبا ۳۱ میلیارد دلار است. مجموع آدرس‌های فعال این ارز ۶۷۱,۲۵۴، استخر‌های فعال ۲۶۶۹ و همچنین ۷۱% از کل عرضه کاردانو در حال استیکینگ است.

جمع ‌بندی

استیکینگ کاردانو از مهم‌ترین موضوعات دنیای رمز ارزهاست که امروز شما را با آن آشنا کردیم. میزان استیک این ارز به سرعت در حال افزایش است. در حال حاضر کاردانو با عرضه بیش از ۷۰% از آدا در استیکینگ، در صدر جدول ارزهای دیجیتال قابل استیک شدن قرار دارد. به نظر شما این ارز می‌تواند جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کند؟ نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

Comments (0)
Add Comment