شبکه آزمایشی کاردانو راه‌اندازی و در حالت اجرایی قرار گرفت.

شبکه آزمایشی کاردانو موضوع مهمی است که دانستن آن به شما در بدست آوردن سودهای بیشتر در این زمینه کمک بسیاری می‌کند. ارز دیجیتال کاردانو از ارزهای دیجیتال بسیار مهم است. این ارز تا کنون توانسته است موفقیت‌های زیادی بدست آورد و شبکه خود را توسعه دهد. اخیرا نیز این ارز از شبکه آزمایشی آلونزوی بنفش رونمایی کرد؛ این شبکه اولین شبکه آزمایشی عمومی است و کاردانو را یک قدم به راه‌اندازی قراردادهای هوشمند نزدیک‌تر می‌کند. با ما همراه باشید تا این خبر را به‌طور کامل بررسی کنیم.

شبکه آزمایشی کاردانو و قراردادهای هوشمند آن

براساس تحقیقی از طرف شرکت «IOHK» که روز جمعه منتشر شد، شبکه آزمایشی آلونزوی کاردانو وارد فاز «بنفش» شد.

@INPUTOUTPUTHK در تاریخ ۶ آگوست ۲۰۲۱ توییت کرد:

«آپدیت آلونزو: ما خرسندیم از اعلام آنکه #آلونزوی بنفش را با موفقیت راه‌اندازی کرده‌ایم. امروز نیز فرایند جدید کاربری را شروع کردیم.»

شرکت «IOHK» نیز این‌گونه می‌نویسد:

«این قدم مهم و هیجان‌انگیز بعدی در سفر آلونزو است. درحقیقت این سفر، سفر کاردانو است. با پشتیبانی آزمایش‌کنندگان انجمن OG در فاز سفید و آبی، حالا آلونزوی بنفش اولین شبکه آزمایشی کاملا عمومی است که از قراردادهای هوشمند پشتیبانی می‌کند.

این یک لحظه مهم است که پیشرفت حائز اهمیتی را در عرضه قراردادهای هوشمند در شبکه اصلی کاردانو نشان می‌دهد. هدف آن است که این قراردادها را در اواخر آگوست و یا اوایل سپتامبر عرضه کنیم.

پس پیشرفت آلونزو بسیار خوب است. البته ما هنوز راه زیادی در پیش داریم. همچنین انتظار خطاهای بیشتری را داریم و شاید در این راه با موانع بسیاری نیز روبه‌رو شویم. شبکه آزمایشی کاردانو به‌همین دلیل راه‌اندازی می‌شود. هنوز یکپارچه‌سازی، آزمایش و بهینه‌سازی بسیاری مانده است که باید انجام دهیم.

اما در حال حاضر در مسیر خوبی هستیم و احساس بسیار خوبی نیز داریم. علاوه بر آن، ما ارز دیجیتال فوق‌العاده کاردانو را پشت و همراه خود داریم که ما را تشویق می‌کند. این ارز، آینده‌ای بسیار هیجان‌انگیز خواهد داشت.»

این سطح جدیدی از توسعه است که پیش از آن فازهای «آبی» و «سفید» قرار داشتند. این سطح، قدم بزرگی را در راه‌اندازی قراردادهای هوشمند در بزرگ‌ترین بلاک چین اثبات سهام، نشان می‌دهد.

شبکه آزمایشی بنفش آلونزو کاملا عمومی است. این بدان معناست که تمام اعضای برنامه پیشگام «پلوتوس»، تمام اپراتورهای استخر سهام و صرافی‌ها می‌توانند در آن شرکت کنند.

در مقابل، آلونزوی آبی و آلونزوی سفید هرکدام به‌ترتیب تنها به ۵۰ و ۱۰۰ کاربر محدود بودند.

براساس گفته «چارلز هاسکینسون» مدیر عامل شرکت «IOHK»، کاردانو راه‌اندازی صرافی‌های ارزهای رمزنگاری شده را به روش اصولی آغاز خواهد کرد.

این شرکت می‌گوید:

«ما پیش از این نیز تعدادی صرافی در آلونزوی سفید داشته‌ایم. با آلونزوی بنفش، ما این صرافی‌ها را بیشتر گسترش می‌دهیم و به آن، صرافی‌های بیشتری را اضافه می‌کنیم. تیم «CardanoStiftung» با رهبری «Mel» کار یکپارچه‌سازی را مدیریت می‌کند. این کار، یک عمل حیاتی برای رسیدن به موفقیت است.»

جمع بندی

شبکه آزمایشی کاردانو از موضوعات مهم در زمینه ارزهای دیجیتال است که دانستن آن در این زمینه به شما کمک بسیاری می‌کند. ارز دیجیتال کاردانو یک ارز بسیار مهم است که پیشرفت‌های زیادی در این زمینه داشته است. این ارز توانسته است موفقیت‌های بسیاری بدست آورد و شبکه خود را توسعه دهد. اخیرا نیز این ارز، یک قدم به راه‌اندازی قراردادهای هوشمند خود نزدیک‌تر شد. این عمل نیز با راه‌اندازی شبکه آزمایشی آلونزوی بنفش از طرف این ارز ممکن می‌شود. ما امروز این ارز، شبکه آزمایشی جدید آن و این خبر را به‌طور کلی بررسی کردیم. آیا به‌نظر شما این شبکه موفق می‌شود که قراردادهای هوشمند خود را تا ماه سپتامبر راه‌اندازی کند؟

Comments (0)
Add Comment