نقد ارز دیجیتال کاردانو و هشدارهای اخیر آن را از دست ندهید

نقد ارز دیجیتال کاردانو از موضوعات بسیار مهم اخیر است که دانستن آن در این زمینه به شما کمک بسیاری می‌کند. اخیرا بنیان‌گذار ارز دیجیتال کاردانو با سیل عظیمی از نقدها مواجه شد که به تمام آنها به‌خوبی پاسخ داد. این نقدها عمدتا حاکی از آن بودند که جهان رمز ارزها پر از کلاهبرداری است. اما بنیان‌گذار این ارز دیجیتال در عین پاسخگویی به انتقادات، به صاحبان آدا نیز هشدار داد. آدا، توکن اصلی کاردانو است. بنیان‌گذار این شبکه از صاحبان این توکن خواست که پیش از راه‌اندازی قرارداد هوشمند آتی، بسیار محتاط باشند. با ما همراه باشید تا این خبر را به‌طور کامل بررسی کنیم.

نقد ارز دیجیتال کاردانو

«نیل کاشکاری» رئیس بانک فدرال رزرو مینیاپولیس گفت که دنیای ارزهای دیجیتال، پر از کلاهبردار است.

رئیس این بانک مهم که از اشخاص برجسته آمریکا به‌شمار می‌رود، بار دیگر جامعه ارزهای دیجیتال را با توییت خود تحریک کرد. او در این توییت ادعا کرده بود که صنعت ارزهای دیجیتال تنها از کلاهبرداران پر شده است. کلاهبردارانی که با نقشه‌های پامپ و دامپ خود، از افراد ناآگاه سوءاستفاده کرده و بدین‌صورت سود می‌کنند.

«کاشکاری» اذعان داشت:

«لطفا یک انجمن را به من نشان دهید که از طریق ارزهای دیجیتال، از فقر رهایی یافته باشد. انجمن‌هایی که در آن کلاهبرداران با طرح‌های پامپ و دامپ خود از افراد ناآگاه دزدی نکنند.»

«چارلز هاسکینسون» مدیرعامل ارز دیجیتال کاردانو نیز سریعا به «کاشکاری» پاسخ داد. او گفت:

«پس سازمانی که هر ساله می‌تواند تریلیون‌ها دلار پول را چاپ کند، حالا به نقد ارز دیجیتال Cardano پرداخته است. چنین شخصی که ادعا می‌کند هیچ تورمی وجود ندارد و به‌همین ترتیب زندگی فقیرترین افراد جامعه را ویران می‌کند. حالا این شخص با پول سالمی که دولت نمی‌تواند آن را دستکاری کند، مشکل دارد. من متعجبم “نیل”!! واقعا شوکه شده‌ام!!!»

هشدار مدیر عامل کاردانو به صاحبان آدا

«چارلز هاسکینسون» همچنین ویدئوی دیگری را ضبط کرد که در آن به صاحبان کاردانو هشدار می‌داد. وی از صاحبان این ارز تقاضا داشت که در برابر کلاهبرداری‌ها و اطلاعات ناموثق این ارز دیجیتال، بسیار هوشیار باشند. چنین اطلاعات گمراه‌کننده‌ای نیز احتمالا به‌علت قراردادهای هوشمند آتی این شبکه، رو به افزایش می‌گذارد.

«هاسکینسون» به علاوه ادعا کرد که کلاهبرداری‌هایی که در هدایای آدا صورت می‌گیرد نیز ده برابر بزرگ‌تر از یک ماه پیش خواهند بود. چرا که در حال حاضر، قیمت آدا بسیار بالا رفته است. وی همچنین گفت که اپلیکیشن‌های جعلی بسیاری نیز در گوگل پلی استور وجود دارند.

وی افزود:

«اگر کسی ادعا می‌کند که شما بازگشت سرمایه بسیار خوبی خواهید داشت، اگر ادعا می‌کند که باید کلید‌های خصوصی خود را به آنها داده و یا به هر دلیلی برای آنها توکن آدا بفرستید، آنها قطعا کلاهبردار هستند. بنابراین اگر نمی‌دانید که باید چه کاری انجام دهید، تنها کافی است که سوالات خود را در آدرس cardano.org از ما بپرسید.»

جمع بندی

نقد ارز دیجیتال کاردانو، موضوع جنجالی اخیر است که دانستن اطلاعات آن در این زمینه می‌تواند کمک‌های بسیاری به شما کند. این ارز دیجیتال اخیرا از سمت مدیر یک بانک فدرال، مورد نقد قرار گرفت. «نیل کاشکاری» رئیس بانک فدرال رزرو یکی از ایالت‌های آمریکا، دنیای ارزهای دیجیتال را مورد نقد قرار داد و ادعا کرد که این جهان پر از کلاهبردار است. «چارلز هاسکینسون» مدیرعامل ارز دیجیتال کاردانو به‌سرعت به وی پاسخ داد. البته در ادامه، صاحبان توکن‌های کاردانو را نیز به هوشیار و محتاط بودن تشویق کرد. ما امروز این ارز دیجیتال و جنجال اخیر آن را بررسی کردیم. آیا به‌نظر شما با راه‌اندازی قراردادهای هوشمند کاردانو، این شبکه بیشتر در معرض تهدید هکرها قرار خواهد گرفت؟