کمپانی گری اسکیل ارز چین لینک را به GDLC اضافه می‌کند.

ارز چین لینک و اضافه شدن آن به GDLC توسط کمپانی گری اسکیل و اطلاعات مربوط به آن از مواردی است که قصد داریم در این مقاله به بررسی آن بپردازیم. کمپانی گری اسکیل که بزرگترین کمپانی مدیریت سرمایه‌های ارزهای دیجیتال به حساب می‌آید، توانسته فضای خالی بین ریپل در GDLC به وسیله چین لینک پر کند. GDLC که به نوبه خود کمپانی گری اسکیل است، توانسته این رمز ارز را به لیست خود اضافه کرده و از این طریق کارایی و عملکرد خود را به اندازه قابل توجهی افزایش دهد.

ارز چین لینک جزو ۱۰ رمز ارز برتر حوزه ارزهای دیجیتال

این رمز ارز در حال حاضر جزو ۱۰ رمز ارز برتر در حیطه ارزهای دیجیتال به حساب می‌آید. ارزش کلی این ارز دیجیتال حدود ۱۳ میلیون دلار برآورد شده و این حجم از ارزش کل بازار کریپتوکارنسی را شامل می‌شود. کمپانی GDLC به تنهایی حدود ۵۳۸.۲ میلیون دلار سرمایه تحت تجارت گری اسکیل تحت نظارت این سیستم دارد. این عدد به نوبه خود نشان دهنده عملکرد مناسب و قوی این سیستم در گری اسکیل است. این مشخصه در یک بازه زمانی خاص از سال معمولا تحت استفاده و ترید سرمایه گذاران قرار می‌گیرد.

لیست رمز ارزهایی که به عدد شش مجددا افزایش پیدا کرده‌اند

این امکان برای سرمایه گذاران فراهم می‌شود تا بتوانند عمل سرمایه گذاری را به وسیله GDLC انجام دهند. همچنین سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی می‌توان پس از یک سال از گذشت زمان سرمایه گذاری، به راحتی نسبت به این عمل اقدامات لازم را به عمل آورند. تا به اینجای کار، GDLC شامل ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین، اتریوم، لیت کوین، بیت کوین کش و ریپل بود. در روز پنجم ماه ژانویه بود که قرار شد ریپل از سرمایه اصلی این کمپانی کنار گذاشته شود. پس از آن که مشخص شد قرار است از این سیستم ریپل حذف شود، صحبت از ارز چین لیتک به جای ریپل شد. پس از توافق، این امکان به وجود آمد تا ارز چین لینک به راحتی در این سیستم مورد استفاده قرار بگیرد. پس از این اقدام، از تاریخ ۲ آپریل، میزان رمز ارزها در این کمپانی به شکل زیر تقسیم بندی می‌شوند:

  • بیت کوین= ۷۹.۸ درصد
  • اتریوم= ۱۷.۵ درصد
  • بیت کوین کش= ۰.۸۰ درصد
  • لیت کوین= ۱ درصد
  • چین لینک= ۰.۹۰ درصد

در ۲۴ ساعت گذشته، ارز دیجیتال چین لینک توانسته تا ۶.۱ درصد افزایش پیدا کند و به مبلغ ۳۳.۱۱ دلار مبادله شود. این اطلاعات بر اساس داده‌های CoinGecko منتشر شده است. گری اسکیل نیز چین لینک تراست را نیز راه اندازی کرده است.

جمع بندی

ارز چین لینک و حضور آن در گری اسکیل از مواردی بود که در این مقاله به آن پرداخته شد. نظر شما چیست؟ آیا این رمز ارز با حضور خود در Grayscale می‌تواند باعث رشد بیشتر سیستم این کمپانی شود؟ نظرات خود را برای ما کامنت کنید. با رمز ارز مارکت همراه باشید.