آخرین به روز رسانی چین لینک و موارد مرتبط به آن

افزایش سرعت و عملکرد شبکه در چین لینک می‌تواند خبر بسیار خوب و نوید افزایش عملکرد یا حتی قیمت این رمز ارز باشد. وجود اگریگاتور داده خارج از شبکه این رمز ارز به منظور افزایش سرعت شبکه به بیش از ۱۰ برابر نسبت به قبل را می‌توان بزرگترین آپدیت این ارز دیجیتال از زمان شروع به کار خود در حیطه کریپتوکارنسی شناخت. این عامل باعث افزایش عملکرد و سرعت پردازش اطلاعات و تراکنش‌ها در دنیای ارزهای دیجیتال برای چین لینک در مقایسه با رقبای خود شود. بر اساس آخرین به روز رسانی چین لینک، تیم این رمز ارز یک OCR را به شبکه اصلی خود مستقر کرده است.

این اقدام را می‌توان بزرگ‌ترین به روزرسانی چین لینک تا از زمان راه اندازی آن در اتریوم و در سال ۲۰۱۹ میلادی دانست. در گذشته، داده‌ها در داخل شبکه قرار گرفته که قیمت عملکرد و فعالیت نود را افزایش می‌داد. بنیانگذار ارز دیجیتال چین لینک «سرگی نازاروف» گفت به دلیل افزایش میزان بار شبکه، مشکلاتی در زمینه دسترسی اطلاعات برای کاربران به وجود آمد.

OCR چه تاثیر و عملکردی در ساختار چین لینک دارد؟

OCR را می‌توان سومین و جدیدترین مدل از هسته مرکزی کلاینت دانست که به وسیله نودهای چین لینک اجرا و مورد بررسی قرار می‌گیرد. بهترین ویژگی این مشخصه برای DeFi و کاربرانش این است که برای دسترسی  به داده‌های موجود در دنیا بیش از ۱۰ برابر سریع‌تر از قبل می‌توان عمل کرد. این دسترسی به وسیله برنامه‌های کاربردی قراردادهای هوشمند نیز وجود خواهد داشت.

آخرین به روز رسانی چین لینک که برای کانال قیمتی خود این رمز ارز و اتریوم ایجاد شده، داده‌ها را نودهای مختلف در شبکه خود مخلوط می‌کند. هر نود قبل از انتقال اطلاعات به قرارداد در شبکه، از منبع داده‌ها قطع می‌شود. همانند چرخه و سیستم کلی DeFi، اطلاعات در بین قراردادهای هوشمند منتقل و منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید: شاخص قیمت بیت کوین

«نازارو»: «نسخه اصلی اگریگاتور داده در چین لینک به صورت درونی ایجاد شد. دلیل این عامل نیز وجود وابستگی به شبکه اجماع بود.» اگر میزان تقاضای کاربر به منظور استفاده از داده در نسخه اصلی چین لینک افزایش پیدا می‌کرد، اگرگیاتور داخلی این رمز ارز کاملا بدون عملکرد مناسب می‌شد.

بر اساس توسعه دهندگان چین لینک، آخرین به روز رسانی چین لینک مصرف گس را در شبکه اتریوم برای فراهم آورندگان داده در اتریوم به میزان بسیار چشمگیری کاهش می‌دهد. بر اساس اطلاعات موجود در بلاک چین، در ابتدای هفته، میزان هزینه نسبی برای ارسال تراکنش‌ها تا بیش از ۴۰ دلار نیز می‌شد. این در حالی است که پس از این به روزرسانی، هزینه لازم برای این مشخصه تا ۱۷ دلار نیز کاهش داشته است.

بنیانگذار چین لینک چه گفته است؟

بر اساس گفته‌های بنیانگذار چین لینک، آپدیت اخیری که در زمینه چین لینک به وجود آمد، ویژگی‌های مثبت مختلفی را در این زمینه به وجود آورد. از این ویژگی‌های مثبت می‌توان به کاهش بار موجود بر روی شبکه اتریوم و همچنین کاهش میزان محاسبات OCR اشاره کرد. این محاسبات در زنجیره صورت می‌گرفت و حالا در فضای خارج از آن انجام می‌شود. این مشخصه به نوبه خود باعث افزایش عملکرد و کارایی تا بیش از ۱۰ برابر می‌شود. این عامل باعث می‌شود تا بتوان اطلاعات بیشتری در شبکه چین لینک قرار داد.

ماه دسامبر را به یاد بیاورید، پالکادوت و چین لینک اتحادی به منظور توسعه صنعت مالی غیرمتمرکز به وجود آورند. در ماه فووریه، صرافی «کراکن» نقشه‌هایی مبنی بر ایجاد نود بلاک چین برای فراهم کردن قیمت برای کاربران DeFi اعلام کرد.

آخرین به روز رسانی چین لینک می‌تواند مفید و کاربردی باشد؟

آخرین اپدیت نسبت به چین لینک و اطلاعات مربوط به آن از مواردی بود که در این مقاله به آن پرداخته شد. نظر شما چیست؟ آیا این به روزرسانی در چین لینک می‌تواند کارایی، قیمت و عملکرد این رمز ارز را افزایش دهد؟ نظرات خود را برای ما کامنت کنید. با ما همراه باشید.

درباره چین لینک بیشتر بخوانید!