مسابقه Chingari در کوکوین برگزار می‌شود

مسابقه Chingari در کوکوین با نام «مسابقه ستاره Chingari» در دست برگزاری قرار دارد. تولیدکنندگان در حال آماده‌سازی خود برای بردن توکن‌های $GARI به ارزش ۲۰ میلیون روپیه هند هستند.

مسابقه Chingari در کوکوین

یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال، کوکوین (KuCoin)، شراکت خود با چینگاری (Chingari) را اعلام کرد. چینگاری، اپلیکیشنی برای اشتراک‌گذاری ویدیوهای کوتاه است. این دو شرکت با یکدیگر شریک شده‌اند تا «مسابقه ستاره Chingari» را راه‌اندازی کنند. هدف از برگزاری این مسابقه نیز آن است که به کاربران این اپلیکیشن، فرصت بردن توکن‌های $GARI با ارزش ۲۰ میلیون روپیه را بدهند. این مسابقه در ۱۵ام فوریه ۲۰۲۲ راه‌اندازی شد و تا ماه بعد ادامه دارد. در این مسابقه، افراد برتری شرکت می‌کنند که انتظار می‌رود با جوایز ارزنده به خانه برگردند.

این مسابقه هدف دارد تا تولید محتوا در این پلتفرم را تقویت کند. برای این کار نیز مسابقه مذکور قصد دارد که استعدادهای آینده را از دورافتاده‌ترین گوشه‌های هند بیابد. سپس مسابقه چینگاری به آن‌ها پلتفرمی را هدیه می‌دهد تا خود و مهارت‌های خاص خود را ارتقا داده و به مخاطبین وسیع‌تری در سرتاسر کشور دسترسی پیدا کنند. مسابقه Chingari در کوکوین برای همه باز است. در این مسابقه، کاربران قدیمی و کاربران توانمند جدیدی مشارکت می‌کنند که به‌دنبال فرصتی برای بردن توکن‌های $GARI با کرورها ارزش هستند.

مشارکت با صرافی کوکوین، این مسابقه را برای بازار و مخاطبین گسترده‌تری باز می‌کند. این شراکت در عین حال توجه مخاطبان را بیش از پیش به اپلیکیشن چینگاری نیز جلب می‌نماید. «سامیت غوش» مدیرعامل و از بنیان‌گذاران چینگاری نیز نظرات خود را درباره راه‌اندازی این مسابقه اعلام کرد. وی گفت که تیم توسعه چینگاری امیدوار است این مسابقه، به تولیدکنندگان محتوایی که در این پلتفرم هستند، انگیزه دهد تا «بازی درجه یک خود را با محتوایی جدید و تازه به ارمغان آورند.» همچنین او امیدوار است که این مسابقه بتواند نرخ جذب کاربر، مشارکت و تولید ویدیوها را نیز در این پلتفرم بالا ببرد.

مسابقه چینگاری و اهداف فوق‌العاده‌ی آن

«غوش» همچنین اضافه کرد: «با توجه به واکنش غافل‌گیرکننده‌ای که ما تاکنون از تولیدکنندگان دریافت کرده‌ایم، تنها کار منطقی آن بود که این مسابقه را از ۱۵ام فوریه آغاز کنیم. کاربران جدید می‌توانند از زمان اضافه استفاده کنند تا پروفایل خود را در اپلیکیشن چینگاری بسازند. آن‌ها می‌توانند به همین ترتیب شانس خوبی را برای بردن مسابقه Chingari در کوکوین و مقابل تولیدکنندگانی به‌دست آورند که همین حالا هم در این اپلیکیشن محبوب و شناخته‌شده هستند.»

کوکوین یکی از سرمایه‌گذاران اولیه چینگاری است. این سرمایه‌گذار در آخرین دور تأمین مالی که در ماه ژانویه ۳۵ میلیون دلار سرمایه را جذب کرد به چینگاری پیوست. این صرافی همچنین به‌عنوان یک تسهیل‌کننده، توکن محلی $GARI را دو برابر می‌کند. صرافی کوکوین پیش‌تر در همین ماه، این توکن را هم‌زمان با شش صرافی متمرکز برتر دیگر درج نمود. به گفته «جانی لیو» مدیرعامل کوکوین، مشارکت میان این دو شرکت «به کاربران بیشتری کمک خواهد کرد که از دنیای دیجیتالی آگاهی پیدا کرده، آن را فهمیده و به آن وارد شوند. این مشارکت، پذیرش انبوه فناوری بلاک چین و ارزهای دیجیتال را تهسیل می‌بخشد.»

«لیو» همچنین افزود: «کوکوین به‌عنوان تسهیل‌کننده و شریک صنعت ارزهای دیجیتال، هیجان‌زده است از آنکه با چینگاری همکاری کند که این مسابقه را برگزار نماید. این مسابقه نیز به کاربران بیشتری کمک می‌کند که از دنیای ارزهای دیجیتال باخبر شده و به آن برسند.»

شرکت‌کنندگان برای شرکت در این رقابت باید پروفایل و ثبت نام خود را در اپلیکیشن چینگاری که هم برای اندروید و هم iOS در دسترس است، تکمیل کنند. سپس نیز باید پنج ویدیو را در این اپلیکیشن بارگزاری و درخواست بدهند تا به ستاره درجه یکی در مسابقه Chingari در کوکوین تبدیل شوند.

مسابقه چینگاری فرصتی برای تولیدکنندگان

برندگان مسابقه در ماه مارس اعلام می‌شوند. پس از آن نیز آن‌ها برای جشن بزرگ پیروزی به بمبئی دعوت خواهند شد. هر کاربر چینگاری، هر روز ۵ حق رأی می‌گیرد تا به تولیدکنندگان موردعلاقه خود رأی دهد. هزاران کاربری که به‌صورت فعال رأی می‌دهند و برای تماشای ویدیوها در این اپلیکیشن زمان می‌گذارند نیز فرصت بردن پول قابل‌توجهی را دارند.

در نهایت، برنده یا ستاره اپلیکیشن ممتاز چینگاری، ۱۰ میلیون توکن $GARI را پاداش می‌گیرد و بقیه پول جایزه نیز به تناسب هر شرکت‌کننده در میان مابقی آن‌ها تقسیم می‌شوند.

درباره چینگاری (Chingari)

چینگاری در سال ۲۰۱۸ راه‌اندازی شد و از آن زمان رشد کرد تا به یکی از بزرگ‌ترین اپلیکیشن‌های رسانه اجتماعی در هندوستان تبدیل شود. به این اپلیکیشن، اصطلاحا «تیک تاک هندی» هم می‌گویند. این اپلیکیشن تقریبا ۱۱۰ میلیون کاربر ثبت‌شده با ۳۲ میلیون کاربر و تولیدکننده محتوای فعال دارد و از این نظر به خود می‌بالد. چینگاری به کاربران اجازه می‌دهد تا از محتوای خود در این برنامه پول درآورده و با تولیدکنندگان محتوای موردعلاقه خود تعامل داشته باشند. این اپلیکیشن اجازه می‌دهد که کاربران به سادگی و تنها با شرکت در این برنامه، فرصت آن را داشته باشند که به‌دست آوردن توکن $GARI را آغاز کنند.

درباره کوکوین (KuCoin)

مسابقه Chingari در کوکوین برگزار می‌شود. امروزه صرافی کوکوین را به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های متمرکز ارز دیجیتال دنیا رده‌بندی می‌کنند. این صرافی که در سال ۲۰۱۷ راه‌اندازی شد به سرمایه‌گذارانی از تمام سطوح و در سرتاسر جهان، فرصت خرید، فروش و معامله ارز دیجیتال موردعلاقه آن‌ها را می‌دهد. این ارزهای دیجیتال نیز شامل بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، آوالانچ (Avalanche)، فانتوم (Fantom)، ریپل (Ripple)، دوج کوین (Dogecoin)، KCS و غیره می‌شود.

این صرافی در حال حاضر اسپات تریدینگ، مارجین تریدینگ، معامله فیات همتا به همتا، فیوچرز تریدینگ، استیکینگ، ماینینگ و لندینگ را به ۱۰ میلیون کاربر خود در ۲۰۷ کشور و منطقه از سرتاسر جهان، ارائه می‌دهد. کوکوین به‌عنوان صرافی آلت کوین شماره ۱، از بیش از ۶۴۰ دارایی قابل‌معامله و بیش از ۱,۱۰۰ جفت معاملاتی نیز پشتیبانی می‌کند.

منبع: https://thecryptobasic.com/2022/02/17/kucoin-presents-chingari-star-contest-creators-gear-up-to-win-gari-worth-20m-inr/

Comments (0)
Add Comment