شرکت خدمات مالی Circle و صندوق جدید آن

شرکت خدمات مالی Circle حالا یک صندوق جدید را راه‌اندازی می‌کند. این شرکت، در حقیقت دست به راه‌اندازی یک صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر زده است. Circle این کار را برای پشتیبانی مالی از پروژه‌ها و شرکت‌های ارزهای دیجیتال انجام داده است.

شرکت خدمات مالی Circle

شرکت Circle، راه‌اندازی یک صندوق سرمایه خطرپذیر را اعلام کرده است. هدف اصلی این کار نیز سرمایه‌گذاری پروژه‌های جالب در زمینه بلاک چین و دارایی‌های دیجیتال خواهد بود.

«جرمی آلیر» مدیرعامل شرکت Circle گفته است: «ما راه‌اندازی Circle Ventures را اعلام کرده‌ایم. ما در پروژه‌ها و تیم‌هایی سرمایه‌گذاری خواهیم کرد که با مأموریت اصلی ما هم‌راستا باشند. این مأموریت نیز آن است که رفاه اقتصادی جهانی را از طریق معامله بدون اصطکاک ارزش مالی، افزایش دهیم.»

شرکت Circle، اپراتور اصلی استیبل کوین USDC با ارزش بازار ۳۴.۴ میلیارد دلار است. این شرکت همچنین SeedInvest را نیز اجرا می‌کند که پلتفرم سرمایه‌گذاری جمعی برای استارتاپ‌هاست.

«جرمی فاکس جین» مدیر ارشد مالی شرکت Circle گفت: «این شرکت از زمان آغاز کار ما رویای آن را داشت که چطور به مقیاس بلاک چین‌ها و اکوسیستم‌های ارزهای دیجیتال بزرگ‌تر، کمک کند. Circle Ventures هم راهی دیگر برای مشارکت است. ما هیجان‌زده‌ایم از آنکه از نوآوران و کارآفرینان صنعت خود پشتیبانی و شرکت‌ها، فناوری‌ها، پروژه‌ها و پروتکل‌های سطح اول جالبی که به تحقق بخشیدن مأموریت ما کمک می‌کنند را بشناسیم.»

شرکت خدمات مالی Circle اما اندازه این صندوق را فاش نکرد. این شرکت پیش‌تر ساخت استیبل کوین USDC را در یک بانک ارز دیجیتال تجاری اعلام کرده بود. این شرکت به‌خاطر آن ارز دیجیتال در ماه می ۲۰۲۱، ۴۴۰ میلیون دلار سرمایه را از شرکت‌هایی همچون FTX، Digital Currency Group، Fidelity Management، Valor Capital Group و بسیاری از سرمایه‌گذاران دیگر جذب کرده بود.

باید خاطرنشان کنیم که شرکت Circle در ماه جولای، برنامه‌های خود را برای ورود به بازار سهام از طریق قرارداد SPAC با Concord Acquisition اعلام کرد و ارزشی به‌اندازه ۴.۵ میلیارد دلار به‌دست آورد.

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/11/11/circle-launches-venture-fund-to-back-crypto-projects-and-companies/

Comments (0)
Add Comment