ClearDAO در صرافی کوکوین درج شد

ClearDAO در صرافی کوکوین که از برترین صرافی‌های ارز دیجیتال بوده درج شده است. در حقیقت کارخانه مشتقات دیفای ClearDAO در این صرافی قرار دارد که می‌تواند امکانات بسیاری را به شما ارائه دهد.

ClearDAO در صرافی کوکوین

ClearDAO اعلام کرد که پروژه توکن خود CLH در ۷ام ژانویه ساعت ۱۳:۰۰ به وقت UTC در صرافی کوکوین (KuCoin) درج خواهد شد. جفت تریدینگ CLH/USDT نیز در اختیار کاربران این صرافی قرار می‌گیرد. ClearDAO اولین پروژه فوق‌العاده کوکوین در سال ۲۰۲۲ است.

این پروژه ۳ میلیون دلار را در فروش خصوصی و اولیه خود به ‌دست آورد. سرمایه‌گذاران استراتژیک این پروژه نیز شامل Huobi Ventures، LD Capital، KuCoin Labs، WOO Ventures، Gate.io، Redline DAO، VRM، StillWater Research و غیره می‌شوند.

ClearDAO در حال ساخت کارخانه مشتقات ارزهای دیجیتال غیرمتمرکزی است تا به توسعه‌دهندگان، SDK و ابزارهایی را برای تسریع توسعه مشتقات و بازارهای ارز دیجیتال ارائه دهد. تا به امروز این پروژه توسعه قالب آپشنز، چک، پرپجوال فیوچرز و CDS را به پایان رسانده است. این پروژه، یک استراتژی چند بلاک چینی دارد و همین حالا هم از اتریوم (Ethereum)، زنجیره هوشمند بایننس (BSC)، سولانا (Solana) و آربیتروم (Arbitrum) پشتیبانی می‌کند. حالا ClearDAO در صرافی کوکوین نیز قرار می‌گیرد.

بخش مشتقات صنعت ارزهای دیجیتال در مقایسه با امورمالی سنتی در دوران اولیه رشد خود قرار دارد. ۳ نقطه ضعف عمده در این بخش عبارتند از:

  • کمبود تنوع مشتقاتی
  • نبود مدیریت ریسک
  • نبود مشتقات برای سطوح دارایی جدیدی همچون NFTها

ClearDAO باور دارد همان طور که دیفای به بلوغ می‌رسد و مؤسسات نیز ارزهای دیجیتال را می‌پذیرند، سهم بازار مشتقات هم برای آینده‌ای قابل پیش‌بینی افزایش خواهد یافت. این پروژه توسعه‌دهندگان را قادر به ساخت مشتقات سفارشی و کاهش موانع ورود کرده و به همین ترتیب رشد بخش مشتقات را آسان می‌کند.

تجربه کاربران با ClearDAO

تجربه کاربری تمرکز اصلی ClearDAO است. این پروژه بازار تریدینگ مانع اثبات مفهومی (proof-of-concept) را ماه‌ها پیش در چندین شبکه آزمایشی راه‌اندازی کرد. از آن زمان تا به حال بیش از ۳۰۰۰ شرکت‌کننده این بازار را امتحان کرده و بازخوردهای کاربری را ارائه داده‌اند. هدف ClearDAO آن است که رابط کاربری ساده و تمیزی را ارائه دهد تا کاربران بتوانند به ‌طور شهودی تریدهایی را که می‌خواهند اجرا کنند تکمیل نمایند.

بر اساس نقشه راه این پروژه می‌توان گفت که ClearDAO نسخه ۱.۰ از Clear SDK را در ربع اول سال ۲۰۲۲ راه‌اندازی خواهد کرد. در همان ربع اول سال این پروژه برنامه توسعه‌دهنده را به راه می‌اندازد تا به تیم‌های توسعه امیدوارکننده پشتیبانی فنی، سرمایه و منابع بازاریابی خوبی را ارائه دهد. اکوسیستم ClearDAO از چندین صرافی مشتقات برخوردار خواهد بود که تیم‌های مختلفی آن‌ها را اداره می‌کنند. به همین ترتیب آن‌ها می‌توانند انواع بسیار مختلفی از محصولات مشتقات را به کاربران ارائه دهند. حالا ClearDAO در صرافی کوکوین قرار دارد و جفت تریدینگ CLH/USDT حالا در صرافی‌های کوکوین و گیت (Gate.io) در دسترس است.

درباره ClearDAO

ClearDAO در حال مقابله با فضای مشتقات دیفای از طریق ساخت زیرساخت‌های لازم برای مشتقات سفارشی‌سازی شده است. Clear SDK ابزارها و قالب‌هایی را به وجود می‌آورد که به توسعه‌دهندگان و تریدرها توانایی ساخت آپشنز، چک‌ها، فیوچرز و مبادلات را به راحت‌ترین شکل می‌دهد. همچنین این پلتفرم بازاری را برای تسهیل تریدینگ این کالاها راه‌اندازی خواهد کرد. ما در حال ساخت اکوسیستمی چندزنجیره‌ای هستیم که اعضا بتوانند در آن محصولات مشتقات خاصی را ارائه دهند که همه و همه با استفاده از ClearDAO بودجه‌رسانی می‌شود.

وبسایت: https://cleardao.com/

توئیتر: https://twitter.com/clear_dao

تلگرام: https://t.me/cleardao

مدیوم: https://medium.com/@clear_dao

منبع: https://thecryptobasic.com/2022/01/07/cleardao-defi-derivatives-factory-lists-on-kucoin/

Comments (0)
Add Comment