توکن محلی CODI و عرضه اولیه دیفای آن را از دست ندهید

توکن محلی CODI حالا در حال انتشار IDO خود است. در حقیقت امور مالی CODI اعلام کرده است که عرضه اولیه دیفای توکن CODI را آغاز خواهد کرد.

توکن محلی CODI

امور مالی CODI، یک اکوسیستم جدید است که توسط بلاک چین سولانا (Solana) تأمین مالی می‌شود. این اکوسیستم در ۷ام نوامبر ۲۰۲۱، عرضه اولیه دیفای (IDO) توکن محلی خود با نام CODI را منتشر خواهد کرد. توکن CODI قصد دارد با استفاده از سرعت بالای سولانا و تأخیر و هزینه معاملات کم، «اکوسیستم نهایی دیفای» باشد.

به‌علاوه، توکن CODI همچنین می‌خواهد تا صرافی غیرمتمرکز (DEX) صنعت دیفای را هم بهبود بخشد. این توکن همچنین بخش وام‌دهی را نیز با توسعه یک پلتفرم دارای رابط کاربرپسند و جذاب به‌همراه مجموعه متنوعی از امکانات، ارتقا خواهد داد.

امور مالی CODI با داشتن پروتکل لانچ پد عرضه اولیه دیفای و پروتکل اعطای وام و استقراض غیرمتمرکز خاص خود، یک نفس از هوای تازه در دیفای، به‌خصوص در اکوسیستم سولاناست. تنها سولانا می‌تواند تعادل خوبی از قابلیت همکاری، مقیاس‌پذیری، سرعت، بازده و حکومت لانچ پد عرضه اولیه دیفای CODI را ارائه دهد.

سرمایه‌گذاران خرده‌فروش در محیطی غیرمتمرکز و قابل همکاری که توسط سولانا نیز تأمین بودجه می‌شود، می‌توانند بودجه پروژه‌های دیفای مبتکرانه را از طریق لانچ پد عرضه اولیه دیفای توکن محلی CODI، تأمین کنند. به‌علاوه، اکوسیستم CODI، توزیع توکن را بررسی، مطالبه توکن را خودکار و به شرکت‌کنندگان، یک مدل احراز هویتی غیرمتمرکز را عرضه می‌کند. CODI همچنین قصد دارد که پروتکل اعطای وام و استقراض غیرمتمرکزی را نیز راه‌اندازی کند که کاربران بتوانند از طریق آن، وام‌ها را به‌صورت غیرمتمرکز به‌دست آورند. بخش وام‌دهی و قرض‌گیری، بیش از ۶۰% ارزش کلی بازار صنعت دیفای را تشکیل می‌دهد و مدلی بهتر از سیستم وام سنتی است.

اطلاعاتی درباره عرضه اولیه دیفای CODI

عرضه اولیه دیفای توکن‌های CODI 7ام نوامبر آغاز شد و تا یک هفته پیش از شروع عرضه اولیه صرافی در ۱۵ام نوامبر، ادامه دارد. توکن محلی اکوسیستم CODI، نقدینگی را تأمین و به‌عنوان یک توکن حکومتی عمل خواهد کرد. اکوسیستم CODI، یک مدل حکومتی کاربر فعال را به‌شکل یک سازمان خودگردان غیرمتمرکز اجرا می‌کند.

عرضه کلی اولیه دیفای به ۳۳ میلیون توکن CODI یا همان ۱۰% از عرضه کلی ۳۳۰ میلیون CODI،‌ محدود شده است. این عرضه کلی دیفای همچنین به شما اجازه می‌دهد تا به هزینه اولیه و پایینی به اندازه ۵۰۰۰ توکن CODI  قفل نشده و موجود برای ۱ توکن SOL دست یابید.

توکن محلی CODI همان طور که از موفقیت فروش خصوصی اول اکتبر آن اثبات شد، یک پروژه نویدبخش است. عرضه اولیه دیفای CODI در پلتفرم IDO آن قرار می‌گیرد که به آدرس https://mint.codi.finance/ است و به کاربران بینشی درباره نوآوری اکوسیستم CODI می‌دهد.

CODI به سرمایه‌گذاران خرده‌فروشی که فروش خصوصی را از دست داده‌اند، یک شانس دوباره می‌دهد. برای اطلاعات بیشتر درباره این پروژه از سایت https://www.codi.finance/ دیدن کنید و یا با دنبال کردن کانال‌های رسانه اجتماعی آنان، به جامعه آن‌ها ملحق شوید:

توییتر: https://twitter.com/Codi_Finance

دیسکورد: https://discord.gg/gyUadGhScv

تلگرام: https://t.me/codi_finance_community

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/11/11/codi-finance-announces-ido-of-native-token-codi/

Comments (0)
Add Comment