کمپانی کوین فلیپ دوج کوین را به لیست خود افزود

دنیای ارزهای دیجیتال هر روز رو به حرکت است. کمپانی کوین فلیپ نیز در این زمینه فعالیت داشته و توانسته به اندازه قابل توجهی در زمینه جذب سرمایه و فعالیت در حیطه ارزهای دیجیتال به موفقیت‌های قابل توجهی دست پیدا کند. کمپانی کوین فلیپ ارز دیجیتال دوج کوین را در بیش از ۱۸۰۰ دستگاه ATM خود قرار داد. این دستگاه‌ها در ۴۶ ایالت کشور آمریکا قرار دارند. سایر مقالات رمز ارز مارکت را از دست ندهید.

کمپانی کوین فلیپ و دوج کوین

ارز دیجیتال دوج کوین در ابتدا به عنوان یک جوک خلق شد اما امروزه توجهات بسیار زیادی را به خود جلب کرده است. این توجهات پس از توییت مدیر اجرایی و کل  کمپانی تسلا یعنی «ایلون ماسک» بیشتر شد.

بر اساس توضیحات مدیریت کوین فلیپ، این حرکت کمپانی نشان دهنده قابلیت و اصالت کوین بود. همچنین این مشخصه نشان دهنده تعهد این شرکت نسبت به برطرف کردن نیازهای مشتریان و صنعت رمز ارزها است.

مدیر اجرایی کمپانی CoinFlip و سازنده آن یعنی «دنیل پولوتسکی» پس از افرودن دوج کوین به سیستم خود معتقد است که دوج کوین توسط شهروندان آمریکایی بسیار آسان‌تر خریداری می‌شود. او گفت:

با وجود رشد و افزایش تقاضا نسبت به خرید دوج کوین در چند وقت گذشته، همچنان قصد حمایت و استفاده از این رمز ارز را در سیستم خود داریم.

پس از رشد قابل توجه قیمت دوج کوین، تیم طراحی این رمز ارز اقدام به بررسی و حمایت از سیستم رمز ارز خود کردند. اقداماتی مانند بررسی منبع و کد ساختاری کوین Dogecoin از اقداماتی بود که توسط تیم انجام شد. همزمان با این اقدام، سازنده دوج کوین گفت  تمام دوج کوین‌های خود از سال ۲۰۱۵ را فروخته است. بیشتر بخوانید.

جمع بندی

کمپانی کوین فلیپ و اطلاعات مربوط به دوج کوین از مواردی بود که در این مقاله به آن پرداخته شد. نظر شما چیست؟ آیا این کمپانی در زمینه سرمایه گذاری در دوج کوین می‌تواند موفق باشد؟ نظرات خود را برای ما کامنت کنید. با ما همراه باشید.