صرافی ارز دیجیتال کوین هاکو و درج شیبا اینو را انجام داد

صرافی ارز دیجیتال کوین هاکو از صرافی‌های برتر است. این صرافی حالا اولین صرافی ارز دیجیتال بوده که ارز دیجیتال شیبا اینو را در سنگاپور به لیست ارزهای خود اضافه کرده است.

صرافی ارز دیجیتال کوین هاکو

صرافی کوین هاکو (Coinhako) یک صرافی سنگاپوری در زمینه رمز ارزها است. این صرافی حالا پشتیبانی از ارز دیجیتال شیبا اینو (Shiba Inu) را نیز به لیست خود افزوده است. گرفتن تأییدیه‌های مربوط به ارزهای دیجیتال در سنگاپور اصلا کار آسانی نیست و دردسرهای بسیاری دارد. این نیز بدان دلیل بوده که این کشور از قوانین بسیار پیشرفته و سطح بالایی برای ارائه دهندگان خدمات ارزهای دیجیتال، برخوردار است.

این صرافی در هفته گذشته موفق شد که تأیید تنظیم‌کنندگان مالی سنگاپور را برای ارائه خدمات کاملا قانونی توکن دیجیتال کسب کند. بدین ترتیب صرافی کوین هاکو به اولین صرافی کریپتو محلی در این کشور تبدیل شد که چنین موفقیتی را به‌دست آورد. به همین صورت نیز حجم تریدینگ این صرافی از آغاز این سال، ۱۰۰ درصد رشد کرده است.

کاربران صرافی کوین هاکو حالا می‌توانند ارز دیجیتال شیبا اینو (SHIB) را با دلار سنگاپور (SGD)، دلار آمریکا (USD) و دانگ ویتنام (VND) معامله کنند. صرافی ارز دیجیتال کوین هاکو همچنین از کیف پولی نیز برخوردار است که به شما قابلیت ذخیره ارز شیبا اینو و یا دیگر ارزهای دیجیتال را در امنیت کامل می‌دهد.

کوین هاکو اولین صرافی سنگاپوری برای ارز شیبا اینو

صرافی کوین هاکو، درج ارز SHIB را در توئیتر و همچنین بلاگ رسمی خود به اشتراک گذاشت. این صرافی در صفحات خود نوشت:

«بالاخره انتظارها به پایان رسید. SHIB، به صرافی کوین هاکو خوش آمدی. ما فریادهای #ارتش شیبا اینو را شنیدیم و سرانجام این سگ خوب در دسترس شماست. حالا می‌توانید ارز SHIB را در صرافی کوین هاکو با ارزهای فیات SGD، USD و VND ترید کنید. همچنین می‌توانید برای اطلاعات بیشتر درباره ارز دیجیتال شیبا اینو به سایت روبه‌رو نیز مراجعه نمایید: https://t.co/XB27HtfTZC »

صرافی کوین هاکو در سال ۲۰۱۴ راه‌اندازی شد. این صرافی با سرمایه‌گذاری شش رقمه‌ای از سوی سرمایه‌گذار خطرپذیر مشهور «تیم دراپر»،‌ خیلی زود به شهرت رسید. «دراپر»، به‌علت سرمایه‌گذاری اولیه در اسکایپ، توئیچ و هات میل (Hotmail) مشهور شد. او همچنین به‌عنوان یکی از اولین کسانی که بیت کوین را پذیرفت نیز شناخته می‌شود.

«دراپر» پیش بینی کرده است که بیت کوین می‌تواند تا پایان سال ۲۰۲۲ به ۲۵۰,۰۰۰ دلار هم برسد. البته شیبا اینو به‌غیر از صرافی ارز دیجیتال کوین هاکو، همین نوامبر در صرافی‌های جمینی (Gemini)، ولث سیمپل (Wealthsimple) و دیگر پلتفرم‌های تریدینگ نیز درج شد.

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/11/23/coinhako-backed-by-tim-draper-becomes-first-crypto-exchange-to-list-shiba-inu-in-singapore/

Comments (0)
Add Comment