بهترین جایگزین‌های Coinbase برای مبادلات رمزارز

در این مقاله به معرفی بهترین جایگزین‌های Coinbase، می‌پردازیم. صرافی‌هایی که دارای یک نام معتبر هستند، استفاده از آن‌ها ایمن است، در بسیاری از کشورها قابل دسترسی هستند و بهترین گزینه برای جایگزینی Coinbase هستند.بدون شک Coinbase بهترین صرافی مبادله‌ای رمزارز است که از ارزهای فیات در مقابل رمزارزها پشتیبانی می‌کند. همچنین به شما امکان خرید رمزارز از حساب بانکی، کارت‌های اعتباری یا بانکی، Paypal و بسیاری گزینه‌های دیگر را می‌دهد.

رقبا و جایگزین‌های Coinbase به ترتیب میزان تراکنش

Binance: یک صرافی آنلاین برای رمزارزها و ارزهای فیات است که امروزه تاثیر و قدرت بسیار زیادی در دنیای رمزارزها دارد و یکی از بهترین جایگزین‌های Coinbase است. این پلتفرم سکه‌ی مربوط به خود را با کاربردهای بسیاری، با همین نام در گردش دارد.

نام Binance از ترکیب “binary” و “finance” گرفته شده است. هدف این پلتفرم اتصال دنیای رمزارزها در یک سیستم عامل واحد است.

Phemex: از آنجا که در حال حاضر تنها تعداد محدودی سیستم عامل معاملاتی وجود دارد که امکان تجارت را فراهم می‌کند، Phemex با هدف ارائه یک گزینه مطمئن وارد بازار رمزارزها شد. مشکلات فنی اغلب در برخی صرافی‌های معروف نیز رخ می‌دهد که به شدت معامله‌گران را تحت تأثیر قرار می‌دهد. این پلتفرم با تمرکز بر رضایت تمایل به تغییر این مسئله دارد. تجربه تیم Phemex از بازار مالی کلاسیک در ساختار و عملکرد بورس Phemex نشان داده شده است.

Poloniex: Poloniex یک مبادله رمزنگاری متمرکز آمریکایی است که با تعداد زیادی از دارایی‌های قابل معامله، کارمزد کم و ویژگی‌های پیشرفته ظهور کرد. اخیراً بار دیگر هزینه‌های این پلتفرم کاهش یافته است. تعداد زیاد رمزارزهای پشتیبانی و قابل معامله و هزینه‌های کم، امتیاز فروش بی نظیری به Poloniex داد. توانایی رشد توسط هجوم سریع کاربران جدید در سال ۲۰۱۷ به Poloniex نرسید و آن‌ها سهم بازار خود را به صرافی‌هایی مانند Binance ، Coinbase، از دست دادند.

Kraken: دفتر مرکزی کراکن در سانفرانسیسکو، ایالات متحده آمریکا است و چندین بار به عنوان وفادارترین و ایمن‌ترین پلتفرم تجارت رمزارز، توسط رسانه‌های متفاوت معرفی شده است. این پلتفرم که از بهترین جایگزین‌های Coinbase است، هیچ هزینه‌ای برای سپرده‌ها دریافت نمی‌کند و تنها هزینه کمی در هنگام برداشت از کاربران دریافت می‌کند. این پلتفرم همچنین دارای تعداد زیادی جفت معاملاتی است. این وب سایت به خوبی طراحی شده است و دستورالعمل‌های گام به گام ساده‌ای را برای معامله‌گران در هر زمینه ارائه می‌دهد. بنیانگذار کراکن، جسی پاول، هدف شرکت خود را به شرح زیر ارائه می‌دهد:

“ماموریت ما این است که یک تجربه مبادله استثنایی بیت کوین ارائه دهیم”.

نتیجه گیری

هرچند که در حال حاضر رقابتی سنگین برای رتبه اولین صرافی رمزارزها در جریان است، اما بهترین جایگزین‌های Coinbase و صرافی‌های رمزارز دیگری نیز با امکانات بسیار خوب و آموزش‌های ساده برای کاربران علاقه‌مند وجود دارند که هر کدام با هدف و تمرکزی متفاوت ایجاد شده‌اند. با توجه به افزایش تعداد کاربران تمامی این صرافی‌ها افزایش تعداد این پلتفرم‌ها نیز به دور از انتظار نیست.

Comments (0)
Add Comment