صرافی کوین بیس و انتشار لیست سهام خود در Nasdaq

صرافی کوین بیس در روز ۱۴ام آپریل قرار است با ارزش حدودی ۳۰۰ تا ۳۵۰ دلار سهام ابتدایی را در Nasdaq لیست و منتشر کند. خبری که در این چند روز اخیر توانست سر و صدای بسیار زیادی به پا کند. این میزان ارزش سهام و اعلام آن ارزشی حدود ۱۰۰ میلیارد دلار دارد که به نوبه خود می‌تواند رقم قابل توجهی به حساب بیاید.

اعلام انتشار توسط صرافی کوین بیس به وسیله پیامی در توییتر

کوین بیس در پیامی که در توییتر منتشر کرد، خبر حضور و فعالیت این سیستم در Nasdaq بر اساس تاییدیه‌های داده شده توسط کمیسیون امنیت صرافی ایالات متحده آمریکا را به کاربران خود اطلاع رسانی کرد.

“بسیار خوشحالیم که امروز اعلام کنیم در ۱۴ام ماه آپریل لیست مستقیم خود را در Nasdaq منتشر خواهیم کرد. “

پیش بینی آنالیزورها در این زمینه چه خواهد بود؟

با توجه به پیش بینی‌هایی که توسط فعالان حیطه ارزهای دیجیتال صورت گرفته است، سهم صرافی کوین بیس تحت عنوان سکه tiker در بازه قیمتی ۳۰۰ تا ۳۵۰ دلار مورد معامله قرار می‌گیرد. پلتفرم معاملاتی در این زمینه ارزشی معادل ۱۰۰ میلیارد دلار خواهد داشت. بیشتر بخوانید.

بر اساس آخرین اطلاعاتی که در این زمینه منتشر شده است، ارزش هر سهم صرافی CNBC با ارزش ۳۴۳.۵۸ دلار است. حدود ۳۹.۶ میلیون از سهم این صرافی برای مدیر اجرایی این صرافی یعنی “برایان آرمسترانگ” است که ارزشی معادل ۱۳.۶ میلیارد دلار دارد. این رقم به نوبه خود عدد قابل توجهی به حساب می‌آید.

اطلاعات بیشتر درباره صرافی کوین بیس

بر اساس اطلاعاتی که درباره این صرافی منتشر شده است، قرار است در روز ششم ماه آپریل، کمپانی مدیریت کننده این صرافی قصد دارد یک چهارم از اندوخته‌ها و پیش بینی‌های مالی خود در سال ۲۰۲۱ میلادی را منتشر کند. این صرافی در سال گذشته بود که داده‌ها و مدارک کلی خود را به SEC تحویل داد تا بتواند سهم بازار خود را برای عرضه آماده کند. اگر بخواهیم دقیق‌تر از نظر بازه زمانی به آن اشاره کنیم، می‌توانیم بگوییم ماه دسامبر سال گذشته بود که این صرافی عرضه مستقیم و ابتدایی عمومی (IPO) را ایجاد کرد. در ماه فووریه نیز این صرافی اعلام کرد که می‌خواهد از طریق لیست مستقیم و به عنوان سهم معاملاتی درجه A وارد بازار سرمایه گذاری شود. اقدامی که خبر آن در چند روز آینده نیز منتشر خواهد شد.

پیشتر، قرار بود که این پروژه در ماه مارس سال ۲۰۲۱ اتفاق بیفتد اما بنا به دلایلی این تاریخ به تعویق افتاد. در حال حاضر قرار است در ماه آپریل این اتفاق صورت بپذیرد. دلیل این تاخیر همچنان نامشخص است.

جمع بندی

صرافی کوین بیس و اطلاعات مربوط به این صرافی از مواردی بود که در این مقاله به آن پرداخته شد. نظر شما چیست آیا این اقدام کوین بیس باعث افزایش عملکرد و رشد خود می‌شود؟ نظرات خود را برای ما کامنت کنید. با ما همراه باشید.