عضویت کوین بیس در دیفای شیکاگو؛ این عضویت چه ویژگی‌هایی دارد؟

عضویت کوین بیس در دیفای شیکاگو و اطلاعات مربوط به این مشخصه را قصد داریم در مقاله امروز خود مورد بررسی قرار دهیم. در چند روز گذشته بود که خبری مبنی بر عضویت Coinbase در یک سیستم اقتصادی و مبادلاتی فعال در حیطه ارزهای دیجیتال توانست سر و صدای بسیار زیادی به پا کند. این صرافی توانست به عضویت در CDA یا همان اتحاد دیفای شیکاگو دربیاید. دلیل اصلی این حرکت نیز به وجود آوردن فضای مناسب برای تعاملات مالی و اقتصادی در حیطه ارزهای دیجیتال و پروژه‌های مرتبط با دیفای است.

عضویت کوین بیس در دیفای شیکاگو؛ این سیستم چه کارایی دارد؟

عضویت Coinbase در این سیستم مالی و اقتصادی به نوبه خود باعث می‌شود تا این صرافی به میزان قابل توجهی بتواند در پروژه‌های مرتبط با DeFi قوی و اصولی عمل کند. به وسیله این عامل، کوین بیس می‌تواند در زمینه استارتاپ‌های فعال در زمینه‌های دیفای فعالیت کند و از این طریق کارایی خود را افزایش دهد. در کل سیستم دیفای که کوین بیس در آن به عضویت درآمد را می‌توان یک پلتفرم بسیار مناسب در حیطه ارزهای دیجیتال دانست که ساختارهای حقیقی و حقوقی بسیار زیادی در آن حضور داشته و فعالیت می‌کنند. به عنوان مثال می‌توان به «ایمان خان» یکی از موسسین Volt Capital، «کولین سولیوان» مدیر اجرایی CTM Digital، «رابرت لشنر» موسس Compound و «استنی کولچو» ریاست Aave اشاره کرد. حضور این افراد در دیفای نشان دهنده اهمیت و گسترش سریع این سیستم در حیطه ارزهای دیجیتال است.

هدف اصلی این اتحاد که بین سیستم و صرافی‌های مختلف صورت گرفته است به نوبه خود باعث ایجاد یک سیستم مالی باز در حیطه ارزهای دیجیتال می‌شود. دیفای در این زمینه نیز نقش بسیار کلیدی را اجرا می‌کند. کوین بیس نیز موقعیت را بسیار مناسب دانست و توانست با حضور در این مجمع به شهرت و اهمیت خود در حیطه ارزهای دیجیتال بیش از پیش اضافه کند. CDA یک سیستم مالی باز در حیطه ارزهای دیجیتال است. این سیستم پتانسیل لازم برای فعالیت در هر زمینه و شاخه‌ای در حیطه کریپتوکارنسی و دیفای را نیز دارد. کوین بیس از قبل نیز در پروژه‌های دیفای فعالیت می‌کرد. به عنوان مثال سال قبل را به یاد آورید. این صرافی با معرفی کردن اوراکل به منظور ایجاد امنیت سرمایه‌های فعال در حیطه ارزهای دیجیتال توانست موضع خود را صراحتا نسبت به پروتکل‌های دیفای نشان دهد.

جمع بندی

عضویت کوین بیس در دیفای شیکاگو و اطلاعات مربوط به این زمینه از مواردی بود که در مقاله امروز به آن پرداخته شد. نظر شما چیست؟ آیا این صرافی با عضویت در DeFi شیکاگو می‌تواند عملکرد و فعالیت بهتری نسبت به رقبای خود داشته باشد؟ نظرات خود را برای ما کامنت کنید. با رمز ارز مارکت همراه باشید.