عرضه سهام کوین بیس قرار است به وسیله صرافی بایننس صورت گیرد.

عرضه سهام کوین بیس یکی از اقدامات جدیدی است که به وسیله صرافی بایننس انجام می‌شود. این اقدام صرافی بایننس به نفع خود این سیستم مالی است. همچنین این موضوع را نباید فراموش کرد که حضور کوین بیس در آینده برای توکن COIN نیز سودمند خواهد بود. صرافی بایننس بر اساس زمان بندی و لیستینگ رسمی که در Nasdaq دارد، قرار است عرضه سهام کوین بیس را در سیستم خود شروع کند. همچنین این توکن و BUSD نیز در این صرافی قرار است راه اندازی و مورد استفاده قرار گیرند. کاربران می‌توانند به زودی در صرافی بایننس از توکن کوین بیس برای انجام تراکنش‌های خرد استفاده کنند.

اطلاعات بیشتر درباره عرضه سهام کوین بیس در صرافی بایننس

توکن‌های سهام بایننس به گونه‌ای طراحی شده و قرار گرفته‌اند که امنیت و کارایی بسیار بالایی را برای سرمایه گذاران فراهم می‌کنند. این توکن‌های هیچ گونه کمیسیونی ندارند اما پشتیبانی قوی با امنیت بسیار بالا دارند. دارندگان این قبیل توکن‌ها می‌توانند دسترسی و کارایی به دارایی خود داشته و از این طریق نیز سود بسیار مناسبی را از سرمایه گذاری خود دریافت می‌کنند.

بسیاری از صرافی‌های فعال در حیطه ارزهای دیجیتال علاقه خود را نسبت به قرار دادن کوین بیس در لیست خود نشان ندادند. با وجود این صرافی بایننس با شناسایی پتانسیل‌های این توکن، اقدام به استفاده از آن کرد. اقدامی که می‌تواند هم به نفع توکن کوین بیس و هم صرافی بایننس تمام شود. این گفته‌های «چانگپنگ ژایو» یکی از اعضای اصلی کوین بیس است. بسیاری از صرافی‌ها از لیستینگ و عرضه سهام کوین بیس خودداری می‌کردند اما در نهایت این صرافی بایننس بود که توانست لیستینگ این رمز را به برای سیستم خود جذب کند.

اگر عرضه برای این توکن وجود داشته باشد، سرمایه گذاری و خرید آن هم به نفع سرمایه گذار خواهد بود و هم به نفع صرافی؛ پس بدون شک لیستینگ این توکن با سود و موفقیت همراه خواهد بود. دلیل این موضوع نیز وجود سرمایه گذار برای خرید یا فروش توکن کوین بیس است.

سهام کوین بیس با رشد قیمت همراه است.

سهام کوین بیس با رشد قیمت همراه خواهد بود. همین عامل باعث شده تا Nasdaq قیمت پایه‌ای معادل ۲۵۰ دلار برای هر توکن آن انتخاب کند. در چند روز گذشته Nasdaq این قبیل اطلاعات را درباره عرضه سهام Coinbase منتشر کرد. Nasdaq قرار است در روز ۱۴ام آپریل سال ۲۰۲۱، لیستینگ کوین بیس را آغاز کند. این اطلاعات توسط رسانه‌های مرتبط به Nasdaq نیز تایید شده و به زودی عرضه سهام کوین بیس در صرافی بایننس صورت می‌پذیرد.

جمع بندی

عرضه سهام کوین بیس توسط صرافی بایننس و اطلاعات مربوط به این مشخصه توسط خبرگزاری‌های مختلفی در سیستم ارزهای دیجیتال بازتاب داشت. بسیاری از سرمایه گذاران و فعالان حاضر در حیطه ارزهای دیجیتال منتظر آن بودند. نظر شما چیست؟ آیا توکن کوین بیس می‌تواند بیشتر از قیمت پایه خود رشد کند؟ با ما همراه باشید.