۷ نکته درباره کوین بیس برای سرمایه گذاری در زمینه ارزهای دیجیتال

۷ نکته درباره کوین بیس برای سرمایه گذاری در زمینه ارزهای دیجیتال از مواردی است که دانستن آن کمک بسیار زیادی به شما در داشتن سرمایه گذاری پرسود خواهد کرد. یادگیری اصولی این نکات درباره کوین بیس باعث می‌شود تا هم درباره این صرافی و هم سایر نمونه‌های پرطرفدار با کاربرد بالا را بهتر یاد بگیرید. بدون شک صرافی کوین بیس را می‌توان بزرگترین و بهترین صرافی فعال در حیطه ارزهای دیجیتال دانست. این صرافی تمامی شرایط لازم از جمله پرداخت از طریق رمز ارز و همچنین دسترسی به آن در سرتاسر جهان را فراهم کرده است. کوین بیس بدون شک بهترین صرافی در زمینه رمز ارزها است اما چرا مردم می‌خواهند نکات بیشتری درباره این صرافی بدانند؟

دلایل دانستن ۷ نکته درباره کوین بیس برای سرمایه گذاری در زمینه ارزهای دیجیتال در چیست؟

عدم نیاز به ثبت گواهی حفظ اسناد

این عامل به نوبه خود نشان دهنده امنیت بسیار بالای صرافی کوین بیس در میان رقبای خود است. به این شکل دیگر هیچگونه خطری در زمینه پردازش و یا انجام تراکنش نیز شما را تهدید نمی‌کند. این صرافی را می‌توان یک پلتفرم بسیار بزرگ در زمینه سرمایه گذاری در حیطه ارزهای دیجیتال دانست. نکته جالب درباره آن عدم نیاز به ثبت گواهی حفظ اسناد است. از این طریق می‌توان امنیت اطلاعات خود را حفظ کرد.

هزینه‌های مربوط به تراکنش در کوین بیس

هزینه مربوط به تراکنش در کوین یکی از ۷ نکته درباره کوین بیس برای سرمایه گذاری در زمینه ارزهای دیجیتال است. این صرافی هزینه‌های بالایی نسبت به سایر صرافی‌های موجود در زمینه ارزهای دیجیتال دارد. این عامل به نوبه خود باعث شده است که اکثر کاربران به دنبال مشخصه‌های مختلف در زمینه این صرافی دارند.

عدم وجود سرعت بالا در زمینه‌های خاص

در زمانی که بازار در حالت رشد و یا عجله قرار دارد، این صرافی عملکرد و سرعت نسبتا پایینی در مقایسه با سایر صرافی‌ها دارد. این عمل را می‌توان یکی از مشخصه‌های منفی Coinbase دانست. به همین دلیل بسیاری از کاربران ممکن است دنبال سایر مشخصه‌های مثبت کوین بیس برای سرمایه گذاری بگردند.

نظارت کوین بیس برای سرمایه گذاری

در دنیای ارزهای دیجیتال این امکان وجود دارد که اطلاعات و داده‌های مالی شما توسط هکر و سارقین مورد تهدید و یا حتی سرقت قرار بگیرد. محافظت از اطلاعات، سرمایه و همچنین برررسی متدهای برداشت اطلاعات مالی، از مواردی است که باید هر صرافی به آن توجه داشته باشد. این موضوع برای صرافی Coinbase نیز وجود دارد. نکته جالب درباره این صرافی این است که کوین بیس سوالات و محدودیت‌های بسیار زیادی در این زمینه وجود دارد. حتی محدودیت حساب و برداشت مالی از دیگر مواردی است که به وسیله این صرافی موجود است.

دسترسی کوین بیس برای کاربران

این صرافی تنها در بعضی از کشورهای فعال در قاره اروپا و آمریکا وجود دارد. همچنین بعضی از کشورهای آسیایی نیز می‌توانند از این صرافی استفاده کنند. سیستم اجرایی کوین بیس بیشتر شبیه به بانک است تا یک صرافی فعال در حیطه رمز ارزها! تمامی مشخصه‌های این صرافی غیرمتمرکز نیست. تعداد محدودی از کشورها و کاربران می‌توانند از این صرافی استفاده کنند. همین عامل به نوبه خود باعث می‌شود تا بسیاری از کاربران به سمت دیگر مشخصه‌های مربوط به صرافی کوین بیس بروند.

مشخصه‌های کلی برای انتخاب یک صرافی برای سرمایه گذاری در چیست؟

۷ نکته درباره کوین بیس برای سرمایه گذاری در زمینه ارزهای دیجیتال را به طور اجمالی مورد بررسی قرار دادیم. اگر علاقه مند به سرمایه گذاری در حیطه ارزهای دیجیتال هستید و به دنبال یک صرافی مناسب هستید، کوین بیس می‌تواند یک انتخاب بسیار مناسب برای کسب درآمد باشد.

شهرت یک صرافی از مواردی است که جزو ۷ نکته درباره کوین بیس برای سرمایه گذاری در زمینه ارزهای دیجیتال نیز به حساب می‌آید.

قبل از این که بخواهید یک صرافی مناسب برای سرمایه گذاری انتخاب کنید، باید از میزان شهرت و عملکرد آن در میان کاربران و سایر رقبای خود اطلاعات لازم را به دست آورید. در پلتفرم‌های مختلف سعی کنید حتما اطلاعات مربوط به صرافی مورد نظر خود را مورد بررسی قرار دهید. بهتر است از صرافی‌هایی استفاده کنید که به صورت قانونی مشغول به فعالیت هستند که از قوانین بین المللی مانند FATF و یا KYC پشتیبانی کنند.

سیستم امنیتی یک صرافی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

امنیت را می‌توان مهم‌ترین و اصولی‌ترین عوامل مهم و کاربردی در زمینه انتخاب یک صرافی برای تریدینگ دانست. اگر صرافی نتواند از داده‌های امنیتی و دارایی‌های مالی شما محافظت کند، هیچ دلیل وجود ندارد که از آن برای سرمایه گذاری استفاده کنید. سعی کنید حتما از صرافی‌هایی استفاده کنید که از سیستم امنیتی قوی برای محافظت از سرمایه شما برخوردار باشد.

حجم سرمایه گذاری

هیچکس علاقه به سرمایه گذاری در صرافی را ندارد که با ضرر همراه باشد. البته این امکان ممکن است برای شما به وجود بیاید اگر از صرافی با حجم پایین سرمایه گذاری استفاده کنید. وجود حجم بالا در سرمایه گذاری یکی از ۷ نکته درباره کوین بیس برای سرمایه گذاری در زمینه کریپتوکارنسی به حساب می‌آید. می‌توانید از این طریق با خیال راحت‌تری در کوین بیس سرمایه گذاری کنید.

نمونه‌های معاملاتی

گزینه و نمونه‌های معاملاتی که در یک صرافی وجود دارد به نوبه خود باعث می‌شود که بتوان به یک صرافی اعتماد کرد. آن دسته از صرافی‌هایی که نمونه معاملاتی گسترده‌ای در سیستم خود دارند، از اعتماد بیشتری برخوردار بوده و از این طریق می‌توان با دیدی بازتر سرمایه گذاری کرد. این موضوع را نباید فراموش کرد وجود امکانات مختلف از قبیل ایجاد شرایط متنوع برای انجام مبادلات مالی در یک صرافی از مواردی است که می‌تواند اعتماد سرمایه گذاران را به خود جلب کند. صرافی کوین بیس در این زمینه توانسته بسیار قوی عمل کند.

هزینه‌های مربوط به انجام تراکنش‌ها

یکی از مواردی که مربوط به ۷ نکته درباره کوین بیس برای سرمایه گذاری در زمینه رمز ارزها است، بحث هزینه‌های مربوط به انجام تراکنش‌ها است. این مشخصه را می‌توان یکی از عوامل بسیار مهم برای بررسی میزان رضایت سرمایه گذاران نسبت به سرمایه گذاری خود در یک صرافی دانست. اگر میزان هزینه‌های مربوط به انجام تراکنش بسیار بالا باشد، اکثر سرمایه گذاران از آن استقبال نخواهند کرد. صرافی‌های بزرگ با هزینه تراکنش پایین به همراه امنیت بالا و گستردگی در انجام تراکنش‌ها می‌توانند در زمینه جذب کاربران بسیار قوی عمل کنند.

بیمه

کمتر تریدری را می‌توان پیدا کرد که اندوخته‌های خود در حیطه کریپتوکارنسی را در کیف پول ذخیره کند. اکثر ما از صرافی‌های برای ذخیره سرمایه خود استفاده می‌کنیم. حال اگر صرافی هک شد چه اتفاقی برای سرمایه تریدرها ممکن است بیفتد؟ این اتفاق در گذشته برای بسیاری از صرافی‌ها افتاد. بسیاری از تریدرها از این طریق سرمایه خود را از دست دادند. گزینه دلنشین برای انتخاب یک صرافی، وجود بیمه سرمایه افراد در صورت هک است. بسیاری از صرافی‌های بزرگ این قبیل امکانات را برای سرمایه گذاران خود فراهم می‌کنند. به لطف این مشخصه، سرمایه گذاران راحت‌تر می‌توانند تراکنش‌های مالی بیشتری انجام دهند. صرافی بایننس جزو آن دسته صرافی‌هایی است که سرمایه کاربران خود را بیمه کرد. در سال ۲۰۱۹ این صرافی هک شد اما به لطف بیمه تمامی خسارات تریدرهای خود را تا آخر پرداخت کرد.

گزینه‌های مربوط به فیات

صرافی‌هایی را برای سرمایه گذاری انتخاب کنید که به راحتی از طریق فیات رمز ارز خرید و فروش کنند. همانطور که می‌دانید فیات همان پول‌های رایج در کشورها و اقتصاد بین الملل است.  این عامل باعث می‌شود بتوانید به راحتی تریدینگ کنید. همچنین به صورت مستقیم این امکان برای شما به وجود می‌آید که از حساب بانکی خود سرمایه لازم برای خرید رمز ارزها را فراهم کنید. این امکان را باید صرافی‌های بزرگ برای کاربران فراهم کنند که به راحتی از کارت‌های ارتباطی نیز برای انجام تراکنش استفاده کنند. خوشبختانه این امکان در صرافی‌های بزرگ از جمله کوین بیس نیز موجود است.

وجود اهرم تریدینیگ یکی دیگر از ۷ نکته درباره کوین بیس برای سرمایه گذاری در زمینه ارزهای دیجیتال است.

اهرم تریدینگ در صرافی‌ها می‌تواند یک عامل به وجود آورنده برتری در مقایسه با رقبای خود باشد. بسیاری از صرافی‌های برتر در کریپتوکارنسی اجازه استفاده از اهرم تریدینگ را به کاربران خود می‌دهند. وجود اهرم تریدینگ به همراه تریدینگ نقطه‌ای می‌تواند برگ برنده یک صرافی برای موفقیت در میان رقبای خود باشد.

جمع بندی

۷ نکته درباره کوین بیس برای سرمایه گذاری در زمینه ارزهای دیجیتال و دانستن اطلاعات مربوط به این مشخصه به شما کمک می‌کند تا بتوانید در زمینه انتخاب صرافی مناسب برای سرمایه گذاری بهتر و قوی‌تر عمل کنید. نظر شما چیست؟ آیا این صرافی می‌تواند در میان رقبای خود قوی ظاهر شود؟ نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

Comments (0)
Add Comment