اپل پی در کوین بیس برای استفاده راه‌اندازی می‌شود

اپل پی در کوین بیس موضوع مهم اخیر است که دانستن آن در زمینه رمز ارزها به شما کمک بسیاری می‌کند. صرافی کوین بیس از صرافی‌های برتر ارزهای دیجیتال است. این صرافی اخیرا تصمیم گرفته است که سیستم پرداخت اپل پی را به شبکه خود اضافه کند. اپل پی از معروف‌ترین و برترین روش‌های پرداختی است. حالا صرافی کوین بیس تصمیم دارد تا آن را به‌عنوان روشی برای خرید رمز ارز به شبکه خود اضافه کند. همچنین این شبکه اعلام کرده است که گوگل پی را نیز تا پاییز امسال با سیستم خود ادغام خواهد کرد. با ما همراه باشید تا این خبر را به‌طور کامل بررسی کنیم.

اپل پی در کوین بیس

صرافی کوین بیس دیروز در تاریخ ۵ آگوست اعلام کرد که این صرافی از حالا پرداخت با اپل پی (ApplePay) را نیز می‌پذیرد. این بدان معناست که مشتریان می‌توانند از روش اپل پی برای خرید کوین‌های رمز ارز در کوین بیس استفاده کنند.

بلاگ کوین بیس می‌گوید:

«روش‌های ایمن، سریع و آشنای انتقال پول در داخل و خارج از کوین بیس درحقیقت کلید جذب افراد بیشتر به اقتصاد ارزهای دیجیتال برای اولین بار است. امروز ما در حال معرفی روش‌های جدید و بسیار خوبی برای انجام خریدهای رمز ارزی هستیم. یکی از این روش‌ها از طریق کارت‌های نقد اپل پی و واریز فوری تا ۱۰۰،۰۰۰ دلار در هر معامله و در ۲۴ ساعت شبانه روز است.»

اگرچه که هنوز گوگل پی (Google Pay) در صرافی‌های کوین بیس در دسترس نیست. اما این روش پرداخت نیز به‌زودی به کوین بیس اضافه می‌شود و کاربران گوگل پی قرار نیست زیاد منتظر بمانند. راه‌اندازی اپل پی در کوین بیس می‌تواند افراد بسیار بیشتری را به این صرافی علاقه‌مند کند.

بلاگ کوین بیس می‌نویسد:

«بعدا در پاییز امسال شما قادر خواهید بود تا ارزهای دیجیتال را از طریق گوگل پی نیز خریداری کنید.»

دسترسی بیشتر برای کاربران صرافی کوین بیس

کاربران کوین بیس حالا می‌توانند با کارت پول Mastercard و یا Visa که به اپل پی متصل باشد، ارزهای دیجیتال را خریداری کنند.

اپل پی می‌تواند از صرافی کوین بیسی که به کیف پول اپل متصل باشد، در دستگاه‌های IOS و یا مرورگر Safari استفاده کند. بدین‌ترتیب به‌صورت کاملا خودکار به روش پرداخت برای انجام خریدهای ارزهای رمزنگاری شده، تبدیل می‌شود.

برداشت از حساب فوری تا سقف ۱۰۰،۰۰۰ دلار در هر معامله نیز در این صرافی ممکن است. همچنین این قابلیت در ۲۴ ساعت شبانه روز در دسترس شماست.

کوین بیس مدعی آن است که اولین صرافی ارزهای دیجیتال است که پرداخت فوری را از طریق پرداخت لحظه‌ای (RTP) ارائه می‌دهد. این به کاربران آمریکایی امکان پرداخت ایمن و فوری تا سقف ۱۰۰،۰۰۰ دلار در هر معامله، بدون محدودیت برداشت و با استفاده از حساب‌های بانکی مرتبط را می‌دهد.

برداشت RTP فوری، یک روش راحت و سریع برای برداشت پول در ۲۴ ساعت شبانه روز و بدون دربرداشتن هزینه‌های پنهان است.

کاربران آمریکایی کوین بیس می‌توانند ارزهای دیجیتال را با استفاده از یک حساب بانکی مرتبط و از طریق انتقال وجه الکترونیکی فوری، ACH و یا کارت‌های نقدی، خریداری کنند. آنها همچنین می‌توانند از منابع مالی موجود در دیگر کیف پول‌های USD کوین بیس خود و یا منابعی از دیگر حساب‌های پی پل مرتبط یا ویزای مرتبط و همچنین کارت‌های Mastercard متصل به اپل پی، برای پرداخت استفاده کنند.

جمع بندی

َApplePay در کوین بیس خبر مهم اخیر است که دانستن آن در این زمینه به شما کمک بسیاری می‌کند. کوین بیس از صرافی‌های مهم در دنیای ارزهای دیجیتال است. اپل پی نیز یکی از معروف‌ترین روش‌های پرداخت به‌شمار می‌رود. صرافی کوین بیس اخیرا خبر از اضافه کردن روش پرداخت اپل پی به دیگر روش‌های پرداختی خود داده است. این بدان معناست که حالا، کاربران می‌توانند به‌راحتی با استفاده از کارت‌های متصل به اپل پی و از طریق نرم‌افزارهای آن، در صدد خرید رمز ارز برآیند. ما امروز این صرافی و روش پرداخت جدید آن را به‌طور کلی بررسی کردیم. همچنین این صرافی در آینده‌ای نزدیک، روش پرداخت گوگل پی را نیز به روش‌های خود اضافه خواهد کرد.

Comments (0)
Add Comment