انجمن ابری توسعه‌دهندگان کوین بیس راه‌اندازی شد

انجمن ابری توسعه‌دهندگان کوین بیس حالا راه‌اندازی شده است و امکانات ویژه‌ای را برای توسعه‌دهندگان فراهم آورده است. حالا توسعه‌دهندگان وب ۳ می‌توانند از طریق این انجمن ابری دسترسی مستقیمی به انجمن ابری کوین بیس داشته باشند.

انجمن ابری توسعه‌دهندگان کوین بیس

کوین بیس (Coinbase) یکی از پلتفرم‌های صرافی ارز دیجیتال آمریکایی است. این پلتفرم اخیرا راه‌اندازی «انجمن توسعه‌دهندگان ابری» خود را اعلام کرد. این انجمن مخصوص توسعه‌دهندگان وب ۳ است.

به گفته این شرکت انجمن ابری کوین بیس در حال حاضر فعال و قابل جستجو و نمایه‌سازی است. کوین بیس در توئیتر خود نوشت: «توسعه‌دهندگان وب ۳ توجه کنید: کوین بیس اعلام می‌کند که انجمنی را برای توسعه‌دهندگان وب ۳ راه‌اندازی کرده است. انجمن ما برای توسعه‌دهندگان حالا فعال و قابل جستجو و نمایه‌سازی است.»

این اعلامیه یکی از بخش‌های تعهدات کوین بیس به توسعه‌دهندگان محسوب می‌شود. صرافی ارز دیجیتال آمریکایی کوین بیس جزئیاتی را درباره انجمن توسعه‌دهندگان در پست بلاگ رسمی خود ارائه داد. با توجه به این جزئیات این انجمن توسعه‌دهندگان را مستقیما به انجمن ابری کوین بیس وصل می‌کند و شامل مهندسان و مدیران هم می‌شود.

اما اگر هرکدام از توسعه‌دهندگان با مشکل روبه‌رو شوند، انجمن توسعه‌دهندگان کوین بیس در مباحث فنی مداخله خواهد کرد. این مشکلات می‌تواند در رابطه با API و خدمات ارائه ‌شده از سوی کیف پول کوین بیس، صرافی/پرو، ورود به کوین بیس، رزتا (Rosetta) و دیگر بخش‌ها وجود داشته باشد.

به ‌علاوه اگر توسعه‌دهندگان به‌ دنبال ورودی و توصیه‌های مربوط به ابزارهای ایمن، مقیاس‌پذیر و تست‌ شده برای پشته فناوری خود هستند نیز می‌توانند اقداماتی انجام دهند. آن‌ها به ‌راحتی می‌توانند به این انجمن‌ها برای دریافت راهنمایی متصل شوند. بدین ترتیب توسعه‌دهندگان قادر خواهند بود از طریق این پلتفرم از یکدیگر یاد بگیرند.

بخش‌های مختلف انجمن ابری کوین بیس

کوین بیس برای شروع چهار دسته‌بندی زیر را در این انجمن ایجاد کرده است:

  • اعلامیه‌ها
  • کاربرد محصول
  • گزارش اشکال
  • اشتراک‌گذاری بازخورد

این دسته‌بندی‌ها در آینده با توجه به بازخوردهایی که از کاربران انجمن دریافت می‌کنند تکامل پیدا کرده و محصولات و خدمات بسیار بیشتری در آینده منتشر خواهند کرد. Coinbase Cloud به‌ علاوه از کاربران دعوت می‌کند در جشنواره «ETHDENVER 2022» به آن‌ها ملحق شوند. این رویداد یک جشنواره نوآوری جامعه متعلق به کاربران است که در فوریه برگزار می‌شود.

منبع: https://thecryptobasic.com/2022/01/15/web3-developers-will-now-have-direct-access-to-coinbase-cloud-community-via-coinbase-cloud-developer-forum/

Comments (0)
Add Comment